Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt ois kyllä hyvä sauma lopettaa se sokerin mässäily ihan lopullisesti. Ehkä ei enää tarviis palata siihen sokeriaddiktioon ikinä :P Jos osais vaikka suklaalevystäkin syödä vaan rivin eikä koko levyä kerralla o_O

Äläpä.. :D tämä voisi olla kyllä aika hyvä vieroitus. Kuitenkin käy niin, että aamulla muuta kuin makeaa teekää mieli tms.. :D

:laughing021 Joo illalla varmaan minäkin jo kaivelen kaappeja jos sattus joku suklaapatukka löytymään. :D Että se siitä :P

Joo ei siis tää makeanhimon katoaminen muuten mitään mutta se on vähän tylsää kun ei hedelmätkään mene enää alas kun joku perus banaanikin on muka ihan järkyttävän makiaa. :yuck:

Sannis aika hassua sanoa jollekin näin, mutta paljon paljon onnea yökistä :) Kiva kun välillä ees jotain merkkejä ilmaantuu, niin jaksat kärsivällisemmin odotella :)

Mää löysin uuden hyvän suolasen kurkkujen lisäks, ne tynnyrissä myytävät jalopenot. Sopiva tulisuus ja suola, niitä on kiva käydä napsimassa :)

:laughing025
Kiitos! Kieltämättä vähän pöljä olo, kun aloin miehellekin hihkua et jeeee nyt mua alko etomaan!!! :p Mut ihan oikeasti tää tuli nyt oikeeseen aikaan ja paikkaan. Tuli heti parempi olo henkisesti kun pikku pähkinä saattaa siellä sittenkin olla kyydissä. Eilen olin jo heittää hanskat naulaan...

Edit: siis missä tynnyreissä? Tahtoo kans jalapeenoja! Mut en tiiä mistä puhut :D

Sannis siis isoissa kaupoissa siellä vihannespuolella, samanlaisissa pöniköissä kun suolakurkutkin. Niitä mitä saa kebab annoksissa pari mukana...niitä on mukava imeskellä ;)

Aaa, siellä! Mä en oo niihin tynnyreihin kajonnu sen jälkeen, ku yks kauppa oli jossain iltalehden uutisissa siitä, et joku mies veti niitä kurkkuja sieltä paljain sormin ja puras tyyliin kaks haukkua ja heitti takasin...
Anteeks mielikuva, ei kai se ollu ku yksittäistapaus, mut sai mun suolakurkkuostokset kääntymään niihin lasipurkkeihin....

Kiitti Sannis! Mää ilmottelen jos se löytää tiensä tänne :)

Haa ja mää meinasin tehä tänään tortilloja, niihin on pakko saada jalapeenoja!

Vetäsinpä Tossa taas annoksen makkarasoosia ja pannukakku on uunissa :D Voi luoja tätä syömisen määrää. Nyt on tullu öisin tavaks herät siinä kolmen neljän aikaan herätä yöpalalld, kupillinen muroja :D Ja mies valvoo sohvalla ja vittuilee!

Herranjumala tätä turvotusta! Maha pömpöttää ku oisin puolivälissä raskautta.. Mä ostin kaupasta äsken pitkästä aikaa karkkia, rupes tekeen mieli irttareita.

Sannis86 Voi yöööööh! Miten mää nyt kestän kun ne tynnyrikurkut on ihan parhaita. Ne lasipurkkikurkut on ihan liian makeita. :wtf:

Onnea yökötyksistä :woot:. Mullaki makea vähän tökkii,tai lähinnä maistuu paljon makeammalle kanssa ku normaalisti eikä erityisesti tee mieli (paitsi välillä yökötyksen estoon yllättäen toimii) mutta pystyy kyllä syömään, ei ehkä kovin paljon. Mut viimeksi kävi niin et se makea mikä säästy raskaana, kulu siinä imetyksen alussa :banghead: Siinä kohtaa se nälkä ja sokerihimo oli ihan pohjatonta.

Joo sama täällä! Muistan lukeneeni, että imetys syö elimistön kromivarastoja ja kromi auttaa hallitsemaan makean himoa. Mulla oli kans aivan hirvee makeenhimo, söin päivittäin suklaata, pullaa yms. vaikka normaalisti oon enemmän suolaisen perään. Josain kohtaa tein sit totaalisen sokeriherkkulakon ja pääsin kierteestä eroon.

Mä oon aina ollu enemmän suolaisen ystävä ja nytki tekee mieli suolaista. Etova olo oli aiemmin tänään mutta nyt taas ok. Jollain tavalla mitä en osaa itekään selittää mulla on erilainen olo kuin viime raskaudessa ja toivon että se tarkottaisi sitä että siellä tällä kertaa on oikeasti elämää. Ainakin noita repäisykipuja on aina välillä ja lähes koko ajan voisi syödä. Paitsi sit kun syö on turvoksissa ku plussapallo... :)

Snuzzle anteeks! Mä tosiaan toivon, et se oli vaan se yks tapaus!! Mun mielestä ne oli siihen "uutiseen" asti myöskin parhaita. Mut ei oo enää... :(

Miuk: sama juttu täällä. Aamulla vatsa on aina normi, sit iltapäivällä alkaa nousta kun pullataikina iltaa kohti... o_O

Aaria: tuota mä epäilen käyväksi myös mulle. Ennemmin tai myöhemmin...

Juu, mulla oli siinä alussa niin puhti poissa et vetäsin suklaatia ihan huolella, ainoo mitä tein oli et seurasin ettei paino ainakaan nouse. Sitten kun ne pahimmat hormoonihuurut ja yövalvomiset alko vähän taittua niin lopetin sen rohmuamisen. Pitäisköhän kokeilla nyt kromilisää! Joskus söin muuten vaan kromia jos se auttais makeanhimoon, mutta en huomannut vaikutusta silloin, ei varmaan ollut mitään puutosta. Väsymys kyllä tekee mulla kanssa sen, jos on levännyt ei tee niin paljon makeaa mieli.

Takaisin