Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie taistelen oireita vastaan jumppailemalla :rolleyes: kun jätin maitorahkat, jugut ja iltapäiväkahvit on olo ollu mainio. Tosin tääläkin massu ihan valtava turvotuksesta ja saattaa tosiaan johtuu tästä suolasen tankkauksesta, mitä suoritin viikkonloppuna :D täältäkin tsemppiä olojen kanssa kamppaileville!

Voi ällötys :depressed:
Aamusella tossa jo ehdin vähän tuuletella et onpas niin paljon parempi olo. Liekö oli aikainen herätys+väsytys ja pakkotouhut kun ei ehtiny pahaa oloa edes huomata. Aamupäiväunilla saikin väsyn pois mut ihana etovan olon ja nieleskelyn tilalle. Tiiä sit siitä kumpi parempi :shifty:

Pitää kokoajan touhuta jotain, ettei ehdi huomaamaan sitä etomista ja kuvotusta :yuck:
Mitä enemmän sitä miettii, niin ei ainakaan helpota oloa. Mä aloin töissä siivota arkistoa,:wtf kun ei oo asiakkaita kun vasta iltapäiväksi ja ei oikein mitään akuutteja hommiakaan ennen sitä... Keksimällä keksittävä nyt touhua :wink

Eipä se tainnut mahatautia olla vaan raskauspahoinvointia. Ei ois pitäny valittaa että on niin oudon vähän oireita. :wacky:

Oksu ei ole tullut mutta sellaista etovaa oloa aaltoillen aina välillä...

Tänään on viillelly ja nipistelly mahassa ihan kunnolla, pelotti.. mutta ultrassa oli onneks kaikki hyvin. Silti sitä miettii et onks tää normaalia :D

Hei onko kellään ollut tosi kovia alavatsakipuja? Mulla ollut nyt noin 2 viikkoa ja äityy aaltoilleen todella kipeeks, muuten vaan perus menkkakipuilua. Mitään vuotoa ei oo tullu. Kävin eilen jopa päivystyksessä, kun meinasi taju lähteä ja heräsi jo pieni epäilys kohdunulkopuolisesta raskaudesta, mutta kuulemma ihan oikeella paikallaan köllötteli.

Masukki mulla ei oon mitään mahdottoman kipeitä ollu, mut inhottavia juilimisia kyllä :( ja välillä tuolla alapään puolellakin. Ihanaa et siellä kaikki kuitenkin hyvin :)

Mulla on nyt koko päivän ja eilisaamun tuntunu mahassa niinku vedeltäis tikarilla vatsalihaksia :/ Ikävä olo mutta kai tän kestää kun miettii lopputulosta. Hienoa että Masukki:n pötkylä oli paikallaan :) eiköhän nää kivut oo ihan normaaleja siis

Ja paleleekin ihan jäätävästi! olihan tää Se valitusosoite :D ihanaa kun saa purkaa jossain missä tiedetään mistä puhuu. Miehen on varmasti vaikea samaistua oireisiin. Miehen elämä on loppupeleissä aikaa helppoo :)

Mulla kans paleltanu tänään. Mut olin reipas enkä antanu periks väsymykselle, kävin reippaan puolen tunnin hiihtolenkillä! Kylläpä teki hyvää vähän hikoilla ja hengästyä ja saada raitista ilmaa! :) Vähän kyllä alavatsaa nippaili loppumatkasta ilkeästi.
Nyt hyvällä omalla tunnolla miehen loihtimat kanapastat napaan ja sohvan nurkkaan loppuillaks :P

Ps. Jos nyt valittaa kerta saa, ni ilmavaivat oon saanu seurakseni :D

Tsemppiä huonovointisille!!! <3

Autumnus nyt kun sanoit, niin kahtena aamuna on vuotanut ikenet harjatessa!!

Eilen ja tänäänn on tullut vähän ruskeaa tuhrua ja jotain pieniä tuntemuksia ollut alavatsalla (juilimista yms.). Jotain siellä tapahtuu...

Täälläkin palellut kovasti tänään ja väsyttää koko ajan. Yhtään ei kuitenkaan vielä ole oireita pahoinvoinnista.

Täällä myös aaltoilevaa pahaa oloa. Viikot vasta 4+4. Esikoisen (poika) odotuksessa ei mitään oireita koko raskauden aikana. Loppuvaiheessa perus tuskailut liitoskipujen kanssa, mutta helpolla pääsin muuten. Treenasin kyllä loppuun asti ja liikunnan alalla olen töissä. Nyt olen ollut kotona esikoisen kanssa 1,4v. liikkunut myös joka päivä mutta en yhtä kovatehoisesti. Liekö se antanut enemmän aikaa pohtia myös huonoa oloa :-)

Mulla on nyt kipuillut alavatsa. Toivottavasti ei enteile huonoa. Ei mitään kovaa kipua, mutta sellaista jomotusta. Josko siellä kohtu vaan kasvaisi, pelottaa kyllä! :(
Muutenkin alakuloinen olo, en jaksa iloita tästä just nyt. Ehkä väsymys tekee mielellekin hallaa.
Miehelle tilitin aamulla, että en tiedosta vieläkään, että siellä joku olisi. Alitajunnassa kokoajan joku sanoo, että oonko muka edes raskaana... Jospa oonkin vaan kuvitellut. Mut kai se on uskottava kun neljä testiä jo plussaa näyttänyt, tänään piti taas yks tikku pissiä ;)

Ihan kamala väsymys tähän aamuun taas... yritä nyt sitten keskittyä tähän litterointihommaan kun haukotuttaa :D

Sannis, mulla kipuili viime viikonloppuna vatsa enemmän, just sellasta jomottelua. Nyt on taas helpottanut, eikä mitään vuotoja oo näkynyt, niin eiköhän ollu joku kasvuspurtti kyseessä. :)

Toivotaan miuk, että tosiaan vaan "kasvukipuja". Vuotoja kyttäilen minäkin kovasti, mitään ei näy, joten yritän pitää mielen nyt positiivisena vaikka huolettaakin. Voi olla, että jos nyt ei mieli ala kohentua, niin käydään se varhaisultra kuitenkin, että saan mielenrauhan. :rolleyes:

Tänään piti jäädä töistä poissa, pää niin kipeä, että ajatus ei kulkenut ja tää VÄSY....ihan kauhia ku tänään iskenyt, vaikka yön kyllä nukkunut hyvin...pääkipu onneksi hellittänyt levolla, eikä lääkettä tarvinnut ottaa...

Mulla on ollut kyllä pientä vatsan nippailua jo dpo8:sta saakka ihan joka päivä. Ja kuulemma normaalia on. Ei kuitenkaan kovia kipuja ole eikä vuotoa.

Takaisin