Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä sun dpo tai viikko onkaa?

Mulla alkanut huimaamaan, kun nousee ylös. Ja aamuyöllä in herätty hörppäämään smoothieta, kun paha olo meinasi alkaa. Mutta paha olo ei enää ole niin paha, kuin pari päivää sitten.. Toivottavasti sen helpottaminen ei ole huono merkki..

Aaria, mulla on ihan sama juttu noiden oireiden suhteen. Huolettaa, kun vieläkään ei ole mitään selkeitä oireita. Edellisessä raskaudessa oli alusta asti vahva tunne raskaana olemisesta, vaikka silloinkin voin melko hyvin. Oireita kuitenkin oli enemmän kuin nyt. Välillä olen tuntenut orastavaa huonoa olo, mutta sekin on mennyt melkein samantien pois. Huolta siis on, mutta eihän se auta kuin odottaa..

Niin ja mulla on myös oman värin takaisin kasvatus jo hyvällä mallilla. Jos muutosta tartten, niin muutaman raidan voin hiuksiin laittaa. Toivottavasti ei tartte niitäkään.

Mullaki on ihan sama juttu oireiden kanssa. Esikoisen kanssa voin pahoin 8kk ja muuten oli paljon enemmän oireita. Samaa pahoinvointia en kyllä toivo mutta sentään jotain että tulis todellisempi tunne tästä raskaudesta.

Aaria, 4+6 tänään. Dpo..älä kysy enää :grin tai ainakaan ennen kuin mä pääsen käyntiin tähän päivään. Mutta siis esikoisesta oli oireet jo 4+0. Ja enää ei edes tarvitse käydä vessassa useammin ja vatsan jomottelukin alkaa olla ohi.

Musta oman värin kasvatus on ollut myös hyvä idea. Mulla kanssa kaunis maantien ruskea mutta tottuu siihen ja tukka voi muuten paremmin. Joskus jos kaaipaan väriä käytän sävyttävää hoitoainetta.

Mä oon värjännyt hiuksia ihan normaalisti raskausaikana, eikä oo koskaan tullut mitään ongelmia. Mulla kans oma väri maantienharmaa, ainakaan vielä en oo uskaltautunut kasvattamaan sitä esiin. :D

Mulla vaihtelee oireiden voimakkuus aika paljon ihan saman päivänkin sisällä. Eilen illalla oli "normaali" olo, eli ei pahoinvointia/päänsärkyä/vatsan jomottelua tai mitään muutakaan normaalista poikkeavaa. Nyt taas heräsin tukkoisena, pahoinvoivana ja mahaa jomottelee.

Aaria Minullakaan ei ole mitään oireita. Ei yhtään mitään. Ja nyt on siis 5+3 menossa. Ainoat oireet on, että menkat pysyvät poissa ja raskaustesti näyttää positiivista. Toivon, että kaikki on hyvin. Parin viikon päästä sen sitten näkee ultrassa.

tervetuloa flunssa :( tai ainakin sen oireet. Tänään siis 5+2, jos lasken arvioidusta oviksesta.

Mieki kasvattelin oman värin reilu vuosi sitten ja nyt meinasinkin, että vähän tummemmilla raidoilla freesaisin. Jostain luin että blondi, kun saattaa olla muuta kuin blondi raskausaikana enkä viitti ottaa sitä riskiä. Joutuis siinä varmaan vakikampaajallekkin selittämään miten miun hius käyttäytyy eritavalla kun kertaakaan 11 vuoteen :D

Eikös jokainen raskaus ole erilainen? jospa ne oireet tulee vielä kaikille!! Toivotaan vain lieviä, niin täälläkin keskustelu vielä jatkuu ;)

onko alaselkäkipu vakavakin oire? mulla on ollu, mut oon laittanu laiskottelun piikkiin. Kun normaalisti liikun n. 3 krt viikkoon ja nyt on ollu joulun ajan aika hiljasta ...

Huomenna olis rv 6! pakko lähtee ostaan mehua, vesi tökkii, ihan pelkkä ajatus joistain ruuista pistää etomaan. Tekis mieli jääkaappikylmiä mandariineja.

Olisiko vinkkejä kahvin korvikkeeksi aamuisin joka saisi aineenvaihdunnan liikkeelle? Kofeiinittomia vaihtoehtoja mieluiten :) Googlen avulla löytyy kaikenlaisia mutta olisi kiva lukea mikä teillä on toiminut :)

Muuten aika oireeton alkuraskaus, kahvi vain ei enää maistu ja alavatsaa juilii hieman iltaisin :) Rv 6+0.

Löytyihän oireettomia/vähäoireisiaki monta, ei voi olla epänormaalia :grin Eli nyt vaan päät kylmänä ja jalat tukevasti ilmassa kohti tulevia raskausviikkoja!:cat:

Hilla mulla on kyllä samaa.. mutta epäilyttää noiden tikkujen luotettavuus "vahvistumisen seuraamisessa" ku eilen ovistikku näytti mulla melkein tasavahvaa ja r-tikku (herkkä) tasavahvaa, mutta tänään r-tikku olikin aika haalea mut ovistikku tosi tosi lihava plussa. Että ehkä pitäis vaan lopettaa maaniset tikkutuokiot ja olla ihan rauhassa?:rolleyes:

Varmaa noiden viivojen vahvuudessakin eroja, kun pissa saattaa olla laimeampaa/väkevämpää eri testikerroilla, saattaa testata eri aikaan jne. Mä päätin ainakin lopettaa testailut, nyt ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan. ;)

Itselläki oli dpo 10aika tumma plussa seuraavana päivänä haaleakihaaleampi haamu ja taas dpo 12 vahva plussa :D

Miulla ei tuosta esikoisesta ollu mitään oireita! Alussa kahvi tökki muutaman viikon mut ei muuta. Ja toki asiat/ruoat saatto haista hassulle. En ees ollu väsynyt kuin vasta ihan viimeisen 5-6 viikkoa. Nyt voisin nukkua päivät läpeensä ja polttaa takkaa niin että sisällä ois vähintää +28 koko ajan. Hirveesti ei asiat vielö ällötä eikä oo oikeen mielitekojakaan. Kahvia tekee mieli koko ajan. Niin paljon että saattaa alkaa tuoksumaan nenässä :D

Tanaan on rinnat himkutin kipeet :/ ei yhtaan mukavaa, tai no tavallaanhan se on etta vihdoinki joku oire ;)

Pikkasen aklotystaki ilmassa, ei pahasti mutta kumminki.

Minä oon nyt aika oireeton. Näköjään vähä sama kaava kuin esikoisesta, että eka tuntui jotain oireita ja sit tuli ns. suvantovaihe niiden suhteen. Mutta ajattelin nyt ihan vaan nauttia tilanteesta ja antaa sen pikkusen rauhassa kasvatella tuolla kätköissä itseään. On tää erilaista nyt toisella kertaa, ei oo samanlaista stressiä ja neuroottisuutta kuin esikoisen kohdalla. :)

Tuo kahvin korvike kiinnostaa itteeki, jos jollain vain olis kertoa vaihtoehtoja? Mitähän teen, jos ei kahvi enää maistu... nyt voisin kitata kokoajan, mut en vaa viitti valvoo kaikkia öitä, ku jo nyt ollu vaikee saada unen päästä kiinni. Mkkähän siinäkin on, että neljästä seiskaan vis nukkuu vaikka seisten, mutku kello lyö kymmenen tulee jostain virtaa ku pieneen kylään... aamut on niin vaikeita päästä ylös sängystä...

en oo varma onko tästä jo jossain keskusteltu, mutta millä viikolla teillä on alkanu pahoivointi? ja ootteko joutunu halailee pönttöö ihan kunnolla, vai onko selvitty pelkällä etomisella? Ite oon niin huono oksentamaan, että jännittää millon se iskee. Ja kuljen paljon julkisilla ja en tiiä mitä teen, jos se oksu lentää bussissa..

Myky mulla sama!! 4-8 on semmonen aika että vois nukkua vaan ja koko ajan väsyttää. Sit ku esikko nukahtaa viimestään 8 aikaan niin oon pirtee ku peipponen :D :D

Takaisin