Onko kellään muulla muuten päänsärkyä? Mulla se on lähes päivittäistä ollut, lähinnä vasempaan ohimoon jomottaa etenkin iltaisin. Kerran olen Panadolia ottanut siihen, mutta eipä siitä kunnolla apua mielestäni ollut. Pitäs yrittää juoda enemmän, mutta huomaan myös vettä juodessani että tulee oksennusrefleksi jos liian ahnaasti juo.
Ne pahoinvointirannekkeet muuten hivenen auttoivat, pidin niitä yhden päivän ja toissayönä ja pystyin syömään jopa jotain, kuvotus ei ole enää niin lamaannuttavaa. Olis ihan hyvä kun pystyis tekemäänkin jotain, joulu lähestyy ja lahjat sun muut on vielä täysin hankkimatta, ei ole yksinkertaisesti ollut voimia lähteä kauppoihin.
Nuo rannekkeet on vaan siitä huonot kun en pysty niitä töissä pitämään töissä hygieniasyistä, olen hoitoalalla. Mutta ei siitä työn teosta kyllä tule mitään jos koko ajan on oksennus kurkussa.
Oireista muuten, mulla tänä aamuna tissikipu on mystisesti lähes kadonnut, ei kokonaan mutta aristavat paljon vähemmän kun illalla nukkumaan mennessä. Ei pitäs huolestua, mut silti heti alkaa pelko hiipimään että mitä jos siellä masussa ei olekaan ketään.... Ultraan kaksi päivää aikaa, sittenhän se selviää. Pelottaa miten se maailma romahtaa jos kohtu onkin tyhjä, ja kaikki oireet vaan jotain huijausta.
Mites muilla muuten väsymyksen kanssa, onko enemmän sitä vai unettomuutta? Mulla vaikeuksia nukahtaa illalla ja herään useasti öisin. Väsymystä ehkä päivällä enemmän, joka tietysti loogista kun yöt menneet huonosti. Pissalla minun on tarvinnut ravata tosi vähän, muutamina öinä pelkästään. Mutta tosi vähän on tullut juotua, kun ei mikään ole maistunut. Eilen taisi olla eka kerta kun janotti oikeasti, mutta juominen kuitenkin alkoi oksettaa. Että en tiedä pitääkö huolestua kun ei pissata öisin.. Järkihän sanoo että huolehtiminen ei mitään auta.
Niin ja tänään mennään täällä rv 7+3.