Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munkin tekisi mieli tehdä kolmas, ihan koukussa.. Paljonko Miuksu sulla oli aikaväliä testeillä? Mä tein perjantaina puolen päivän jälkeen ja la-aamuna.

Siis ekan tein perjantaina aamulla ja toisen heti lauantaina aamulla ja oli paljon tummempi lauantaina

Onko jollain muullakin tissien kipu sellaista enemmänkin pistelyä? Ei arista koskettaessa tms vaan enemmänkin niinkun olis puutuneet pistelyä. Ompas vaikea selittää :D en muista että ainakaan edellisessä olis tämmösiä tuntemuksia ollut

Teinpäs sitten vielä toisen testin paria päivää ekan jälkeen. Olipas käynyt niin, että testiviiva on TUMMEMPI kuin kontrolliviiva :D mitä lie tarkoittaa :D

En vie pääse sinne salkkareihin ku en oo ollut jäsen kuukautta vielä. :mad:

Minäkin odottelen pääsyä salaiseen ;) mulla oireina tissien kipuilu/pistelytuntemukset (joku sitä yritti jo aiemmin kuvailla) ja painontunne vatsalla. .

Yh, nytkö se pahoinvointi sit alkaa - eka aamu kun joutunut nieleskelee ja miettiin joutuuko oksentaa.

Saas nähdä miten käy kirjoittelun, jos on salainen ryhmä, tämä avoin foorumi ja vielä Föbön oma ryhmä... Tuskin millään aika riittää kirjoittaa jokaiselle. Tietääkö joku, että mitä käy tälle avoimelle, kun salainen ryhmä on tullut? Kuihtuuko ihan pystyyn?

Mä sitä myös mietin että tulikohan haukattua liian iso pala kakkua.. Ei millään pysty näissä kaikissa kirjoittelemaan.

Esikoisen ryhmässä ainakin julkinen puoli hiljalleen kuihtui salaisen tultua. Eli uusien ei ole sitten enää helppo päästä mukaan, kun porukka on jo tutustunut, eikä julkipuolella käydä keskustelua jossa saisi ne vaaditut 30 viestiä kasaan. Sen sijaan foorumi ja FB ovat eläneet ihan hyvin rinnakkain.

Turvotusta alkaa kertyä. Mun sisko otti eilen kuvia joissa peuhasin esikoisen kanssa, ja yllätyin miten paksulta näytän. Tänään mulla on työkokouksia joihin laitoin uuden siistin mekon, ja vasta nyt tajuan että vyö oikein korostaa mahaa... vedän sitten mahaa sisään koko päivän.

Uskon että auttaa nyt kun on saatavilla kunnon sovellus puhelimiinkin eli voi kirjoitella "vauhdissa" eikö tarvitse tietokonetta kirjoitteluun. Itelle tulee ilmoitukset ketjuista sekä näistä että fb:n puolelta eli helppoa vastata/keskustella missä vaan

Tuo turvotus on kyllä mullakin tosi kova näin alkuraskaudeksi! Viimeksi ei edes loppuvaiheessa ollut näin kovasti turvotusta! Ja viime kesähän oli lämmin!

Työpaikalla on kiva somettaa tauoilla kun kukaa täällä kopissa muutenkaan puhu mitään. Kaikilla nenä kiinni puhelimessa. :bored:
Painan 47 kiloa niin mulla näkyy toi mahan paisuminen myös aika hyvin. Tungin mun xxs slimmit farkut kaapin pohjalle koska nappi ei menny enää kiinni. Muutenkin lopetin röökin jo monta kk sitten ja painoa tuli monta kiloa yhtäkkiä lisää ja takapuoli levinny sen verran että jos ei nappi auki halua kulkea niin... nykyään käytän paljon hameita. Maksimekkoja ym. Mukavia kotona ja mies tykkää. :smug:

Okei, pitänee sitten vaan liittyä jossain kohtaa tuohon salaiseen, jos te kaikki muutkin sinne siirrytte. :)

Ne vaatimukset lukee tuossa "salainen ryhmä...." -ketjussa. Laitoin sulle viestiä tuohon jälkimmäiseen liittyen, Tattiina! :)

Täällä kanssa panikoidutaan oireiden vähyydestä!! Tissikipu on lieventynyt eikä pahoinvointia näy eikä kuulu. Pelottaa niin paljon että tulee uusi keskeytynyt keskenmeno :( Mä antaisin mitä vaan että tulis kunnon oksennuspahoinvointi, siitä ainakin tietäisi että kaikki on kunnossa eikä tarttis joka vessakäynnillä nipistellä tissejä ja pohtia että onko ne kipeet vai eikö oo...

Noh, tasan kaksi viikkoa ekaan ultraan, siihen asti eletään pahimman pelossa.

Takaisin