Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälä taas aamu lähtenyt käyntiin liotetuilla luumuilla ja kahvilla :/ pitää hakea käyttöön järeemmät aseet tänään jos ei vieläkään mitään tapahdu.
Apuaaaa kuulostaa ihan karseelle kun noin kauan oot joutunut kärsimään :(
Mullakin alkutaipale meneillään (7+5), kuvittelin et tää vaiva tulis sit vasta myöhemmin mut eiiiii :(
Ei taida olla noissa vitamiineissa rautaa :/
Heii kiitti vinkistä, pitää muistaa toi mallasuute :)

V*tun saa**nan ummetus. Eipä mulla muuta :oops:
Muilla samaa vikaa? Oisko jotain vinkkejä antaa :rolleyes: ?
Nimimerkillä 5päivää paskomatta
(laxotberonit, jauhemaiset vatsanpehmikkeet ja luumut käytössä eikä MITÄÄN :mad::confused:)

mulla oli sama vaiva viime raskaudessa, varmaan edessä nytkin. mitkää kevyet keinot eivät auttaneet eikä järeitä saanut käyttää:/ mulla autto visiblin, kun muisti päivittäin sitä "nauttia". mutta akuuttiin ongelmaan ei auttanut, parissa päivässä normalisoi tilanteen. tsemppiä.

Eikö ees peräruiskeita saa käyttää? Byhyyyy :'( mulla hajoo pää kohta tähän ongelmaan

Mulla on Rass just sama ongelma, eikä meillä ole edes apteekki auki pyhinä, joten helpotusta on luvassa aikaisintaan huomenna :/. 50 kilometrin päässä auki oleva apteekki. Nyt olen aamulenkillä esikoisen kanssa, jos vaikka ihme tapahtuisi ja auttaisi. Ajattelin kokeilla Vi-Sibliniä, mikäli sitä saa tyroksiinin kanssa käyttää.

Mulla ei auttanut valitettavasti edes toi visiblin, mutta ehkä apteekista löytyy jotain järeämpää?

Saatte kyllä kaikki miun sympatiat, kelle ongelmaa vatsan toiminnan kanssa.
Itellä kun parikin päivää tuottaa jo tukalan olon.
Tsemppiä ja helpotusta täältä! ☺️

Edelleen tiputtelee, välillä ruskeaa ja välillä punertavaa. Huoli vain kasvaa, vaikka on toki mahdollista, että kaikki on ok. Taidan käydä kuitenkin lääkärillä ensi viikolla, ainakin näkee onko siellä mitään ja missä :( Muuten ei juuri mitään oiretta, rinnat vähän kipeänä ja turvonneet, mutta ei tunnu että "olisi raskaana"?
Rv 5 + 3?

Rass : mulla oli kans. Nyt toimii jokatoinen päivä.. kyllä se ahdistaa... juotko tarpeeksi vettä? Ja sit kävelylle ni painuu massa alas...
Neuvola suositteli mulle jotai siemeniä joita saa ihan ruoka kaupasta...

Mrsbee : voimia epätietoisuuteen.

On. Täällä aamulla huono olo eikä oikee mikää lämmin ruoka tai liha mene alas... Tuoreet viileät esim. Hedelmät ja jogurtit menis. Täällä tänään menkka jomoja alavatsalla ja selässä.

Mulla on raskausflunssa päällä.. Extra väsymys ollut ainakin tämä päivä mennyt vain sohvalla maaten. Nenä tukossa ja nielu turvoksissa, nukkumaan mennessä pakko ottaa hengitysteitä avaavaa kun olo inhottaa. Päänsärkyä ollut myös ja itkuherkkyyttä..

Mulla on alkanu vaivaa vasen pohje ja reisi välillä koko kinttu. Sellasta jomottavaa/puristavaa tunnetta. Välillä se taas häviää pois ja sit taas tulee. Oikealla ollut samaa mut haevemmin ja pienemmässä mittakaavassa. Kurja tunne, mistä lie johtuu.

Wuhuuu täälä aukes hanat xD käyny vessas jo varmaan 10kertaa. Huomena haettava jotain tykötarpeita mitä alan nappaamaan joka päivä.
Lucky, pitää tarkkailla tosiaan tota veden juontia! Millä sä pääsit sun ongelmasta?

Sinna, epäiletkö että oireet olisi raskauden tuomia?

MrsBee, voimia epätietoisuuteen. Monesko päivä sulla putkeen on jo vuotoja?

Sympatiat kaikille keillä on ummetusta <3

Täällä on huonoaoloa ilmassa. Oksentaa ei ole vielä onneks tarvitti *koputtaa puuta*. Väsymys on kyllä ihan älytön. Voisi vaan nukkua koko ajan. Rinnat on tosi arat. Onneks pukki toi lahjakortin lindexiin niin pääsee ostaan parit rinrsikat :) Täällä ollu tänään kanssa taas pientä vuotoa ja vihlontaa alamahassa. Mutta uskon tuon vihlonnan olevan kohdun kasvua, ei ne supistuksilta onneksi tuntuneet :) Vielä 2 vkoa ultraan.

Mulle on tullut vasta finnejä leukaan ja lievää etomista on välillä. En oikein tiedä onko tänään vasta virallisesti rv 4+0, joten ihan hirveästi en ole oireita huomannut (vielä).

Niin en tiedä mistä johtuu tai mikä aiheuttaa. En oo ainakaan tehny mitää ihmeellistä mikä ois voinu aiheuttaa esim lihaskipua. Kaikenlaiset tukokset tulee mieleen. *hui*

Niin en tiedä mistä johtuu tai mikä aiheuttaa. En oo ainakaan tehny mitää ihmeellistä mikä ois voinu aiheuttaa esim lihaskipua. Kaikenlaiset tukokset tulee mieleen. *hui*
En missään nimessä halua pelotella mutta kannattaa käydä lääkärillä, jos epäilyttää. Isälläni paineen tuntua ja kipua pohkeissa ja jaloissa ollut pari kertaa, ja olikin laskimoveritulppa! Itse tarkkailen omia tuntemuksiani tarkkaan, koska olen perinyt paljon isän puolen "huonoja puolia"..

En missään nimessä halua pelotella mutta kannattaa käydä lääkärillä, jos epäilyttää. Isälläni paineen tuntua ja kipua pohkeissa ja jaloissa ollut pari kertaa, ja olikin laskimoveritulppa! Itse tarkkailen omia tuntemuksiani tarkkaan, koska olen perinyt paljon isän puolen "huonoja puolia"..
Mulla tuli sama mieleen, ehdottomasti lääkäriin!!

Raskausaikana voi kai tulla muutenkin helpommin.. Tai niin olen kuullut

Tänään testasin taas clear blue digital ja nyt rv pitäisi olla 5+6 mutta testi näyttää vieläkin 2-3

MrsBee, mulla oli viikko-2 sitten muutamana päivänä kanssa vuotoja. Eka kerran ar-ultran jälkeen ja myös muutaman kerran sen jälkeen kun oltiin harrasteltu seksiä miehen kanssa. Hitto että säikäytti mutta joku järjen ääni sisällä sanoi että kaikki hyvin.
Limakalvot kuuleman mukaan hauraat tai verestävät raskausaikana tai jotain vastaavaa.
Tottakai kannattaa lääkäriin mennä jos huolettaa :( toivottavasti sielä kaikki hyvin <3

Takaisin