Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Miha87! Toivottavasti pieni tarttuu ens kerralla napakasti kiinni .

Jonppu; kyllä se on siellä aika turvassa vielä. viimeyönä itse nostin yksin yhden asukkaan lattialta ja tuntu kyl sellanen vihlasu alavatsalla ja aamulla vielä oli menkkajomoja.

Täällä kahvi haisee kuselle mut silti sitä on pakko juoda. Mikään ruoka ei oikein maistu kun vatsa ei toimi ja on ihan turpeessa. Oli kyllä kiva nukkua yövuoron jälkeen kun en nähny mitään unia mut muuten nukuin aika huonosti. Pitää nyt yrittää nukkua kun poika kattoo leffaa. Vielä 2 yötä jäljellä

Lucky mä en pysty juomaan kahvia enään ollenkaan kun hajukin jo oksettaa :D pelkään että työkaverit alkaa epäillä kun oon ennen ollut oikea kahvisieppo.. Oletko ollut neuvolaan yhteydessä tosta vatsantoiminnasta? Osaavat varmasti antaa jotain vinkkiä tai kertoa jonkun lääkkeen mikä on turvallista raskausaikana :)

Täällä kanssa kahvi ei mene alas olleskaan. Ja ei oikeestaa teetäkään :) Tänään ollu tosi tosi huono-olo. Ja rintoja kihelmöi koko ajan.

Oletteko pystyneet olemaan yökötyksiltänne töissä? Itse olen hoitoalalla ja jouduin tänään lähtemään pois kesken vuoron. Viime viikot olen sinnitellyt huonosta olosta ja oksenteluista huolimatta, mutta tänään tuli totaalinen stoppi. Totaalinen väsymys ja heikko olo. Töissä jo kyselivät, että raskaanako olet kun noin kalpealta näytät. Flunssan piikkiin pistin. Alkavan viikon ajattelin lepäillä kotosalla, sitten alkaakin joululoma....

Mulla on kyllä siitä mahtava tilanne että oon vielä tammikuun loppu puolelle asti ns. sapatti vapaalla! Olis ihan hirveetä jos pitäis vielä huolehtia töissä jaksamisesta ku voimat loppuu kaupassa käynnin jälkeen ihan totaalisesti :(

Johkuva alkuviikosta mulla oli tosi huono ja heikko olo ja oksentelin mutta kädet täristen sinnittelin. Työkaverit kyllä heittivät myös että olenko raskaana.. Jos olisin vähän erilaisessa työpaikassa olisin kyllä lähtenyt kotiin mutta tässä työssä en oikein pysty olemaan pois kuin ihan tosi pakko tilanteessa

Rass, kovin on tuttuja oireita vaikka täällä menossa vasta rv4+3 muistaakseni :D
-nälkänälkä, loputon nälkä. Syön kokoajan, jopa 4 lämmintä ateriaa päivässä. En oo viel löytäny mitään mikä pitäis nälkää pidempää..
-syömisestä johtuva turvotus, aivan hillitön sellanen. Normisti kun luut meinaa törröttää niin nyt ei meinaa nähdä edes varpaita :D
-pissattaa vähän väliä, huoh.
-tissit tai nännit ei oo arat, mutta pitkät päällä mennään kokoajan! Ja se varmaan tekee kohta nännit kipeiksi..
-hengästyminen, sydän hakkaa kahta sataa kun haen postin ja kävelen mäen takas ylös, kui noloa! :D
-saunaa rakastavalle pahin takaisku; enää ei voi istua saunassa ku minuutin-pari kerrallaan kun muuten noustessa meinaa pyörtyä :(

Ikävää kun monella on työtä haittaavaa pahoinvointia, toivottavasti ei kestä enää kauaa, saati pahene ainka! :/

Tänään oli jo parempaa tuo kävely. Ei niin paljon hengästyttänyt ja ihan hyvälle tuntu. Mutta tää turvotus. :oops:

täällä on tänään ollut huono olo!! :( liittyy ehkä että ihan koko eilisen olin menossa kaverin polttareissa. toivon ainakin ettei tää nyt alkanut sit kunnoll, yhh!

Kuinkahan paljon alavatsa ja sen sisällä kasvava mahamuna kestää tällä hetkellä iskua..? Äskettäin esikko istui ihan koko painollaan mahan päälle ja sitä kivun määrää... :/ sellanen hermokipu koko alavatsalla..

Kyllä se pikkuinen on tosi hyvin suojattuna siellä. En usko, että mitään vaaraa on, vaikka kivuliaalta tuntuikin. Ihmiskeho on aika hyvin suunnitellut suojavarusteet siihen kohtuasukin ympärille. :)

Tää itkuherkkyys.. Teeveestä tuli rauta naamio äske. Minä itkee vollotin sitä kahtoessa ja vähän sen jälkeenkin itkeminen ei oo mitään kivaa joten jospa ei kauheesti nää tunteet tällei järkkys. Etova oloki on kivempaa ku itkustelu :D

Täällä muuten kaikki oireet väistynyt paitsi eilen väsytti toosi paljon.. heräsin ylös kahdelta ja silloinkaan ei meinannu silmät pysyä auki. Tissitkin vielä vähän arat. Ja vatsa ei toimi...

Toivottavasti oireiden loppuminen/ väheneminen ei tarkota mitää pahaa :(

Hhidi, mun ymmärtääkseni oireita voi tulla ja mennä tarkoittamatta mitään sen kummempaa :) mullakaan ei vklopun aikana oo ollut niin paljoa mitään kun viikolla oli. Vai huomaako ne paremmin töissä kun kotona löhötessä, en tiedä... :) rinnatkaan ei enää tunnu ihan niin aroilta mitä oli jossain kohtaa viikolla.

Täällä alkaa huono olo pikkuhiljaa nostaa päätään :yuck: aamulla heikottaa mutta ei kuitenkaan oikein tee mieli mitään syödä.. huoh! Eiköhän se kun 6+0 pärähtää keskiviikkona niin minä oon pää syvällä pöntössä.. :sorry:

Katjuliini, täällä myös. Maha sekasi ja huono-olo. Ei kauas voi lähteä, heti kun maha ilmoittaa niin pitää lähteä vessaan :/

Maha sekasin täälläkin, aiemmin oli ummetusta ja se oli ihan jees tähän verrattuna. Käypä tässä nyt sitten koiran kanssa lenkillä tai 10km päässä kaupassa, voi pöh! :(
Samoin pientä nälkäpahoinvointia havaittavissa eilisestä lähtien. Onneks melko pientä, koska miullahan on nälkä kokoajan...

Mulla taas päinvastoin.. vatsa ei toimi vaan järkky ummetus!

Täälläkin huonovointisuus lisääntyy vaan... tai oikeastaan vieläkin vaan sellaista epämukavaa öklötystä. Juuri sen verran kuitenkin että se ja väsymys aiheuttaa sen ettei mitään oikein jaksaisi tehdä. Töiden jälkeen haluaisi nukkua, mutta tuo parivuotias lapsonen on siitä aina ihan eri mieltä. ;) No olen silti tyytyväinen jos tää pysyy näin pienenä. Vielä ainakin hetkellisesti jäiset marjat auttavat. :)

Takaisin