Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ole/ollut mitään vuotoa.. Kaippa noi normaaleja kipuja sitten oli. Kohtu ja häpykalusto siellä vaan kasvaa :? :D

Täällä menee tänään ekaa kertaa testiin äitiyshousut :D sain vaatteita kaverilta ja kaivoin ne nyt tuolta kaapin pohjalta. Testataan onko mukavampi olo

Mää oon käyttäny äitiyshousuja jo viikon, ku omat ahdisti mahasta niin paljon :D

Mäki oon käyttänyt jo vähän enemmän ku viikon. Kun ahdistaa noi mun tiukat farkut... Kun en osaa ostaa ikinä ei-tiukkoja. Niin ne ei todellakaan tän turvotuksen kanssa hyvältä tunnu. Eikä näytä :-D Onneks mulla on näitä jäänyt esikoisen ajalta, on myös yhdet ei-napaan-asti tulevat housut. Nää on hyvät, ei kukaan ees huomaa mitään pukkarissa ;-)

Voi perse, aamulla tuli rusehtavaa vuotoa paperiin. Nytkö menee kesken.
Paniikissa varasin itelleni ajan ultraan, tänään sinne klo 12 maksoi mitä maksoi.
Ihmettelen ettei kuitenkaa kipuja ole. Eikä vuotoa tuu ku pyyhkiessä. Ei kai sen enää kiinnittymisvuotoa pitäis olla ku tänään 7+4.
Inhoon tätä oireettomuutta.

Paniikissa varasin itelleni ajan ultraan, tänään sinne klo 12 maksoi mitä maksoi.
Ihmettelen ettei kuitenkaa kipuja ole. Eikä vuotoa tuu ku pyyhkiessä. Ei kai sen enää kiinnittymisvuotoa pitäis olla ku tänään 7+4.
Eikös nuo pienet vuodot ole ihan normaaleja alkuraskaudessa. Tuskin mitään huolta! Hyvähän se on käydä tsekkaamassa niin saa mielenrauhan. Toivotaan että on turha hälytys. Tsemppiä! :)

Moony ja ym. Joilla vaikeeta tekee nää olot. Itse taas en valittais yhtään oloista ku yli 2 vuotta yritystä takana ja 2 km. Ja joka kuukausi toivonut oloja ja raskautta ja nyt kun sain raskauden jopa näin pitkälle niin vois olojaki olla. Olisin ihan tyytyväinen jos vaikka se huono olo olisi. Turvotukseenkin tyytyväinen. .. kaikkihan nää oireet kuuluu siihen että me saadaan pieni syliin asti. :D

Toki kyllähän sitä itsekin pulassa on just noitten housujen kans ku puristaa... ei oo hirveesti vaihtoehtoja... mut kyl tää tästä...

JN89: mulla tuntuu hiukset ohentuneen. Ja Esikon aikaan kynnet oli vahvemmat. Karvat kyllä kasvaa super nopeutta...

Nibs: Luulen että kohdun kasvukipuja. Mun selkä ja alavatsa kivussa kans oli sit hätä kakkoselle niin ku kävin ni sit helpotti

Lalaa : tsemppiä ultraan

Nonnnii nyt alkoi täälläkin se pahoinvointi. Ja eka oksennuskin, tuli ihan mieleen teiniajan raskaus! Tällä hetkellä ihan hyvä mieli jopa tästä. Kun meni ohi sillä yhellä laattaamisella ja sen jälkee syömisellä. Mulle työterveyslääkäri suositteli ottaa yäpöydälle esim keksejä jota voi aamuyöstä ottaa ettei pahaolo pääse yltymään. Muistaa verensokeria nostaa usein! :)
Rv 7+2

Mullakin tullut tota vuotoa monena päivänä! Ennen ultraakin tuli, oli vain vanhaa verta. Kun kohtu kasvaa. Ei siis ollut mitään vialla. Myös "valemenkat" voi olla ruskeaa vuotoa näin alussa.
Mutta jään oottelee sun ultrakuulumisia myös!

Lucky, Ymmärrän ja varmasti itsekkin ottaisin mielelläni vaikka mitkä olot, jos sillä sais tärppäämään (jos ois siis tilanne ettei mitään tapahdu). En tarkoittanu inhottavalla tavalla täällä marista. Ja se on totta että kaikki kuuluu asiaan. Ärsyttää vaan olla huonovointinen :)

Nibs, kirjoituksesi oli melkein kun mun suusta. Herään myös öisin siihen että tuntuu vihlontaa, mulla kyllä ehkä enemmänkin kohdun kohdalla. Mutta tosi inhottavaa oloa ja hyvää asentoa on vaikea löytää. Maha ihan sekaisin ja vessassa käynnin jälkeen yleensä alkaa olokin helpottaa. Tää kestää ehkä n.15min? Ja sitten nukahdan ja herään normaalin olon kanssa.

Äsken samanlainen vihlonta taas töissä, tosi inhottava ja vaikee olla hetken aikaa, kesti n.10min ja taas meni ohi. Neuvolaan kertoessa sanoivat olevan kohdun kasvukipuja. :) mutta on kyllä tosi inhottavia viiltoja mitkä jomottaa tosi ikävällä tavalla ja saa melkein huonon olonkin aikaan.

6+1

Voi luoja tätä väsymystä! Kolmen tunnin päikkärit pakkollisia melkeen joka ikinen päivä ! Ja jos kymmeneen jaksaa valvoa niin halleluja! Toissapäivänä närästi(kait, ei ole ollut koskaan ennen) ja otin siihen rennien josta johti sitten aivan kamalan huono olo.

Täällä on turvotusta usein jo ennen raskautta ollut, lisäksi vähän vararengasta tullut vatsan seudulle :rolleyes: joten odottelen innolla miten tää etenee..nyt jo iltaisin näyttää, kuin olisi vähintään jo 2. kolmanneksella..vähän noloa kun tuntuu että tässä vaiheessa pitää peitellä vatsaa. Kävin katsomassa äitiysfarkkuja ja ne tuubit tuntui vähän liioittelulta vielä ja pelkään että ostan ne ja tää ei etenekään :confused: Ehkä hankin jotkut superstrech jegginsit eka vaan :D

Nii ja lisäksi on jano! Rinnat on vähemmän kipeet ku oviksen jälkee...ja sekös kans tietty huolettaa...

Rv 4 +2?

Hankkikaa leveää kuminauhaa esim 10x2cm pätkä, ommelkaa nappi toiseen päähän ja keskelle viiltoja pituussuuntaisesti (=napinläpiä). Joissain nettikaupoissa on myös myynnissä tämmösiä, n. 3-4 e. Saa lisää tilaa housuihin... Toimii mulla kun mun housut ei oo mitään lantiofarkkuja. Pitkä toppi tai masutuubi peittää avoimen vetoketjun.

Muokattu viimeksi:
Minä tykkään käyttää leggarit. Onneksi on myös näitä paksumpia ni tarkenee talvella. Ei ahdista :-P

Hui täällä kanssa pari kertaa ollut voimakkaita viillon tunteita!
Suosittelen ehdottomasti h&m äityis legginsejä! Ah voiko mitään mukavempaa laittaa jalkaan :D tietysti näin talvella ei kauheen kätsyt ulkona mutta sitten viimeistään keväällä suosittelen!

Mulla kanssa meni ikenet tosi herkiksi jossain vaiheessa raskautta!

Täällä kanssa ihan kunnon turvotusta edelleen. Kovasti itsekin tekis mieli siirtyä jo äippähousuihin, mutta taidan odottaa ultraan asti. Just incase...

Aamupäivä meni hyvin ilman oloja, mut taas repii niin sairaasti tonne alas. Huhhuh. Tää on vielä niin ärsyttävää kun ketään ei tiedä ja pitää vaan yrittää peittää kipua. Muutenkin työkaverit jo huolissaan viime viikon pyörtymisestä. Onneksi kohta loma! Jospa vaikka alkais helppaamaan jo pikkuhiljaa. (Niin varmaan... Toivossa on hyvä elää) Puukoniskut alavatsaan ja heikotus ei oikeen toimi asiakaspalvelun kanssa. Mutta äippähousut on kyllä helpommat jalassa! :D

6+1

Nyt kun mulla helpottanut pahoinvointi noiden rannekkeiden avulla, niin tilalle on tullut loputon nälkä. Koko ajan pitää olla jotain laittamassa suuhun ettei maha ala kurnimaan :D

Mariianen hyvä kun muistutit, pitää kaivaa ne rannekkeet esiin laatikosta.... Oksensin eilen aamulla ja tänään illalla. Jeejee. Tästä tämä nyt sitten alkaa.... Mulla oleellista on kans että koko ajan napostelee jotain. Ei tuu niin paha olo tai pahan olon saa siirrettyä. Ja jos on huono olo niin liikkuminen ja vähänkään vatsaa puristava vaate tai asento ei oo hyväksi... Paras olis maata selällään masu rentona.

Miten nopeasti on muilla alkanut pahoinvointi? Mulla rv 3+6, (hedelmöityksestä laskettuna) etovaa oloo oli jo eilen aamupäivällä, ja nyt on oksettanut koko illan.. Ekan positiivisen testin tein jo sunnuntaina, ja viivat vahvistuu joka päivä..

Takaisin