Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nibs, tsemppiä myös sinne! :D nyt illalla ollu hyvä olo ja sain paketoitua loput lahjat ja siivottua, ihanaa <3 voi kumpa ens yönä sais nukuttua ilman vihlontoja... Oon miettiny särkylääkettä niihin, mutten oikein näe järkeä kun ei kuitenkaan kestä kuin hetken aina kerrallaan. Enkä lääkkeitä haluais turhaan syödä. Myös mietin onko rannekkeen osto turhaa kun en kumminkaan ole oksentanut? Mutta väliäkö kai sillä, jos olo kohenis :)

Te, joilla ei oloja ole - nauttikaa! Ymmärrän että huolettaa ja vielä vähemmän tajuaa olevansa raskaana, mutta yrittäkää nauttia normaaliolosta! :) harvemmin nää oireet mukavia on :D

Syöttekö kaikki noita raskausajan vitamiineja? Minua ne ällöttää ihan kaikista eniten :D En tiiä mikä siinä on, yritän nielaista niin nopeasti kun mahdollista, mutta aina se maku jää suuhun jonkin verran. Tosi inhottavaa. Nyt oon muutamina päivinä joutunut jättämään sen pois kun aina siitä jää niin pitkäksi aikaa paha maku suuhun ja ällötys. Kuinkahan tärkeää niitä olis oikeasti syödä joka päivä.. :/ Ja oiskohan joku muu merkki parempi..? Minulla taitaa olla Multivita.

Ompukka, ota illalla nukkumaan mennessä :) monille niistä tulee huono olo ja sen voi välttää tolla illalla ottamisella. Jos maku ällöttää niin meniskö jonkun mehun tms kanssa paremmin alas?

Mä syön nyt minisunin mama-vitamiineja, kun poretablettijuomaa en enää saa nieltyä. Noi ei ainakaan mun suuhun maistu miltään, eikä haisekaan niinkun jotkut.

Puikula_85, aivan sama juttu täällä! Joudun testailemaan vieläkin silloin tällöin jotta uskoo, vaikka viivat oli vahvistuneet hyvin. Nyt rv 4+6

Ihan hirvee yskä...ei oire raskaudesta, mutta pahoinvoinnin kanssa ei kiva yhdistelmä. Hakkaava yskä..tiiä mitä lääkettä uskaltas ottaa. Maha on myös ihan kuralla... puntarille en uskalla mennä..paino tippunut varmasti. Onneksi tosiaan rannekkeet autto oksentamisen loppumiseen. Huh! Voisko raskausajan vitamiinit sekoittaa mahan? Mulle ei koskaan oo sopinu mikään vitamiini..mahakivut välittömästi. Multivita mullakin..

Mä syön foolihappoa, d-vitamiinia (salmiakin makunen muumi vitamiini ^^) ja kalkkia joka ällöttää mua ihan sikana. On olevinaan joku omenan makuinen purutbl :( hyi vit*u.

Mulla on multitabs mama, omega3 raskaus, maitohappobakteeri ja nyt ostin ton b6-vitamiinin. Sit on nää rannekkeet, estää oksennuksen mutta etova olo ei lähde:( Ainakaan ei tarvi huolehtia siitä että oksentais sen vähänki ulos mitä syötyä saa..

Täällä muuten oireeton päivä mut iltaa kohden vihlonnat tullu. Nekin tulee nykyään yleensä seksin jälkeen. Mies valittaa et minusta on kovaa vauhtia tulossa pihtari :D nii ja tää tissikipeys on kamalaa..

Tää oire ei nyt vaikuta mitenkään olemiseen, mutta kynnet kasvaa tuplanopeutta nykyisin. Tätä en esikoisesta muista, mutta silloin hiukset otti kasvupyrähdyksen. Ovatko muut huomanneet muutoksia hiuksissa/kynsissä?

(7+6)

Mullakin kynnet kasvaneet ehkä nopeemmin! En ajatellut mutta nyt kun sanoit niin näin on! :)

Ja karvat...:( eilen sheivailin ja tänään on säärissä jo kunnon sänki! Ei enää taida kerta viikkoon riittää!

Jossain taiettiin mainita että ikenet saattavat arastaa raskauden aikana, aamulla kun harjailin hampaita niin oli tosi kipeät ikenet toisella puolella ja ne punoitti, verta ei kuitenkaan tullut? Onko muilla ollut tällaista oireilua? Olen aloittanut minisunin mama vitamiinit niin en jaksaisi uskoa että johtuisi mistään vitamiinin puutoksesta, kun muutenkin syön hedelmiä yms. :confused:

Myöhästyn kohta töistä teidän takia kun haluan päivittää kaikkia uusia viestejä täältä :D mulla oli esikoisesta tosi huono olo niin ufo karkit pelasti kun niitä imeskeli. En edes halua tietää, montako niitä meni ensimmäisen 20vkon aikana :D tästä raskaudesta ei oo ollut muuta kuin väsymystä ja palelua, toivottavasti pysyisikin vaan näin.

Mäki oon huomannut ton palvelun, mutta mä oon kyllä muutenkin kauhea vilukissa :D mulla ei sillä lailla oo alkanut himot (kai :p ) ostin eilen viilistä kaupasta kun se jotenkin houkutti siellä kaupassa. Ja suolakurkkujakin on tullut syötyä nyt enemmän

Täällä menee tänään ekaa kertaa testiin äitiyshousut :D sain vaatteita kaverilta ja kaivoin ne nyt tuolta kaapin pohjalta. Testataan onko mukavampi olo

Täällä menee tänään ekaa kertaa testiin äitiyshousut :D sain vaatteita kaverilta ja kaivoin ne nyt tuolta kaapin pohjalta. Testataan onko mukavampi olo
Mä olen kans aatellu et kohta pakko jo hommaa mamapöksyjä ku turvottaa niin jumalattomasti :D

Apua!! Kertokaa mitä mulle tapahtuu: heräsin yöllä 12 aikaan kamalaan kipuun (tosi inhottava menkkamainen jomotus/viiltävä kipu) joka tuntu häpyluussa :? Siis ihan alhaalla alapäässä, ei niinkään kohdun seudulla tai missään missä menkkamaiset jomotukset normaalisti tuntuu.. Heräsin ja voivottelin vartin verran, menin vessaan "rauhoittumaan" ja mahakin oli sekaisin. Sit meni ohi. Nukahdin taas ja heräsin samaan klo 01.30. Samat toimet ja meni ohi vartissa. Sitten nukuin hyvin aamuun asti.

Onkohan normaalia?!
Rv 6+4

Kipu oli siis kummallinen. Siedettävä mutta kuitenkin tosi voimakas, yhtäjaksoinen, ja loppui kokonaan siinä vartin kuluttua..

Nibs sanoisin, että jos ei vuotoa ole(?) niin kaikki ihan normaalia.. :) tuskin kannattaa huolestua..

Täällä on viikko ollut koko päivän niin etova olo ja nyt kahtena aamuna on saanut käydä puhumassa norjaa vessanpöntölle.. :yuck: Joku puhui täällä pahoinvointirannekkeista? Miten ne toimiii?

Takaisin