Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans yksi joka tänään on viettänyt aamun oksennellen. Aiemminkin on pientä ällötystä ollut, mutta mennyt aina syömällä ohi. Ei mene näemmä tänään :sick009 Vilu on tähän asti ollut se kamalin oire. Mikään ei tunnu auttavan, kun se iltapäivällä iskee.

Voe elämä mitä päiviä takana. Onneksi mies ollut vappailla, mut nyt sekin ihanuus loppui. Kiukuttaa, väsyttää, palelee, oksettaa, velloo... Mies naureskelee, miten voi olla kylmä kun talossa 23 astetta ja leivinuuni hohkaa lämpöä. Siinä vieressä hyvä kölliä peiton alla. Kunnes sitten tulee kuuma... Ruoka ei maistu ja syöminenkin on niin raskas fyysinen ponnistu. Liekö näitä oli esikon kohdalla... Vai eikö sitä muista ku oli pakko jaksaa töissä ja kotioloissa kun ei ollu kelle möykätä. Asustettiin siis sillo alkuaika eri paikkakunnilla.
Kaiken tämän lisäksi "iloa" tuo nää niin ihanat pakkaset.... Esikko o aina ollu huono nukkuu päivällä sisällä. Eilinenkin meni näppärästi 3 x 30 min päikkäreillä, et koita siinä lepputella. Ja pikkutermiitti 7,5 kk päätti pari päivää sitten et hänhän seisoo ja nyt sitten kiipeilläänkin ihan joka paikkaan eli ei hetken rauhaa. Valivalivali.. :android:

Mulla on tänään näköjään oireeton päivä :o onhan näitä ollu mutta aina pistää kummastelemaan että onko kaikki hyvin

Hemsku vastahan se päivä on alkanut, älä vielä sano :wink Poispois tuommoset ajatukset, kaikki on varmasti oikein hyvin :smug:

Mulla on pahimmat oireet aina iltapäivällä ja illalla. Eli pahoinvointia!!! Jos edellinen päivä ollut rankka esim käynyt kaupoilla xP niin seuraava päivä on paha olo jo heti aamulla... Sitten perus rintojen ja mahan tuntemukset, nekin iltaisin pahimmillaan.

Mulla ei mitään suurempaa pahoinvointia ole aiemmin ollut pientä yökkimistä lukuunottamatta, mutta eilen sitten hampaita pestessä tuli oksennus. Nyt aamulla onneksi olo lähes normaali. :)

Voi voi monella tuntuu yrjöhanat auenneet, voimia ja jaksamista kivasti <3
Täälläki hanat sit kuitenkin aukes illalla mutta olipa taivaallista oksentaa kun ei mistään poltellut!! Lääke varmaan aika nopeesti auttanut. Otan nyt muutaman päivän ajan ja sit taukoo. Mää niin haluaisin jonkun oireettoman päivän!!!
Ja huomenna Pitäis taas päättää meenkö kokeileen töihin vai haenko lisää saikkua. Ahdistaa jo koko ajatus töihin menosta näillä oloilla, ei jaksais sit taistelua. Nyt olen kohdannut vastustajani! Ja mä en saikuta ikinä ja todella nautin työnteosta ja että päivässä on rytmiä. Vali vali täältäkin :)

Ja Joo iltapäivä ja ilta täälläkin pahin! Toki nyt saan nukkua sen aamun pois pelistä saikulla. Muuten olis varmaan 24h. Vanhaks on tultu :D

Äääh, tekis mieli sanoa, et nauttikaa niistä oireista, mulla piinaa edelleen tämä oireiden vähyys. Mut eihän kukaan nyt voi oksentamisesta nauttia :wtf: Paitsi Anell kun ei enää polttele, se on kuitenkin jo tosi hyvä juttu! :wink Toivottavasti pääset pian taas töihin!

Tsemppiä naiset, ei ne pahoinvoinnit voi enää kauaa teitä piinata. Harvalla se jatkuu enää ekan kolmenneksen jälkeen! :)

Anell, täällä kans huominen vielä saikkua ja perjantaiks pitäs mennä töihin. Ja minäkää en ikinä oo saikulla:< Miten hemmetti sitä saa ittesä raahattua töihin?!

Täällä aamu alkoi samate ku eilenkin, yökkimistä... klo10 olo taas helpotti ja pystyin sen jälkeen jo syömään. Tissikivut on hävinneet jonnekkin tässä parin päivän aikana, samoin kaikki mahan kipristykset. Kai tää pahoinvointi on syrjäyttäny ne.. :yuck:

Hih, meillä tuo isi höpöttelee masulle, nyt jo :D Täällä alko sit tänä aamuna ihan uus juttu.. Nimittäin oksennus! Voi yök. Mutta sen jälkeen voi tietenkin ihan hyvin syödä lihapiirakkaa?!? :D Ei voi oikein itekkää muuta ku nauraa tälle...

SanniS86 sama juttu! Nyt on olo palautunu niin normaaliksi että todella epäilen voiko tuolla mikään kasvaa.

Tsemppiä oireilijoille, kyllä se palkinto on jokaisen yökkäyksen arvoinen ❤️

Mulla on oireet palanneet muutaman päivän oireettomuuden jälkeen, eilen iski pahoinvointi ja vellova olo päälle ihan kunnolla ja tänään jatkuu.. Paleltaa ihan hirveästi, ja nää finnit..:hungover:
Mulla riittää edelleen unta ilta kahdeksasta aamuun asti ja vieläki voisin nukkua lisää, kunpa tää väsymys menis pian ohi.

Tämä väsymys kyllä on välillä aivan hirveätä, töissä tuntuu et nukahtaa ja kotona pakko nukkua päikkärit ja silti 8 meinaa nukahtaa pystyy :D

Mua väsyttää ihan hirveesti, tosin ei untakaan tullu kovin häävisti. V...tuskäyrä keikkuu myös aika korkeella. Mahassa velloo edelleen, oksentanu en vielä ainakaan oo. Appelsiinimehu tai muu tuoremehu vie multa huonoa oloa pois. Kahvia juon vaan aamulla, iltapäivästä se rupee ällöttään. Liekö sitten kahvin vähyyttä vai oireilua kun päätä särkee iltaisin.

Tuntuu, että oksentaminen alkaa hetkenä minä hyvänsä. Toisaalta hirvittää jos se alkaa. Ekalta oksensin viikolle 26. Ja se oli tosi kivuliasta, kun yökkäs koko ajan vaikka maha oli ihan tyhjä. Välillä tuntu, että koko vauva tulee kohta oksentamalla ulos. Jestas, jos se alkaa taas...

Tsemppiä teille kovista oireista kärsiville! Syyskuussahan nuo sitte loppuu ja ennättää muutama muukin oire nostaa päätään ennen kun saa parhaan palkinnon. Sen jälkeen kaikki oksentelut, päänsäryt, kiukkuilut, suonenvedot, selkäkivut, närästykset yms. unohtuvat kyllä hetkessä. Kestäkää, eihän tässä oo enää ku semmoset 8 kuukautta jäljellä ;)

Tänään tuli kyllä niin kauhee oksetusolo. Esikoinen oli päikkäreillä ja sen viereen menin kölliin, niin helpotti. Ylös jos oisin noussu, niin oisin saanu vessaan juosta..

Mua kans väsyttää ihan älyttömästi... Nukun tosi kevyesti yöllä, heräilen koko ajan eikä sitten enää nukuta... Kunnes tulee iltapäivä! Tästä iltaan asti on varmaan taas taistelua pysyä hereillä. Esikoinen pitää varmasti huolen siitä, ettei levätä saa. Onneks tuo tyttö nukkuu nykyään aika varmasti koko yön, noin 11 tuntia. :)

Huolestuttaa kyllä vähän, ettei vieläkään ole tissit kipeet eikä okseta... Koskaan ei ole hyvä! :-D

Hehe nyt väsyttää muuten vaan ja syyskuussa sitte taas univelan takia, järjenjuoksu on joka tapauksessa tätä luokkaa :dance011:excited001... Mua on eniten ihmetyttäny ku ei väsytä.. siis ekasta muistan sen väsymyksen. Nyt plussasta seuraavana päivänä oli sellanen 30min väsytys mut muuten oli alkuun oikeestaan super energinen olo ja sittemmin aika normaali, ehkä vähän illalla aikasemmin tullu semmonen fiilis et nukkumaan.. Kaikki oireettomimmatkin tuntuu sanovan ettei ollut muuta oiretta kuin se kaamea väsymys.. No mutta tänään se viimein kolahti tännekin.. olis aika paljon muuttoon liittyvää hommaa yms ja yhtäkkiä kaikki jäsenet (ja varsinkin silmäluomet) painaa tonnin! Jes :grin

Voi perkele tätä tukkaa, onko ku rasvasella paistinpannulla käännelty :depressed: Ei auta, vaikka ehtoolla olis pessyt niin aamulla on jo liimaa, yäk! Paska päivä, mistään ei tunnut tulevan mitään :meh: Pakko varmaan mennä sinne töihin väkisin kokeileen, ku tuntuu et pää lahoo täällä kotona. Varsinkin nyt kun esikko on ollut hoidossa niin tuntuu et ei oo muuta kun aikaa kelailla kaikkee ja luoda epäuskoo itseensä. Ihanaa joo, että on saanu nukkua, mut siinä se ihanuus sit onkin. Kyllä se lapsi vaan auttaa pysymään rytmeissä kiinni :Heartblue

Aaria mun järjen juoksu taitaa olla samaa luokkaa tällä hetkellä :smiley-angelic008

Hei tänään muuten poksuu 7+0

Mulla toi hiusten rasvoittuminen on nyt tasottunu vähän. Ennen sai huoletta olla pesemättä 2 päivää ainakin, nyt vielä viime viikolla oli IHAN pakko pestä joka päivä. Nyt riittää kun pesen esim. aamulla + seuraavan päivän iltana. Eli pahin alkanut kai tasoittua. Mut finnit. Siis argh. Sellasia herneen kokosia paiseita, kipeitä tuolla syvällä ihon alla. Voi jestas. Ja ihan ihmeellisissä paikoissa edelleen. :sad001

Takaisin