Moi! Täällä myös yks pahoinvoiva, piti käydä eilen ostamassa pahoinvointirannekkeet kun olo on niin kurja. Vaikea sanoa onko apua, ehkä hivenen helpommin meni nyt aamupala alas kuin eilen. Mutta pahoinvointi on mulla ollut nyt aamusta iltaan, mitä tahansa kun syö niin alkaa etoa. Nuo mandariinit oon minäkin hyväksi havainnut, ja jäiset mansikat. Aika monipuolinen ruokavalio
Täytyy kokeilla tota mehukeittoakin. Mut MIKÄÄN rasvainen tai liian makea ei uppoa.
Vatsan turvotus on muuten minulla kadonnut lähes tyystin, siihen alkuun verrattuna on lähes normaali. Tosin eipä näillä syönneillä se ainakaan pääse turpoamaankaan. Rinnat edelleen todella arat, tosiaan kyljen kääntäminen tekee kipeää. Noista oireiden loppumisesta/ vähenemisestä kuulin sellaista että naisen elimistö kun tottuu ja sopeutuu niihin niin siksi eivät ole koko aikaa yhtä vahvoina.
Mut joo saa nähdä miten jouluna pöperöt maistuu, mutta eipä sille mitään mahda jos ei mene alas niin ei.
Ja täällä siis rv 7+1. Ensi tiistaina eka ultra, kyllä jännittää
Täytyy kokeilla tota mehukeittoakin. Mut MIKÄÄN rasvainen tai liian makea ei uppoa. Vatsan turvotus on muuten minulla kadonnut lähes tyystin, siihen alkuun verrattuna on lähes normaali. Tosin eipä näillä syönneillä se ainakaan pääse turpoamaankaan. Rinnat edelleen todella arat, tosiaan kyljen kääntäminen tekee kipeää. Noista oireiden loppumisesta/ vähenemisestä kuulin sellaista että naisen elimistö kun tottuu ja sopeutuu niihin niin siksi eivät ole koko aikaa yhtä vahvoina.
Mut joo saa nähdä miten jouluna pöperöt maistuu, mutta eipä sille mitään mahda jos ei mene alas niin ei.
Ja täällä siis rv 7+1. Ensi tiistaina eka ultra, kyllä jännittää