Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei se stressaamatta oleminen ole yhtään niin helppoa. Helppoa on sanoa, että nyt lopetan stressaamisen, mutta todellisuus on eri.. :D ehkä se stressi kuuluu asiaan..!

Minäki alan pikkuhiljaa kirjoitteleen tänne :)
Epätodelliselta tuntuu kyllä ajatus, että pikkukakkonen tulossa :p
Oireista: Mulla aika vähäsenä edelleen...alamahaa juilii välillä, tosi hajuherkkä nenä ja välillä tulee pieniä kuvotuksen tunteita, mutta häviää yhtä nopiaa ku alkaakin :grin
Esikostakaan mulla ei kummemmin muuta ollu kuin kova nälkä koko ajan :rolleyes:

Kun siitä tiheämmästä nälästä puhuin oireena niin nyt se alkaa näköjään kunnolla. Heräsin puoli viiden maissa yöllä siihen, että piti nousta syömään ku oli jo huono olo kun vatsa kurni.

Mulla taas vihloo vasemmalta puolen alaselkää! Ja se vihlominen yltää myös kankun päälle. Onneks tänään lääkäri soittaa sen hcg arvon!! Pitäkää peukkuja että on noussut!! Jännittää. Kysyn samalla pääsisikö varhaisultraan.

Kuluisipa kaksi viikkoa nopeasti, niin pääsisin sinne alkuraskauden ultraan... Huolestuttaa ja tuntuu epätodelliselta koko raskaus, kun ei ole vieläkään yhdenyhtä oiretta... Toisaalta ei ole kyllä vuotojakaan eikä kipuja ja hcg on noussut niinkuin kuuluu. Toivottavasti siellä ultrassa näkyy sitten meidän pieni oikeassa paikassa, turvassa :Heartred

Tissit on kipeet :S varsinki iltasin. Muutenkin oirehdin iltapainoitteisesti, pahoinvointi iskee puoliltaöin. Aikasemmin oli myös pientä juilintaa vatsassa ja muutamana yönä heräsin ihan jäätäviin kipuihin jotka onneks meni ohi viidessä minuutissa.

Nyt on koko ajan nälkä. Aamu alkoi oksentamalla, päätä särkee.

Oireita alkaa näköjään puskea itse kullakin. Mä otin riskin ja lähdin aleostoksille. Saa nähdä kauanko jaksaa tällä olotilalla...

Työpäivää kevyet 4,5h jäljellä ja noutaja kyllä tulee tällä menolla nopeammin kuin vois uskoakaan..

Taalla ei flunssan lisaks pahemmin viela oireita. Selka sarkee ja vaha aklo olo (kumpiki voi myos johtua flunssasta) mut siinapa se.

Odotan "innolla" oireita ;)

Tsempit teille joilla pahoinvointi jo alkanu, toivottavasti pysyy lievana.

Ärsyttävä raskausoire: päänsärky. Ei auta uni, ei syöminen, ei ulkoilu eikä panadol. Huoh.

Wohoo, sain ostettua parit tulevaisuuden vartalolle sopivat housut! Kauheesti piti katella ympärilleen äitiysosastolla ettei näkyisi tuttuja... :D

Mutta siis nälkä tulee melkein tunnin välein ja jos siihen ei reagoi niin hyvin nopeasti seuraa myös huono olo. Sanoinkin miehelle tuolla kierrellessä että on vaikea varmaan kuvitella että miltä tämä olotila tuntuu. Päiväkausia semmonen puolikuntoinen olo joka mulla ainakin korostuu oman kodin ulkopuolella jostain syystä :rolleyes:

Ihanaa, kun jotkut uskaltaa jo tehdä hankintoja ja vaikka mitä.. Itse ei vaan vielä uskalla.

Itsellä joko loppui pahoinvointi tai sitten se on oikeasti aamu-iltapäivä pahoinvointia enää eikä suinkaan enää ympäri vuorokautista. En pistä pahitteeksi!

aBu, en mäkään ekassa raskaudessa uskaltanut edes miettiä hankintoja ennen nt-ultraa. Sen jälkeen ostin itselleni bola-korun. :)

Mulla oireena alavatsa mitä kummallisimmat kivut ja kolotukset, alaselkä alkanu öisin särkeä eikä jaksa oikein mtn nostaa.. samoin nännit ja rinnat toosi kipeät. Näillä mennään. Sekä turvotusta löytyy.

Täällä odotellaan pelonsekaisin tuntein pahoinvointia. Nyt jo huomaan sen, että jos nälkä ehtii edes vähän tulemaan niin alkaa heti etova olo. tuo huimaus kuulostaa myös tuttulta. Ja rinta ja selkä kipu. Aivastelu on inhaa, ku vihlasee aina mahasta...Töissä yritän työkavereilta salaa käydä napsimassa mandariinia ja banaania samalla kun käyn tulostimella, ettei ehtisi etova olo yllättää :) meillä on aika pieni toimisto, että saa nähdä kauanko pystyy olemaan kertomatta pomoille...

Takaisin