Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei uppoa makea tällä hetkellä. Normaalisti olen 100% sokerihiiri ja voisin elää karkilla sekä suklaalla.. Ja nyt ei uppoa yhtään o_O ja muutenkin kun kaikki etoo enemmän tai vähemmän, niin vähän huonosti maistuu mikään. Joka päivä maistuu onneksi edes jotain. Hapankorput on nyt mennyt useamman päivän.. :D Tänään upposi appelsiinit - viikonloppuna tuoreet hedelmät oli ihan täysin ei.. Yritä tässä nyt sitten pysyä mukana! :D

Niin no lisättäköön omaan listaan, että pissalla tulee käytyä kerran kaksi yöllä mutta se nyt on pieni murhe vielä. Eiköhän nuo pissatukset tuosta lisäänny, kun kohtu kasvaa :)

Voi jospa mullakin sokerihimot katoais. Mä suunnilleen nään untakin fazerin sinisestä :P

Ja niin, mulla toi yöllinen pissalla ravaaminen myös tuttua. Mut juon kyllä tietoisesti nyt paljon vettäkin tähän turvotukseen...

Onko kellään muulla alaselkä kipeänä? Mulla on nyt jotenkin tosi kipeänä :(

Mulla oli muutama päivä sitten kipeä alaselkä ja tuntuu se kipeälle nytkin jos kauan vaikka istuu kattomassa telkkaria. Normaalisti ei kipeydy istumisesta.

Mulla kans alaselässä hetkittäin jomotuksia, ei jatkuvaa kipua. Istumatyötä teen, vähän jännittää miten selkä jaksaa...

Mulla tulee semmosia kipupiikkejä(?), jolloin sattuu. Lämmin auttaa :) onneksi on näitä lämpöpusseja..

Täällä on kans oireita, jos jonkimoista. päällimäisenä nuo nippailut, jatkuva nälkä, muutamia repäseviä kipuja ollu mm. aivastaessa, hengästyminen, kipeät rinnat, närästys ja viime yönä ilmestyi tuo yöpissaamisen tarve... Alavatsa alkaa pömpöttää vaikka jännittäisin vatsalihakset, eli jottain siellä kasvvaa <3 Nänniinkin koskee, mutta luulenpa että se oire mistä se johtuu on se ettei tavarat pysy kädessä ja pudotin shaverin suoraan terä edellä nänniin.. EI KIVA!!! voin kertoo.

ja on ollu alaselkä kippee, mut edelleen epäilen sen johtuvan laiskottelustani... katotaan häviääkö treenillä.

kauratyyny on mulla auttanu hermo- ja lihaskipuun, mikä tulee aina ku joutuu esim makaamaan sairaana paljo paikallaan.

Ikävää myky, että alkaa olla jo tässä vaiheessa noin paljon kaikkea! Mutta toisaalta se on vain merkki, että jotainhan siellä kehossa tapahtuu :)

Minäkin yritän ajatella et ne oireet nyt on hyvä merkki. Vaikka olo on kyllä yleisesti ottaen jotenkin huono. Ei yhtään tunne nyt omaa kroppaa ja energiat vähissä, mutta eiköhän se palkinto sit syyskuussa auta unohtamaan nää tuntemukset :)

kiitos aBu supportista, kun vaan työpäivät jaksaa, eikä tulisi kauheata pahaa oloa niin nää on suhteellisen siedettäviä vielä :D

me odotetaan kans palkintoa jo herkeämättä, mies on ihan hirvveen huolissaan, että jos jottain sattuu. ehkä sekin rauhottuu varhaisultrassa. jostain syystä mulla on pelottavan varma olo. ehkä se johtuu siitä, ettei ole kokenu tämmöstä ennen tai sitten vaan tää on jotain äiti juttuja, joihin pääsen vasta tutustumaan ensikertaa... mistä tuli mieleen, etten millään malttais oottaa omalle äidille kertomista :D

Täällä alaselkä kipeänä ja alavatsaa jomottaa. Ihan uskomatonta miten pari päivää plussauksen jälkeen unirytmit heitti häränpyllyä, nukun päikkärit ja valvon aamukahteen josta hyvällä lykyllä nukun sitten seiskaan asti.
Ja tämä flunssainen olo ja kurkkukipu,ihan pelottaa että eikai tässä ole kipeäksi tulossa vai kuuluuko asiaan. Pahoinvointia ei vielä onneks ole kuulunut eikä välttämättä tarvitsisi tullakkaan :D

Piti muuten sanoo, et mulla kuvotukseen ja heikotukseen on auttanu nyt pähkinät! Niillä saa nopsaan verensokereita ylös, töissä mulla ainakin vaikea pitää syömisrytmit tasaisena, mut kourallinen pähkinöitä siirtää nälän tunteen pitkäks aikaa niin ei kuvotakaan sit herkästi :)

täällä on myös hirmu vilu ja nuha. unohdin edellisestä listasta... nyt triplapeiton alle villasukat jalassa nukkumaan, että voi taad yöllä herätä vessaan :)

Täytyy ehkä kokeilla noita pähkinöitä. Niillä vois aika helposti aloittaa päivänkin suoraan herätessä :)

Huh mikä nälkä heti herätessä :D Ja mikä väsymys. Pitää haukotella ihan koko ajan :)

Mä heräsin ennen klo 4, kun mies lähti töihin.. Ja sitten en enää saanut unta, mutta nyt kovin väsyttäisi :D

Mulla ei ole mitään oireita!!! Tai ehkä se on se oire, kun ei ole yhtään mitään. Tosin nyt vasta 5. rv menossa. Enkä tietenkään muista, missä vaiheessa edellisissä raskauksissa on oireita alkanut ilmaantua. Aina ollut kuitenkin väsymystä, pahoinvointia ja poikkeuksellisen hyvä ruokahalu! :D
Mulla on nyt niin jäätävä flunssa menossa, että peittää varmaan alleen ne vähäisimmätkin oireet...:P

Takaisin