Mäkin ajattelin, että onneksi toi oksentaminen näyttää nyt loppuneen, mutta sitten söin eilen yhden salmiakin ja oksensin sen jälkeen ihan kunnolla. En tajua, mitä siinä oikein tapahtui :)
Mulla on ollu rinnat tosi kipeet heti plussuksesta asti. Aluks ne oli tosi turvonneen oloiset ja arat, nyt turvotus on laskenu, mutta muuten on kipeät ja nännit arat. Varsinkin kun yöllä nukkuu selällään ja kääntyy kyljelleen niin auuu!!!
Kasvukipuja, vitsaili mies. Kuppikoollahan nuo on kasvanutkin. :D
Oonko ainoo, jolla EI oo ollu tissit kipeet missään vaiheessa? Ei edes oo juurikaan olleet arat..
Kutisevat kyllä, varsinkin nännipihat ja nännit, mut ei oo kipeet/arat!
Mulla taas oli tissit toooosi kipeet alussa, mutta kipu/aristus hävisi oikeestaan kokonaan rv 8 tienoolla. Ehkä hitusen on vaan turvonneet, mutta ihan samat liivit käy edelleen (nyt rv. 11+5).
Mulla oli aluks tissit melko arat, nyt ei enää pahemmin mitään. Vähän kasvaneet mutta ei niin paljoa että tarvis uusia liivejä viä hommata. :D Muuten oon kyllä vähäoireinen, vessassa saa ravata usein.
Onko kellään tullu levottomia jalkoja? Mul on my muutaman viikon ajan aina iltasin tullu levottomat jalat eikä siis pysty oikee rauhas oleen ja pyöräily vaan pahentaa oireita.
Tää ei varmaan oo oire, mut pelottaako muita tavallista enemmän olla autossa kyydissä? Mua meinaa pelottaa...
Jos ite ajan, ei oo mitään ongelmaa... Mut sit kun esim. mies ajaa tai oon jonkun muun kyydissä, niin hyvä etten kilju et aja hiljempaa, varo yms. :D Ihan kauheeta! Ja ei mua ennen oo pelottanu...
Koko aika pakko jännittää tai heiluttaa jalkoja ko tulee kipeeks jos on paikallaan. Ärsyttävää. Ja tuntuu et mitä enemmän iltasella liikkuu, sitä pahemmat ne on.
Mul on levottomat jalat, tosin oon kärsinyt siiitä jo ennen raskauttakin ajoittain. Mut siis on kyllä maailman ärsyttävin asia ku yrität nukkua.. joskus jos ei muutenkaan kunnolla nukuta ni menee ihan koko yö heilutellessa sit :/
Ja sit mul on kans toi autolla ajo juttu ! Mies on muutenki semmonen rämäpää tuolla liikenteessä välillä että ihan kauhistuttaa!
Mullakin oli eilen illalla oudot jalat, en tiedä oliko levottomat vai mitkä, mut koko ajan oli sellanen olo jos ei liikuttanut jalkoja et ihan kohta kramppaa pohje.. Sit meni jossain vaihees vaan ohi ihan ku ei ois mitään ollutkaan..
Mulla oli ekat 12 viikkoo tissit ihan mielettömän kipeet ja kasvo heti plussan jälkeen jossain viikossa ihan silmissä. Nyt onneks loppu jo kasvaminen ku alkoi jo ihan pelottaa et millaset niistä vielä tulee ku ei ne ennenkään nyt ihan pienet olleet... Aamuisin jos joutui vaikka juosta junaan ni hyvä ettei vedet valuneet silmistä ku sattu niin paljon. Nyt ovat onneks enää vain hieman arat niin voi jo pikkuhiljaa alkaa miettiä myös hieman reippaampaa urheilua, jee!
Kai te kramppaavista/levottomista jaloista kärsivät syötte magnesiumia? Mä vedän tujuhkoa annosta iltaisin ja ei oo kramppeja, suonenvetoja tms. ja toisekseen uni tulee paljon paremmin. :) Mulla magnesium auttaa myös mahan toiminnassa. Jos ummettaa, niin suosittelen testaan vähän isompaa annosta mankkua.
Ilman muuta kannattaa ottaa magnesiumlisä käyttöön, se auttaa moneen vaivaan. :) Olen sitä mieltä, että mieluummin sitä kandee ottaa liikaa, kuin liian vähän (liikakäytön kyllä huomaa, kun menee maha sekaisin).