Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulki tänään pistäny kylkeen melkee koko päivän kun yrittäny tehä jotain. Makoilu helpottanu mutkun ei voi koko ajan maata sohvalla kun on tuo 2.5v poju tos juoksemassa ees taas. Sit viel kurkku vähän kipee et oisko vielä flunssakin iskemässä. On tää raskaus taas yhtä kipuilua ja valittamista ollu kun koko ajan johki sattuu tai ei oo hyvä asento jne. Kyllä on miehillä kestämissä meissä :D

Kamala väsymys purkautui tänään hillittömänä itkuna äidin luona lättyjä syödessä. En sitten tiedä johtuuko raskaudesta vai rakennuksella olosta ja viime hetken paniikista, perjantaina vaihtuu osoite sinne uuteen taloon ja jotenkin vaa tuntuu että kaikki kaatuu nyt päälle. Mies toi mut kotiin (lähti ite jatkaan talolle), menin kuumaan suihkuun istuin lattialla ja itkin. Hiukan helpotti, jollain tavalla. Nyt kun sais vielä nukuttua..sekin on niin vaikeeta selän ja jatkuvan pissahädän kanssa.
Pahoittelen avautumista, mutta Kiitos. Kiva kun voi vähän purkaa muuallekin kuin miehelle.

Voi ei Nöpönen. Varmasti stressaavaa talon rakennus, raskaus ja kaikki muu siinä sivussa yhtä aikaa. Jaksamista. Eiköhän se siitä pienin askelin :)

Tuttu tunne nöpönen! Meillä ei oo rakennusurakkaa vaan oman myynti käynnissä. Kesällä muutto uuteen kotiin ja nyt tietty stressaan tätä myyntiprosessia. Kun saataisiin myytyä niin vois alkaa stressaamaan jo muuttoa ja laatikoiden purkua..! Lisäksi raskaus, kaksi lasta ja pahat suonikohjut niin paketti on kasassa! Kyllä se paine välillä täytyy ulos jotenkin päästää. Just mietin et jotenkin sitä on nauttinut kahdesta edellisestä raskaudesta mut tästä ei ole oikein ehtinyt eikä voinut kun on koko ajan joku stressi tai kipu päällä. :(

Onko muilla tullut pohjatonta nälkää/vatsaa?
Mulla on nyt ollut muutaman viikon ja pahenee koko ajan vaan, että oikeesti ei tuu kylläiseksi/täyteen vaikka söis miten paljon. :? Söin viikonloppuna järkyttäviä määriä, mm. ison pizzan ja jälkkärinkin ja silti ei mitään tunnetta että olis syönytkään :D
Tällä viikolla myös ollut koko ajan nälkä ja närästys heti jos ei hetkeen oo syönyt jotain. Ihan ku alkuraskauden pahoinvointikaudella. Koko ajan tekee mieli hiilareita ja kaikkee oikein täyttävää!!

Ärsyttää jo vähän ku yrittäisin nyt syödä terveellisemmin mutta hiilarit houkuttaa ja annoskoot on ihan huimia.

Mä kans välillä syön iha koko ajan. Varsinki viikonloppusin kun on enempi aikaa, ku ei oo töissä. Maha turpoo pelkästä ruuasta. Ja sit taas häviää kun käy vessassa tyhjentämässä. No ainakin pysyy ruoka sisällä :p

Mul tulee törky pahaolo vähän syönnin jälkeen...eikä voi syödä kun vähän kerralla!

Oonko ihan yksin loputtoman tyhjiömahani kanssa :(
Hih et todellakaan ole. Minun tyhjiömahani vaan paisuu koko ajan. Koko ajan on nälkä. Huoh.

Ja eniten ärsyttää kaikki. Oireisiin kuuluu varmaan myös että pienetkin asiat ärsyttää ihan suunnattomasti. Hyvä pysyä kotona.

Nälkä on täälläkin. Työpäivälle saa pakata lounaan lisäksi ainakin 2 välipalaa, ja olo on tosi huono jos aterioiden väli venyy.

Oonko ihan yksin loputtoman tyhjiömahani kanssa :(
Et oo. Mulla vaihtelee päivittäin, onneks joka päivä ei oo "nälkäpäivä". En tiiä mitä vois töihinkään ottaa evääks, kohta lähtee nimittäin työpaikan jääkaapista valotkin pahimpina päivinä :grin

Ihanaa että muillakin on tätä ongelmaa. Vaikka en siis toivo kellekään - on aika rasittavaa ja koko päivä on pilalla jos ei oo mitään kunnon syötävää tarjolla. Tai mitään mitä tekis mieli :P sit tulee helposti syötyä mitö sattuu.

Jep täällä ihmetellyt myös tätä kun mikään ei riitä :D tuntuu huonolta ku syö kaikkee ja paljon ja sit myös yrittää olla syömättä nii pakko täyttää jollai, vaikka hampaat ois pessy ja nukkumaan meno.. :SS

Munki tekee mieli syödä koko ajan ja kaikkea :P Vaikka musta kyllä tuntuu et se on enemmän mielitekoa kun oikeeta nälkää. Tekee myös mieli asioita joita yleensä ikinä ei tee mieli, esimerkiksi vispipuuroa! Viime viikon puolella olin kaupassa ja kassahihnalla mun edellä oli jollain paketti vispipuuroa ja rupes tekee sitä hirveesti mieli, vaikken oo eläissäin ostanu vispipuuroa enkä oo normaalisti mikään suuri fani. En kuitenkaan siitä kassalta enää viitsinyt lähteä hakemaan, mutta tänään kaupassa oli nyt sitten pakko ostaa kun olin siitä asti himoinnu sitä :D

Mulla on oikeesti ihan nälkä. Ei vaan mielitekoa. Ja rupee närästään jos en syö ja sit vasta piru onkin irti :D

Mulla sama juttu. Aluksi paino ei juurikaan noussut, mutta nyt kun pahoinvoinnista päästiin yli, niin ruoka maistuu vähän liiankin hyvin!

Onko muilla ollut alaselän rasituskipuja ja "pistelyä"? Mikä voisi olla avuksi?

Aivan järetöntä selkä ja mahasärkyä taas! Särkylääkkeen otin äsken, saa nähä auttaako. Ja kaveri aiko tuua tukivyön jos se auttas. Mut jotenki tuntuu niinku tuo kipu ois jossai suolessa mistä sit säteilee selkään ja alamahaan. Mutta mistä minä tiiän. Ärsyttää.

Onko muilla tullut jo raskausarpia? Oon aamuin illoin lutrannut bio-oilia, eilen huomasin sit ekat viirut vatsassa. Siskollani ja äidilläni on tosi pahat arvet ja toivoin että voisin ne välttää. Onko hyviä kikkoja?

Takaisin