Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Limakalvot turpoaa raskauden aikana, siitä johtuu tukkoinen olo. :) Mä oon ollut jo kaks viikkoa ihan oikeassa flunssassa, nyt alkaa viimein helpottaa.

Kiitos tsempeistä! :)

aBu, mulla oli nenä tukossa koko raskauden ajan ekaa odottaessa, mutta keittosuolaliuos-suihketta (oisko humidose nimeltään tms.) jossa ei oo lääkeainetta, voi apteekista ostaa siihen. Tai jos on nenäkannu niin se tietysti ajaa saman asian. Kostuttaa limakalvoja ja avaa, ilman että tarvii mitään lääkettä käyttää. Nukkuessa eli vaaka-asennossa se oli ärsyttävintä, ja mulla olikin hirvee keko tyynyjä öisin pään alla.

Aamu alkoi hirveellä palelulla ja suolakurkkupurkin avattuani olin jo heittämässä niitä roskiin, haisi muka pilaantuneelle. Rv 5+

Tämä nyt ei oo varsinainen oire, mutta oon huomannut, että koira käpertyy useammin mun kainaloon ja nimenomaan pää mun mahan lähelle. Kyllähän sitä sanotaan että eläimet usein reagoi ja voi muuttua jopa suojelevammaksi. Normaalisti on enemmän miehen perään ja käytös on muuttunut selkeästi.

Hyhhyi nonnih.. tässä on nyt viikonloppu menty sillä että ainakun syö mahan täyteen tulee todella huono ja etova olo! Nytkin makaan selälläni sohvalla maha täynnä liikkumatta ja toivon ettei tarvis lähtee oksentaan. Muumilimukka jota oon aina rakastanu..huoh.. ei tulis mieleenkään juoda sitä sokerilitkua :/ tyhjällä mahalla olo on normaali nälkäinen..ei hirveä mut tosiaa sitte ku syö..hyh.

Mua huimaa hirveesti. Aina kun nousee liian nopeasti tai kumartuu. Varmaan heittelya verenpaineissa. Muutem tänään ollut hyvä päivä, paha olo ei oo päässyt yllättämään, kun syö vähän ja usein. Kävin tekemässä lumityöt, raitis ilma teki hyvää.

Minulla on kohtuu oireetonta vieläkin, palellut on tänään vähän enemmän ja vessassa saa juosta mutta muuten ok. Huimaus ja hyvin lievä paha olo tulee jos pitkä aika syömisestä tai väsynyt. Rasittavinta on nyt että yöllä ei uni tule millään ja saisi tulla jos meinaa päivän jaksaa tuon touhutaaperon kanssa. Kahvikin uppoaa edelleen....

Oireita tulee jokaiselle varmasti eri tahtiin. Itse voisin ainakin luopua osasta pahaa oloa :D

Uskon aBu ;) esikoista kesti viikolle 22 kuolemanväsymys ja 24/7paha olo. Ei ole ikävä. Toivottavasti sinulla helpottaa pian.

Mulla on sellain olo, että kun oksentais niin olo saattaisi jopa helpottaa. Mutta ehei, kun ei mitään tule ulos. Paha olo vaan :(

Onko kellään ollut "nuhaa"? Mietin kun omani alkoi pari päivää ennen plussaa. Hetkellisesti se jo helpottaa, mutta ennenkö ehtii kissaa sanoa niin nenä vuotaa jo taas tai yskittää. Onko tämä vaan jotain normi nuhaa vai voikohan nuhakin olla oire? o_O

Mulla esikoisen raskaudessa ainakin loppupuolisko raskaudesta oli nenä tukossa koko ajan. Mulla nyt oli ensimmäisiä oireita se aivastelu, johon ei liittynyt nuhaa. Mut nyt on flunssakin iskemässä. Blääh.

Muutoin aika oireeton olo nyt. Masussa ei tunnu juuri mitään ja rintojen kipukin oli ainakin aamulla hyvin pientä. Pissattaa ehkä useammin kuin yleensä, ei muuta.

Näitä on kiva lukea kun jokainen meistä on täysin yksilö. Mä taas ihmettelen ettei mulla ole yskää, vaikka olen ollut ilman tupakkaa vuoden vaihteesta

Vihdoinkin menee jotain alas. Paljon on täysin eiei juttuja edelleen, mutta kyllä tämä tästä :)

Tänäänkin mennyt useampi smoothie, hapankorppu, paistettua maustamatonta broileria kylmänä sekä keitetyn kananmunan valkuainen. Mutta ei tää enää ihan niin pahalle näytä :)

Mul on ruvennut alaselkä kipeytyy näin iltaisin. Pelottaa hirveesti pienetkin kivut

ann4 mulla sama :/ tosin tänään on juilinut enemmän ku aikoihin alaselkää. Pakko alkaa reenaamaan selkää koska se mulla tulee hajoamaan ekana. Ja iskias tulee jossain vaiheessa taas kaveriksi. Viimestään viikolla 15 on aivan varmasti!! :D

Täällä sama homma et selkä hajoaa ekana, et saikulla tullaan olemaan :/ mulla vihloo oikeaa nivusta/selkää

Onneks on ultra niin saa selville et oikeassa paikkaa :) Ku pistäny miettiin ku oikea puoli mahastaki enemmä kipeä

Itse haaveilen ultrasta. Rahaa ei ylimääräistä juuri ole tällä hetkellä työtilanteen ollessa huono.

Takaisin