Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uskaltauduin eilen yli kuukauden tauon jälkeen hiihtämään, ja voi sitä puuskutuksen määrää.. illalla pamahti päälle sitten liitos- ja/tai symfyysikivut ja kaupassakin kävelin kuin ankka. Mahaakin on jo sen verran että porukka varmaan katsoi että nyt tuo synnyttää :nailbiting:

Eilen illalla käytin poikaa (2,5v) luistelemassa ja taisi olla kyllä viimeinen kerta :/ Joutui olemaan kyyryssä koko ajan ja poitsu otti niin hirveästi tukea minusta että masu oli kyllä kipeähkö loppu illan.. Taidettaan jatkossa tyytyä hiihtämiseen.. :)

Väsymystä ilmassa myös täällä. Aamulla heräämiset varsinkin on ihan hirveitä! Viikonloppuna pitää ottaa sitten viikon univelat kiinni nukkumalla 10-12 tuntisia yöunia.

Ma olis neuvola. Mielenkiinnolla odotan miltä hemoglobiini näyttää.
Mulla oli tippunut 137 -> 116 ja samantien rautakuurille.

Pahoinvointi vaivaa vieläkin iltaisin ja aamuisin, ja tuleekin olemaan mielenkiintoista, miten saa ton raudan alas kun se pitäisi ottaa tyhjään mahaan. Yeah, right... :bored:

Tänään käväsin oulussa pika reissun..tulee yhteensä se 200km. Hyvä että kotiin pääsin maha ihan kivikovana, kipeä.. ma kävin tarkistuttamassa tilanteen. Kaikki kiinni vielä. Hiivatulehdukseen sain 10pv kuurin sekä passituksen pissanäytteeseen. Tänään hoitaja soittikin että positiivinen ja huomenna selviää mikä lääke tehoaa.. ilmeisesti hiiva voi aiheuttaa supistuksia...mutta jos vielä muuta tulehdusta. shoppailemassa en edes jaksanut käydä..pika mutka kaverille tavaroita viemässä. ei jaksa tätä..ei pysty liikkumaan tai tekeen mitään. Vettä yrittänyt tän päivän taas juoda.. nyt iso maha ja jalat kuin tikut..kaikki lihas kuihtunut pois. Aaargh. Onko muilla supistukset rajoittanut olemista?

Ei muuten kuin, että kävelen hitaammin, koska nopea kävely alkaa sattumaan ja supistuksia alkaa tulemaan. Välillä joudun sanomaan yli 15kg esikoiselle, että äiti ei voi nyt kantaa sylissä vaan pitää kävellä.

Muoks. Niin ja en kyllä mitään kovin rasittavaa haluakaan tehdä. Enkä suuria urheilusuorituksi ajattelekaan...

Muokattu viimeksi:
Tänään 17+5 ja yllärioksennus. Edellisestä on jo liki kolme viikkoa ja ehdin jo toivoa sen olleen viimeinen. Nyt vatsa sitten päätti tyhjentyä ilman mitään ennakoivaa kuvotusta. Toivottavasti jää yksittäiseksi, mutta pari strategista ämpäriä saa vielä jatkaa osana sisustusta.

Uutena oireena tullut lantion puutuminen öisin kyljellään nukkuessa. Pitää vaihtaa asentoa useammin kun puutuu inhottavasti.
Alavatsassa myös tuntunut pari päivää jotain kasvukipuja tms. Sellaista aaltomaista repäisyä/pistelyä joka kestää pari sekuntia ja tulee kohta taas uudestaan.

17+3

Hei miten pääsee migreenistä eroon? Oon kärsinny melkee joka toinen viikko, tällä hetkelläkin:( tää on mulle uutta ja ihan hukassa tän kaa

Tosi paljon kyllä oireena tota pään särkyä :o itellä ei koskaan ennen oo ollu riesana mut tässä raskaudessa on ollu semmosta otsaan vihlovaa inhottavaa kipua ja välillä taas semmosta et käy päähän kun nousee ylös. Ja normaalisti en kärsi kyllä pääkivuista juurikaan.. ihmeellistä tämä raskausaika :D Vaikka kaikki vaivat ei kyllä niin kivoja olekkaan :D

Mulla iltaisin sellainen tunne päällä, et mahanahka on repeämässä kun turvotus niin kovaa. Nyt 18+. Tunne on ihan siedettävä kuitenkin verrattuna alkuvaiheen jatkuvaan etomiseen. Ostin ekat mammahousut viikonloppuna!

Hei miten pääsee migreenistä eroon? Oon kärsinny melkee joka toinen viikko, tällä hetkelläkin:( tää on mulle uutta ja ihan hukassa tän kaa

Jos päänsärky on migreeniä, ei perinteisistä särkylääkkeistä ole apua. Migreenilääkkeet taitavat olla kaikki reseptin takana, mutta joitakin voi käsittääkseni käyttää raskaanakin tarvittaessa. Kohtausta saa helpotettua kotikonsteilla hieman: lepo ja pimeä auttavat.

Täällä jo toinen Dalacin kuuri bakteerivaginoosiin. :( nyt lisäksi femiflor kuuri suun kautta. Osa oli hyviä bakteereja mutta sit valta kasvuna noita jotka pitää hoitaa. Kohdun suun tuntumassa ja alavatsalla tuntuu nää oireet nyt voimakkaampina :( toivottavasti mitään ikävää ei siellä tapahdu. Mulla on joku etiäinen ettei tää raskaus kestä ihan sinne heinäkuun loppuun saakka.

Takaisin