Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosi paljon heittelee olot päivän aikaan ja päivien välillä varsinkin. Eilen oli etovampi olo kun tänään ja olin tosi väsynyt. Tänään on aika hyvä fiilis :), ihanaa.

Syömisestä on tullut kyllä sellanen taitolaji ja pitäs olla kaapissa aika monipuolisesti kaikkea mahdollista. Ikinä ei voi tietää mitä pystyy syömään. Varsinkin jos pääsee nälkä yllättämään (eli usein) niin oikein ärsyttää kun on niin vaikea päättää mitä syö. Aaargh!

Rv 7+4

Syötän esikoiselle säännöllisen epäsäännöllisesti välipalaksi avokaadoa. No, en syötä enää. Nimittäin pelkkä avokaadon ajatteleminen kouraisee vatsanpohjasta, niin että tekee mieli oksentaa :yuck:

Todellakin syöminen on taitolaji Kaissa... Tänään maistui lounaaksi vaan marjapiltti ja pinaattiletut. Ja appelsiinimehu(ihan parasta!) Kamalan voimaton olo ollut koko vkl:n :/ En ees nukahtele varsinaisesti vaan ei vaan jaksa kuin maata sängynpohjalla. Välillä oloa helpottaakin kun hetken vaikka tyhjentää tiskikonetta ja välillä vaan pitkään seisaaltaan olokin saa hien otsalle. Ja tänään ei tehny kahvia mieli ja en jaksanu tavan vuoksi vain keittää, niin nytpä onkin päänsärky! Ärsyttävää.... Mitenköhän sitä jaksaa taas huomisen töissä... (ois vieläpä ollu vapaa mutta lupauduin tekeen extra vuoron :/)
8+3

Muokattu viimeksi:
Kuvottaa kuvottaa kuvottaa! Jos on nälkä, kuvottaa, ja jos on just syönyt, kuvottaa. Tuntuu kuin olisi ympärivuorokautinen krapula :hungover:.

marimus ja sintti 6+2.

Tänään selvitty yhdellä yrjöllä toistaiseksi! :D kuvottaa ja kuvottaa. Tän päivän ruoka onkin ollut vähän mysliä ja jugurttia, velliä, vähä juustonachoja ja jätskiä.

Terveelliset ruuat, mut pysyypähä sisäl :D

Mä laihdun ja mies lihoo, kun joutuu syömää kaikesta loput mitä en vaa jaksa tai sit tulee yhtäkkiä et ei tää ookkaa enää hyvää :D

8+1

Mulla edelleenkään ei juurikaan oiretta. Välillä pyörryttää ja tänään on ollu alavatsa turvoksissa ja arka. Outoa :/

Täällä myös kestokrapula tullut seuraksi. Koko viikko tehty muuttoa ja huono olo ei tehnyt siitä yhtään mukavampaa. :yuck: Mikään ei maistu, joutuu väkisin syömään, että edes vähän saa mahaan jotain. Kohta täytyisi lähteä kauppaan, mitä sieltäkin keksisi mukaan...

Rv 6+3

Täällä meni viikonloppu sängyssä, esikoinen tulossa kohta kotiin jos sitä vaikka jaksais nousta...
Jotkut ruoat onneks pysyy sisällä kiitos vinkistä viiliä olen syönyt ja mehujäätelöä :happy:

Tossa jo vitsailin kun miehen isän puolella on kaksosia että nyt varmaa tulee tuplat kun on tupla paha olokin :depressed:

Wifey, jos yhtään tykkäät piimästä niin kokeile sitä myös. Itellä pysyy sekin jotenkin sisällä :)

Nälkä kokoajan, töissä haaste kun syö niin miten pärjäis ees par tuntia eteenpäin. Pissitys on kans tuttua öisin. Tissit kipeytyi eilen, nyt 5+6. Vatsassa nippailee vähän väliä mut ei enää niin kipeesti. Ummetustakin vähän. 1 kohdunulkoinen oli huhtikuussa, se onnistui ekasta inseminaatiosta.

Tää toinen raskaus tuli toisesta inseminaatiosta jossa ei annettu paljoa mahkuja koska miehen uimareitten määrä oli reilusti alhaisempi kun viimeksi. Pientä ihmettä odotan.. Ens pe varhaisultra. Toivon niin et syke löytyisi ❤

Huh! Aamulla tuntui kuin olis ollut paha krapula. Edellisen päivän sukujuhlat venyi hurjan myöhään, eli ihan melki puoleen yöhön jaksoin valvoa. Se kostautui aamulla, kun päätä särki, oksetti, heikotti ja väsytti. Ja kahvi ei mennyt alas. Lempi ruoka tällähetkellä kylmä puuro johon sekoitettu jugurttia :happy: nam.

Täällä kans ummetusta :/ viimeksi alkoi vasta ihan loppuraskaudessa..

Etominen hellittänyt jo vähän..kyllä tää tästä :)

Tiltti 8+4

Mulla on kans toi kestokrapula onneksi en oksenna voin vaan huonosti ja sitten on todella jano ja nälkä! Ja tissit on kipeät. 7+1. Viimeksi minulla oli tämä olo koko 38 viikkoa =(

Kaippa minäkin tänne avaudun...

Alkuun vaivasi ainoastaan kipeät rinnat ja lievä väsymys. Myös jotain menkkamaisia tuntemuksia oli silloin tällöin.

Nyt menkkamaiset nippailut ja jomotukset on useamman kertaluokkaa voimakkaammat. Vähän väliä etoo milloin mikäkin haju, jonkun ruuan ulkonäkö jne. Parina viimeisenä päivänä olen pistänyt merkille, että oireet pahenee nälkäisenä.

Ainiin ja väsymys... Tässä parin viikon loman aikana olen nukkunut 10-11 h yöunia... Pelottaa jo pelkkä ajatus palata lomalta töihin!

8+0

Tänä aamuna laatta lensi ensimmäisen kerran ja oikein kahdesti. Toivottavasti ei nyt enää.

7+5

Pahoinvointi ja flunssa :( Kamalat painajaiset ja yölläkin herännyt mahakipuun. 26 päivää np ultraan :/
8+0

Takaisin