Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kerrotteko keltanokalle (ja laiskalle googlettajalle) mikä on tuo bola-koru?

Sellainen koru joka roikkuu mahan päällä, se piettää ääntä jonka vauva kuulee :) Niin ainaki ymmärtäny

no jopas, enpä ole moisesta kuullut, mutta enpä vielä toisaalta paljon muustakaan ;)

Mä taisin ekassa raskaudessa hankkia tavaroita vasta joskus 20+ viikon jälkeen. Olin jotenkin taikauskoinen. Nyt kyllä metin, että ei tekisi pahaa hyödyntää aleja. Tykkäsittekö miuk Bola-korusta??

Täällä ollut aika oireeton päivä :eek: Alavatsaa särkee illasta ja yöstä, päivällä sitä ei ehdi huomata ja kipu säteile välillä reisiin. Paha olo meinasi tulla vain kerran mutta meni ohi kun söi. Tooodella outoa, kun odotan että koska se kaame olo alkaa.

Voi apua. Rupesin normaalisti värjäämään hiuksia. Niin tein viime raskaudessakin, niin tuntui kuin pää olisi ollut tulessa ja kiva ihottuma tuli kasvoille. Oon värjännyt hiuksia 10v. eikä ennen oo näin käynyt..

Oho! Onpa peestä ann4! Mulla oli kans jotain ongelmia värjäämisen kanssa viimeksi. Yhdistin ongelmat osittain toisen kemikaalin samanaikaiseen käyttämiseen, mutta voi hyvin olla että raskaus muuttaa sietokykyä :( Mä epäilin sillon kuivashampoon ja väriaineen yhdistelmää. Sillon ku en ollut laittanut kuivashampoota niin ongelmia ei juuri ollut.

on ne nättejä, ite vaan en oikein osaa käyttää koruja :( pitää varmaan ottaa hankintojen kanssa sellanen asenne ku ale-shoppailussa, että tarvitsenko? tuleeko käytettyä? lopputulos voi kyllä lopulta olla että makaan 9kk isännän vaatteissa ;)

kääk, oon muuten menossa keskiviikkona kampaajalle, onko muilla tullu oireita värjäämisestä?

Mulla poltti kanssa päänahkaa edellisessä raskaudessa, ihan kampaajalla värjätessä siis. Nyt olenkin kasvatellut suosiolla omaa väriä esiin.

Tuo polttaminen on oikea sana. Mulla tuli ihan hiusrajaan jonkun verran palojälkiä, joihin tuli rupi. Ja nimenomaan raskausaikana.

Itsekin meinasin viikonloppuna värjätä hiukset, saa nähdä miten käy :) Taas saapui ihana närätys....

Apua tota värjäyspalovammaa! Kuulostaa pelottavalta.. Mä lakkasin värjäämästä ku esikoisen yritys alko ja tykästyinki sitte omaan väriin sen verran, etten enää värjänny. Kaunis skandinaavinen maantienharmaa :'D Inhosin aina värjäysoperaatiota joten homman lopettaminen oli jotenki helpotus... mä aina kuvittelin kauhulla jotain että sitä ainetta menee mun tajuamatta silmiin ja sokeudun tms realistista :wink

Voi kääk.. voikohan tosiaan kaks raskautta olla näin eri maata vai onkohan tää joku huono merkki.. kun viimeks mulla oli vaikka mitä oireita ja olin ihan kaameessa kunnossa.. mutta nyt ei oikein mitään vieläkään, ehkä vähän useemmin vessahätä ja mahdollisesti nälkä, mutta.. ei ees niitä selvästi. Mistähän sitä tempasis jotain oiretta.. teillä muilla taitaa kaikilla olla vähintään jotain selkeää?

Takaisin