Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yhdyn Katjuliiniin, minäkin sain oloon apua rannekkeista! Ja kannattaa kattoa, että jos on yhtään kapeampi ranteinen, niin niitä löytyy myös lastenkoossa. Mulla just ne pienemmät käytössä, ku ne isommat olis jääny liian löysäksi :D

Täytyy kyllä hakea mä jo kerran kävin apteekissa niitä hiplaamassa mutta en raaskinu ostaa. Nyt on semmonen olo et aivan sama mitä maksaa jos vaan pienikin apu on!!

Jomottelee oikeeta nivusta. Onko kellään vastaavaa? Pelottaa tää toispuoleinen tuntemus. Kohdunulkoinen? Oikeessa putkistossa? Vai voiko olla vaan keltarauhanen, joka jomottelee? Mulla on ton pcos:n takia niin harvoin ovulaatio, etten tiedä miltä sen jälkeen pitäis tuntua. Kipuilu ei oo kovaa mutta semmosta hentoa aaltomaista. Ja vain oikealla. Sieltä puolelta irtos munasolu, kun ultrattiin just ennen o-plussaa ni aika varma asiasta. Pitäiskö huolestua... Ehkä tää on vaan normaalia. Sitä huolestuu, jos ei oo oireita ja huolestuu kun ON oireita. Sekoon ehkä ennen ultraa... X/

Maggie rv 5+2

Mulla jomottelee vasemmalta puolelta. Ovulaation aikaan olin tuntevinaan samoin irtoamisen vasemmalta puolelta kun sillon vihlaisi kovaa sieltä. Yöllä heräilen muutamia kertoja kun juuri vihlaisee alavatsaa mutta netin ihmeellinen maailma (toivottavasti oikein.. :D) kertoi, että kyseessä olisi kohdun kasvamisesta johtuvat kivut.

Muutoin olo on minulla ainakin ihan hyvä. Huono olo aaltoilee, jos nälkä yllättää niin silloin, tai esimerkiksi bussissa oleminen on välillä tuskaa ja joutuu nieleskelemään. Kertaakaan en ole ihme kyllä oksentanut vielä. Toivottavasti ei tarvitsekaan :) Tissit on tulleet aroiksi, mutta ei varsinaisesti kipeiksi. Ja sitten.. vatsa on kyllä sekaisin, tai oikeastaan semmonen pallomainen olo, varsinkin iltapäivisin. Ilmaa maha täynnä, voi tota mies-raukkaa :D

Hei onko teillä kokemusta glear blue digital testistä. Tänään tein testin ja näytti vain 2-3 vaikka olen rv5+3 ja pitäisi kai olla jo tuo 3+ ?

Pampula, ite mietin samaa. Odottais yks digi kaapissa mut en uskalla tehdä sitä jos ei näyttäisikään toivottua lukemaa. Aika moni taisi kyllä sanoa samaa ettei ollu näyttäny 3+ vaik pitäis. Mulla nyt 5+2 enkä uskalla tehdä sitä. Liuskatestissä oli kyllä supervahva viiva...

Maggie, mulle lääkäri sanoi varhaisultrassa että munasolu on tullut oikeasta munasarjasta. Mulla edelleen tuntuu välillä oikealla puolella pieniä äkillisiä kipuja. Lääkäri ei ollut kivuista huolissaan. Kuulema normaalia. Muita jomotuksia alavatsassa mulla ei ole ollutkaan.

Nii eikä pitäis turhaan ressata ☺ja hätäillä kai se on niin yksilöllistä kenellä näyttää aikaisin 3+. Jännittää vaan niin paljon..

Mulla digi näytti vielä 5+3 viikkoja 2-3, mutta uus testi 5+4 näyttikin 3+ ja ultrassa kaikki oli kunnossa 5+6 (vastasi viikkoja hyvin ja syke näkyi). Ei siis huolta, itsekin olin tosin hermoheikkona kävikö taas köpelösti (keskenmenneessä raskaudessa en testannut digillä ollenkaan) ☺️

Täällä 4+6 ja melko oireeton olen ollut. Raskaus leggensit täytyi eilen käydä ostamassa ja nää on IHANAT! Suosittelen kaikille :-) voi ihan rauhassa syödä joulupöydässäkin ilman puristava tunnetta vatsan kohdalla :-D ainoat oireet mulla ollut janon tunne ja tuo turvotus.

Maggie: kannattaa digi tehdä mä tein sen jo kp27/31ja tuli se odotettu 1-2vk.
ImageUploadedByVau Foorumi1450946524.208725.jpg

Täällä eilen tuhruttelu jatkui ja illalla tuli vähän vaaleanpunaistakin pyyhittäessä, mikä säikäytti todella :( Lisäksi vatsassa vähän "möyrii" kuten kuukautisten aikana, joten pelko on kova!Kipuja ei kuitenkaan onneksi ole.
Vuoto sattui juuri, kun tultiin anoppilaan ja oli vaikea pidätellä kyyneliä..no tulipa sitten kerrottua vähän toisella tavalla, kuin oltiin ajateltu, mutta helpotti kyllä oloa ja ei tarvitse salailla asiaa:)ei raskautta eikä huolta. Niin ja toistaiseksi ainakaan yöllä ei enää ole tullut mitään.

Rv 5+0?

Leekko ja Inja, kiitos. Helpotti huolta. Tää foorumi on pelastus! :)

Helmiella, oon tehny jo digin (1-2 vk) ja ehkä 15 liuskaa! :) :) Mutta sitä toista digiä en oo uskaltanu ku haluun siihen 3+ ja petyn jos en saa.

Nippailut loppui kummasti tänään mutta sitäkin enemmän etoo ja meinas oksennus tulla hampaita pestessä. Sit alko kauhea närästys-röyhtäily ja tuntuu et nälkä tulee pian, ku ei maistu kun avokadotomaatti-ruisleipä kerrallaan.. Ja hedelmät! Kaikki lihakastikkeiden ym. tuoksut ällöttää. Jännittää vähän tuo joulupöytä vanhemmilla. Ja kellekään ei vielä haluttais kertoa! Pakko se ehkä sit on jos juoksem vessaan oksentaan :D

Moony: nämä on ostettu ihan H&M mama osastolta 9,90€. Todella hyvät jalassa. Itse oon 159cm ja 50kg joten mulle xs hyvä ja varmasti menee myös kun masu alka kasvamaan enemmän.

Maggie: kauheen monta testiä oot tehnyt :D luulisi että noilla määrillä olisi jo varma raskaudesta!

Takaisin