Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isorintaisena pakko kommentoida, et ei onneksi tiedetä muusta niin pärjätään näiden kanssa :D mut joo toi nukkumaan meneminen ilman rintsikoita on ihan hirveetä. Jokainen kyljen kääntö sattui ihan sikana ja siihen herää. Ihan kun ei riittäisi nää 3-4 krt yössä vessassa ramppaamiset! :D mun on kans yöllä käytettävä rintaliivejä, jos haluan paremmin nukkua :)
Mulla sama juttu. Rintavana tottunut jo "pyörimään" näiden kanssa öisin, mutta yks yö tässä oli rinnat niin kipeet että piti nukkua sellanen tuubirintsikkatoppi päällä. :D nyt on niin turvonneet ja kipeät kyllä että sattuu heti, kun ottaa rintsikat pois. Mies sanoi saunassa, että näyttää ihan silikoneilta. Niin pinkeät pallot kuulemma :D ;D

Täällä oli päänsärystä puhetta, niin ite ainakin huomasin tänään, että heti kun joi huonommin vettä, alkoi päänsärky. Osasyynä saattoi myös olla se, että olin huonosti syönyt.
Ja joo, edelleen JÄRKYTTÄVÄ turvotus ja oikein semmonen turpee olo :shifty:

April, kysyit tosta nukkumisesta ni mä heräilen nykyään usein öisin, jotenkin säikähdän jotain ja nukun levottomasti. Sit juts päivällä saattaa väsyttää se huonosti nukuttu yö...

Helmiella, mulla ei oo turvotusta, oikeen oota milloin tulee, kun kaikilla muilla tuntuu olevan.

Ja niin ku aikasemmin ihmettelin, mulla on muutenkin vähän oireita. Jano vaan ja nyt huulet sairaan rohtuneet. Ehkä tänään alkanu vähän alavatsaa nippailla. No onpahan edes jotain. :) Kai siellä joku on matkassa. Niiiiiiin toivon, että kaikki menee hyvin. <3
Rv 4+5

Mä yhdistin ton neonkeltasen pissan b-vitamiiniin :) tänää oli aamusta ihan normia kunnes otin b.n niin johan kohta taas oli neonkeltasta :eek:
B-vitamiinin alotin siis vasta eilen pahoinvointiin ja eilen oli myös ekaa kerta tuo kusivärihomma.

Berocca esim. Myös värjää pissan. Nimimerkillä huumetestissä laitettiin siitä erityismaininta. Työt aloittaakseni siis oli pakko käydä testissä. Rutiini.

Aamu aloitettu oksentamalla. Ei edes vellonut vatsassa vaan vessan hajut kävi vähän nenään..... 5+6 ja huomenna vaihtuu taas viikko :) huh onneksi vain pari päivää lomaan!

Aamupalapuuro meinas tulla ylös muutaman kerran.. Muuten pahoinvointia ei ole ollut.. Puurossa oli pari sellasta kauran"kuorta" jotka oli ku havunneulasia ja alko ällöttään ku jäi kurkkuun. Huono homma jos puuro alkaa tökkiin, ku syön joka aamu :?

Tänään olis sitten eka neuvola ☺ ehkä sieltä saa vähä mielenrauhaa ja luottamusta että kaikki on hyvin vaikka oireita ei oo nimeksikään.

eiköhän siellä asia taas astetta todemmaksi muutu:) minäkin olen vielä vähäoireinen (5+2 tnään), vielä. ryhdyin tekemään empiiristä tutkimusta kerta viikkoon. aloitin viime viikolla, mittasin navan ympäryksen ja vyötärön ympäryksen:D ajattelin että hauska sitten seurata kilojen ja turvotusten karttuessa tilanteen muuttumista. (olen outo)

Peppi88, voi alkaa jossai vaiheessa masentaa ku vyötärön ympärys kasvaa. Varsinkin loppuraskaudessa ite ainaki stressaan painonnousua. Esikoisesta tuli 25kg vaikka söin terveellisesti ja sokeri oli ihan minimissä. Ja perhana ku ne kilot ei mulla lähde imetyksellä

Mulla on tullut oireina että rinnot on TOSI arat nyttemmin, alko n viikko sitten rv4:llä. Ruuan suhteen on sitten vähän oudosti, ettei tee oikeen mieli syödä mitään, mutta yhtä äkkiä iskee ihan kamala nälkä ja tuntuu että voisin syödä vaikka pikku kiviä :D Mieheni naureskeli myös minulle eilen kun olimme kävelyllä, että yhden lenkin aikana käytiin melkein kaikki mielentilatutkimukseen läpi, aluksi olin vihainen kuin ampiainen, sitten naureskeli hullunna ja lopuksi vähän allapäin :D täällä tulossa miehelle rankat 9kk :D:D

Täällä ollaan päästy vielä aika helpolla. Pientä huimausta ja "väsymys aaltoja". Esikoisen aikana alkuun oli voimakkaat aamupahoinvoinnit ja niin kipeät rinnat. Nyt ei mtn o_O

Mies sanoi eilen ett miun tissit on pienentyny :o tänään rintsikoita pukiessa huomasin ett nännit on varmaan kansinkertaistuneet! Tahdon oikeesti pienet rinnat, nännit on niin kipeet (jos ois pienemmät tissit ni ei varmaan ois nännitkään aina jokapaikassa ekana) ja sit nää tissit on aina jossain rullalla ku nukkuu, vaikkei nää mitkään hyperisot ookaan, ei tarttis yhtään kasvaa enää! :D

Tää pahoinvointi ei voi olla todellista! Joudun syömään 15min välein jotain pientä ettei tuu pahaa oloa. Arvatkaa ketä katotaan pikkusen pitkään kun on koiran kanssa lenkillä ja samalla vetää välipalapatukan tai karkkia tai pähkinöitä... Huoh varmaan tulee sanomista vielä painosta neuvolassa ja tälläsen pömppiksenki oon saanu ni voi juku, ei tää kauaa salassa tuu pysyy...
Eilen tökki kaurapuuroki aamulla, tänään tein juoksevampaa ni uppos paljon mukavammin onneks :)

Itsellä tänään raskausviikko 5 ja oireina vain rintojen aristus, finnit ja väsymys. Viikko sitten oli menkkamaisia tuntemuksia mutta ne loppuivat. Onkohan normaalia? Ja se piti lisätä vielä että tuli noin viikon ruskeaa niukkaa vuotoa mutta nyt loppunut.

Lalaa, joo voi olla! ruokavalio ja liikunta, aion pitää niissä tsemppiä yllä. mä painan tällä hetkellä saman verran ku esikoista odottaessani viikolla 22. eli lievän ylipainon puolella olen. Lopetin imetyksen kuukausi sitten, eikä se todellakaan tiputtanut minulta yhtään mitään. huvittaa kun toisilla on täällä rinnat pinkeinä, itselläni vasta rinnat tyhjenivät ja ovat niin löysät pussit että tovi menee, että näitä voisi turpeiksi kutsua :smiley-bounce022

Hahah, sama juttu täällä noiden tissien kanssa. En nyt ehkä pusseiksi kutsuisi, mutta ei niissä kyllä kokoakaan ole, eikä imetyksen loppumisesta ole vielä pientäkään merkkiä (tyttö täytti pari viikkoa sitten vuoden ja vaatii maitoa kolmisen kertaa päivässä). Imettänyt olen tosin pitkään jo pelkästään toisella rinnalla, mutta ei niissä siltikään juuri eroa ole, samanlaiset minit kumpikin :D. Rv 7+3.

Muokattu viimeksi:
Niin ja olihan täällä oireena vielä jatkuva pissahätä!
Tuli niin vahvasti mieleen noi pahoin voinnit lueskellessa teidän tekstejä että
Oli pakko vetää suklaa överit jos ne pahat olot vielä itselle sattuu tulemaan! Viime joulukin meni ihan minimi suklaalla imetyksen takia.
Muita suklaaholisteja?

Takaisin