Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
myky, mulla alkoi tässä ja viime raskaudessa jo ennen plussaamista. Oksentanut oon, en välttämättä päivittäin, mutta kuitenkin. Etovaa oloa on päivittäin ja pahenee, jos ruokailuvälit venyy liian pitkiksi. Viimeksi paha olo helpotti joskus 14-15 viikoilla. Esikoisesta puolestaan en oksentanut kertaakaan, mutta kuvottava olo oli sitäkin kamalampaa. Monesti oli sellainen olo, että oksentaminen olis helpottanut oloa, mutta oksennus ei vaan tullut.

miulla on ollu vaa sitä ellotusta, jos ehtii tulla nälkä ja nyt oottelen, että paheneeko se vielä vai voisko se vaa olla tämmöstä. Jännää ja ärsyttävää ku ei voi tietää mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Aamut oon alottanu aina vedellä ennen ku ees nousen sängystä, et ehtis vähä kuulostella mikä on olo. Äiti kerto joskus, ettei se voinu ollenkaa pahoin yhdenkään kolmen raskauden aikana. Voiskohan nää asiat olla geneettisiä?

Minulla on ainoastaan pahaa oloa ja juurikin tuo tunne, että pöntön halailu vois auttaa..

Mä täällä en muka huomannut mitään raskausoireita ennen plussaa... Tai on kyllä ollut päänsärkyä, väsyttää, vilustuttaa ja hikoiluttaa vuoronperään, mutta ajattelin niiden johtuvan flunssasta. Tissit on kipeänä, mutta ajattelin sen johtuvan siitä että esikoinen on nyt kipeänä ollut oikea tissitakiainen... Nyt tajuan, että ehkä näille on oireille on toinenkin selitys :p

miulla on koko ajan nälkä... eihän sen energiantarpeen nyt vielä pitäis olla nii pal enempi ku on vasta ihan aluillaan? sanokaa pliis että tää loppuu joskus... :)

Myky, mulla on sama tilanne. Nälkä iskee 1-2h välein päivällä oikeastaan riippumatta siitä kuinka isoja annoksia syö. Eli suosittelen pysymään pienehköissä annoksissa :) Mulle iskee tosiaan myös huono olo hyvin pian nälän ilmaantumisen jälkeen jos siihen ei reagoi heti.

nyt on illallisesta vasta puoltoista tuntii ja jo kurnii... käytiin sunnuntaina ostamassa hirmu läjä hedelmiä, nyt mutustelen sitten niitä ;) tätä on vaan tosi vaikee peittää töissä, ku koko ajan muputtaa jottain :D

Voi pee.... nyt alkoi raskausoire mitä en odottanut ja en todellakaan kaivannut. Ahdistuskohtaukset. Taidan vetäytyä täältäkin kun kaikki tekee pahaa.

Nyt vasta huomasin että täällä olikin tälläinen oma ketju oireista :) Pitikin tuolla tammikuun turinoissa kysellä mitä teillä on ollut mutta täältähän sen kätevästi lukee :wink
Itselläni on oikeastaan nyt vasta (rv 5+5) alkanut väsymys mutta palelua on ollut jo monta päivää. Huonoa oloa ei juurikaan ole vielä ollut! Esikoisestakin oli vaan sellaista kuvotusta, oksentaa ei onneksi tarvinnut. Ehtiihän sitäkin toki vielä tulla ;) Niin ja nännit on kipeät, viime raskaudessa oli koko rinnat. Mutta ne on viime raskauden jälkeen pienentyny niin paljon että hyvä jos on rintakudosta ollenkaan mikä voisi edes kipeytyä :laughing002

Mun oireet on kans aika vähäsen. Palelu, mahan nippailu, inhottavin on se et vessassa saa ravata alvariinsa. Maha menee heti syönnin jälkeen sekasin. Mut nää on ollu mulla edellisissä onnistuneissa raiskauksissa myös. Mä oon siirtyny jossain vaiheessa aina teehen kahvista. Ekassa kun rupes olemaan lisä lyöntejä ja tokassa kun tuli aamuisin etova olo.

Meninki sanoon oireettomuudesta. Kamala iltapahoinvointi päällänsä juuri nyt. Ei oksentamista, mutta tosi yökkis olo. Ja masukin painaa.

Pari iltaa sitten sain muuten yllättävän pahoinvointikohtauksen noloon aikaan - seksin päätteeksi. :D Siinä sitten miehelleni selittää, että tää on vaan tätä raskaussekoilua, että ei mitään vikaa siinä seksissä. :D

Mulla tää pahoinvointi on oikeesti muuttunut aamupahoinvoinniksi. Loppuu joskus puolen päivän kieppeillä, vähän jälkkeen..

On, siis todellakin! Sitä fiilistä, kun nyt parina päivänä loppunut paha olo aina joskus klo 13-14. Toki sit, jos ei syö pientä määrää vähän väliä, niin kummasti iskee jälleen pahaa oloa.

Ääh, nytkö se sitten iski. Piti lähteä kirjastosta hakemaan opinnäytetyöhön materiaalia, mutta onneks en lähteny. Maha aivan sekasin ja paha olo :S

Yäk mikä olo. Makaan sängyssä, syön Yosaa ja viinirypäleitä. Tankkaus, ettei paha olo yllätä kesken pojan aamutoimien.

Takaisin