Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli viikko ennen inseminaatiota vajaan vuorokauden kestävä yrjötauti. Vessassa joutu ravaa 10 minuutin välein ja kaikki tuli heti ulos. Jano oli kamala, mutta kun joi nii sekin oli yhtätyhjän kanssa ku eihän sekää pysyny. Olin ihan varma että sellasen rääkin jälkeen ei varmana nappaa.. Ja kappas vaan!

Täällä on ollaan aivan järkyttävässä flunssassa. Pelkää että tulee poskiontelontulehdus, jota ei ole ollut kuin viimeksi alkuraskaudessa (ja oli muuten kivulias, niin että pyysin punkteerausta jota en saanut.. ). Etova olo välillä, mutta pääsääntöisesti ei paljoakaan oireita. Oireettomuus pelottaa, koska ekan kanssa oli pahoinvointi oli tosi voimakasta. ..tosin toivon ettei pahoinvointia tulisi tällä kertaa, niin jaksaisi paremmin esikoisen kanssa touhuta. Ja viikkoja vasta jotain 5+3, joten onhan tässä aikaa ;) tein eilen digitestin (viimeksi plussa aika haalea) ja viikkoja oli vain 2-3, vaikka olisin odottanut 3+. Äh, ei olisi pitänyt tehdä kun saa ajattelemaan pahinta. Onneksi tässä näytti muillakin olevan samoja tuloksia.

Isla, ihan samaa mietin, ihmettelee kun ei oo pahoinvointia mut toisaalta pelkää, että sitä tulee. Ite oli pakko taas aamulla varmistaa, oonko vielä raskaana kun ei oo tuntemuksia. No ainakin viiva on tumma.
WP_20151220_004.jpg
4+5
En todella uskalla tehdä vielä ens viikon alussakaan sitä digiä, just ku kuulee ettei näytäkään 3+ vaik toivois. Oon jo nyt niin hermoheikko että hajoisin totaalisesti...

Vieläkin muutaman viikon takaisesta flunssasta yskäntynkää, ja en uskalla yskäistä kunnolla kun tuntuu alavatsassa! Vähän kuin olis jumpannut ahkerasti ja vatsalihakset kipeät, mutta ei kyllä toisaalta sinne päinkään :P :P

Onko kellään muulla muuten päänsärkyä? Mulla se on lähes päivittäistä ollut, lähinnä vasempaan ohimoon jomottaa etenkin iltaisin. Kerran olen Panadolia ottanut siihen, mutta eipä siitä kunnolla apua mielestäni ollut. Pitäs yrittää juoda enemmän, mutta huomaan myös vettä juodessani että tulee oksennusrefleksi jos liian ahnaasti juo.

Ne pahoinvointirannekkeet muuten hivenen auttoivat, pidin niitä yhden päivän ja toissayönä ja pystyin syömään jopa jotain, kuvotus ei ole enää niin lamaannuttavaa. Olis ihan hyvä kun pystyis tekemäänkin jotain, joulu lähestyy ja lahjat sun muut on vielä täysin hankkimatta, ei ole yksinkertaisesti ollut voimia lähteä kauppoihin.
Nuo rannekkeet on vaan siitä huonot kun en pysty niitä töissä pitämään töissä hygieniasyistä, olen hoitoalalla. Mutta ei siitä työn teosta kyllä tule mitään jos koko ajan on oksennus kurkussa.

Oireista muuten, mulla tänä aamuna tissikipu on mystisesti lähes kadonnut, ei kokonaan mutta aristavat paljon vähemmän kun illalla nukkumaan mennessä. Ei pitäs huolestua, mut silti heti alkaa pelko hiipimään että mitä jos siellä masussa ei olekaan ketään.... Ultraan kaksi päivää aikaa, sittenhän se selviää. Pelottaa miten se maailma romahtaa jos kohtu onkin tyhjä, ja kaikki oireet vaan jotain huijausta.

Mites muilla muuten väsymyksen kanssa, onko enemmän sitä vai unettomuutta? Mulla vaikeuksia nukahtaa illalla ja herään useasti öisin. Väsymystä ehkä päivällä enemmän, joka tietysti loogista kun yöt menneet huonosti. Pissalla minun on tarvinnut ravata tosi vähän, muutamina öinä pelkästään. Mutta tosi vähän on tullut juotua, kun ei mikään ole maistunut. Eilen taisi olla eka kerta kun janotti oikeasti, mutta juominen kuitenkin alkoi oksettaa. Että en tiedä pitääkö huolestua kun ei pissata öisin.. Järkihän sanoo että huolehtiminen ei mitään auta.

Niin ja tänään mennään täällä rv 7+3.

Oliko että ihan apteekista voi pahoinvointirannekkeet ostaa? Aamulla 7 aikaan jo oksentanut...on jo niin heikko olo.

Normaali väsymys, aina olen muutenkin väsynyt ja nukun heti kun laitan pään tyynyyn. Jännä kyllä, että ennen plussausta, oliskohan ollut hieman hedelmöittymisen jälkeen, en nukkunut parina yönä. En millään saanut unta ja pyörin monta tuntia. Silloin jo ihmettelin ja googlasin heti (niinkuin joka "oireen" kohdalla:D) ja arvelin, onkohan nyt napannut! :P
Nyt taas nukuttaa hyvin ja väsyttää kyllä ehkä enemmän työpäivien jälkeen. Voi olla tää synkkä talvikin syynä.

Pissa on neonkeltasta :eek: wtf??
Googlesta kun katoin niin vissiin perus raskausoire. Mut mistä semmonen sitten johtuu?
Onko muilla moista "vikaa"??

Eih taas tää alkoi.. Tuntuu kirvelyä alapäässä, vähän niinkuin olis tosi kuivat limakalvot mutta ei ne ainakaan käteen tunnu kuivalta. Oon yrittänyt öljytä ja laittaa bebanthebia mutta ei auta. Ei kirvele pissatessa. Mulla oli tätä myös heti plussauksen jälkeen. Tosi inhottava tunne :(

Rv7+5

Tänään on ollut ehkä pahimmat oireet. Järkyttävän heikko olo ja ruoka ei ole maistunut. Lisäksi oon ollut ihan turhan kiukkuinen, jonka seurauksena esikoinen kun on ollut huonolla tuulella.. Jospa huomenna helpottaisi :)

Siis mä en voi ymmärtää tätä mun vatsaa! Mulla siis tänään 4+2 ja mun vatsa on yhtä turvonnut kun ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.. Tiesin jo ennen plussaustakin että oon raskaana just tän turvotuksen takia. Kuinka turvonneita muiden vatsa on näin alkuraskaudessa? Tiedän että kuuluu asiaa mutta yritä nyt tätä sit piilotella :-D

Ei hirveästi näy turvotusta kun valmiiksi oli jo semmoinen pömppis. Töissä asiakkaat huomautelleet ja kyselleet jo pitkään että onko perheenlisäystä tulossa :(

Mullakin oli jonkin aikaa pissa neonkeltaista :D varsinkin aamulla kun oli tietty muutenkin hautunut tummemmaks koko yön ;)

Siis mä en voi ymmärtää tätä mun vatsaa! Mulla siis tänään 4+2 ja mun vatsa on yhtä turvonnut kun ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.. Tiesin jo ennen plussaustakin että oon raskaana just tän turvotuksen takia. Kuinka turvonneita muiden vatsa on näin alkuraskaudessa? Tiedän että kuuluu asiaa mutta yritä nyt tätä sit piilotella :-D
TODELLA turvonnut! Pahenee kymmenkertaisesti iltaa kohti. Sattuu laittaa venyvät farkut jalkaan... :o

Nibs- joo aamuisin ei paljoa mitään mutta nyt tällä hetkelläkin kun sohvalla makaa niin tuossahan tuo pömpöttää :D mulla ei tuu kuuloonkaan että farkkuja pitäisin jalassa. Miehellekkin sanoin jo että täytyy mennä ostamaan raskausleggensit kun tästä ei tuu mitään :D Hieman pelottaa joulu kun pitäisi vanhempien luokse lähteä viettämään että huomaako kukaan.. Ajattelimme kyllä muutenkin kertoa jouluna asiasta perheelle.

Mä oon miettiny ihan samaa että miten hitossa isotissiset naiset jaksaa/pystyy kantamaan kauheet bosansa matkassa :D
Tämä aamu oli tissien osalta aivan järkyttävä :( kun nousin sängystä kipu tisseissä oli kauhea!! Jotenki ne varmaa nyt alkaa roikkuu tai jotain xD Mä niiiin nukun tissiliivit päällä tästä lähtien!! Kokoajanhan ne on ollu kipeet mut nyt jotenkin överikipeenä :(
Valivalivali :rolleyes::p

Isorintaisena pakko kommentoida, et ei onneksi tiedetä muusta niin pärjätään näiden kanssa :D mut joo toi nukkumaan meneminen ilman rintsikoita on ihan hirveetä. Jokainen kyljen kääntö sattui ihan sikana ja siihen herää. Ihan kun ei riittäisi nää 3-4 krt yössä vessassa ramppaamiset! :D mun on kans yöllä käytettävä rintaliivejä, jos haluan paremmin nukkua :)

Ompa jännä kuulla. Täälläkin pissa välillä neonkeltaista, mutta luulin sen johtuvan vitamiineista...!?Et ne vesiliukoiset tulee läpi ylimääräiset ja kun joku kerta join Beroccaa, mikä on ihan oranssia/keltaista..;P

Takaisin