Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans linea negra joka nyt tullut myls navan yläpuolelle. Hieman vaaleampana tosin kuin alapuolelle. Jotenkin miehekäs vatsa tuntuu olevan nyt. Hämmentävää :D

Mulla kans linea negra joka nyt tullut myls navan yläpuolelle. Hieman vaaleampana tosin kuin alapuolelle. Jotenkin miehekäs vatsa tuntuu olevan nyt. Hämmentävää :D

Eli ei aina ole poikaviiva ;) eikö teille ollut tyttö tulossa?

Jännää miettiä näitä mikä tarkoittaa mitäkin, varsinkin nyt kun meille se jäi arvoitukseksi :D <3

Niimpä. 2013 Eka raskaus ja poika, kauhee pahoinvointi alussa mut ei karvamahaa. Nyt tokassa mahdollinen tyttö, pahoinvointi lievää ällötystä ja karvamaha. Eli oireitten perusteelle nyt vois tullakki tyttö. :)

Kyllä on välillä semmosta kuperkeikkaa tuolla mahassa et huh huh. Toisinaan pistää kylkee ku vauva muljahtaa ja sit taas painaa nivusia.. Kyllä huomaan millo vauva on hereillä. :D:p:rolleyes:

Miusta tuntuu et esikosta oli karvasempi maha kuin nyt :) esikon raskaudessa voin myös melkein koko raskauden pahoin ja liikkuminen oli vaikeaa liitoskipujen jne takia jo rv17->. Tämä raskaus on alkanut tuntua erilaiselta, pahoinvointi loppui rv16, vielä pystyy hyvin kävellä ja muutenkin olo on melko hyvä! Linea negra oli esikosta toosi haalea ja tuli myöhään, rv35+(?). Nyt en oo vielä huomannut, mut oonkin tosi vaalea et välttämättä ei kunnolla tuukkaan näkyviin. Niin ja esikko on tyttö, niin vähän oon poikaa ajatellu nyt.. Saapi nähä ;)

Onko kellää muulla ollu alamaha hellänä ja alapää... seksin harrastaminenkaa ei tunnu enää kovin kivalta...

Joo just semmosta paineen tuntoa ja arkuutta ku tekee esim nopeita liikkeitä. Mietin vaa ettei viittais mihinkää tulehukseen?

Hei mun pitikin aikasemmin jo täällä kysäistä! Viikkoja on kertynyt nyt siis 15+1, harrastin ensimmäistä kertaa seksiä raskauden aikana (syynä huono olo, ei oo oikein haluttanu) tän kyseisen tapahtuman jälkeen tuntu vähän pahalta kohdussa ja alapäässä, rupes myöskin pyörryttään ja oksettaan, onko tää ihan normaalia..? :o kysäsen kyllä vielä neuvolassa joka on keskiviikkona..

Mulla aina seksin jälkeen alapää vähän kipeä pv tai pari ja oksetus myös alussa hieman aina paheni. Mut menee kyllä ohi

Siis mulla on KOKO AJAN NÄLKÄ! Jos en syö melki koko ajan jotain niin tulee oksennus. Nytkin syönyt tänään yhteensä neljä leipää (tiedän, leipä ei pidä nälkää), kaks omenaa ja rahkan! Kun tuo lämmin ruoka ei maita vieläkään! :(

Tosta seksistä vielä, että täällä tuntuu siltä että miehen vehje ohjautuu ihan eri paikkaan kuin minne pitäisi :D tuntuu niin jännältä, kun tunnen sen tuossa alavatsassani kun laitan käden siihen. Yöuniakaan ei ole tullut nukuttua pitkään aikaan kun koko ajan saa olla ramppaamassa vessassa ja missään asennossa ei ole hyvä nukkua. Otin ylimääräisen tyynyn sänkyyn ja pidän sitä joko jalkojen välissä tai pepun takana ja se helpottaa todella paljon. Iltaisin ja alkuöisin tuntuu muutenkin olevan tuskaisempi oli kuin aamuisin.

Takaisin