Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää vielä tarkentaa, ettei mitkään hajut varsinaisesti ällötä, mutta niitä hajuja tulvii nenään. Kaupassakin joka vastaantulija ja eri osasto hajuja pullollaan. Koiraksi kai tässä on muuttumassa. :D

Belle semmoset kevyet, saumattomat, toppaamattomat ja kaarituettomat yöliivit on ihan ehdottomat! :thumleft Carriwellin äitiys(yö)liivit tms.

Niille on käyttöä vielä beben synnyttyäkin jos aikoo imettää.

Mullakin muutenkin herkkä hajuaisti ja nyt alkaa herkistyä entisestään.

Täällä tissitkipeet, pissattaa,vähän juilii vatsaa ja flunssanen olo :) Paha olo tulee aina joskus, ei onneks paha

Mulla ei vieläkään mitään huomattavia raskausoireita. Ainoana tällä hetkellä jomottava vatsa. :D

Tissit kipeät, muttei enää niin kipeät. Paha olo aina välillä, ruoka ei maistu. Kämppään tulee pian paistokielto jos käryn hajun sieto ei parane. Ja jano koko aika, mutta sitten ei kuitenkaan tekis mieli juoda. Ristiriitaista!

Ensin tuli rintojenaristus ja tarkentunut hajuaisti. Sitten pahoinvointi ja nousuhumalalta tuntuvat "aallot", eli muutaman tunnin kerrallaan tuntuu vähän hiprakkaiselta. Olettaisin tuon liittyvän niihin kohtiin kun raskaushormonien taso nousee rajusti. Tällä hetkellä on väsymystä, päänsärkyä ja pahoinvointia ja ihan hemmetin kylmä.

Muoks: Ja se jano myös, mutten ollutkaan ajatellut että se liittyy raskauteen. Varmaan kuitenkin liittyy, kun alkoi samohin aikoihin. En tiedä paljonko vettä menee, mutta paljon.

Orm Onnekas mikä dpo sulla onkaan nyt?

Mä täällä jotenki odotan et täti kurvaa paikalle sunnuntaina ja vie plussat mennessään :oops: En vaan jotenki millään meinaa uskoa et oon edes raskaana kun sen ei pitäny varsinkaan tässä kierrossa olla suunnilleen edes mahdollista.. ja kun tietää liikaa kaikista keskenmenohommeleista sun muista niin avot. Pakkomielteisesti vahtaan olisiko jotain oiretta.. (vaikka eihän niistäkään oikein mitään voi oikeesti päätellä). Esikosta oli kovat "menkkasäryt" ja keltarauhasen juilinnat mitkä alkoi jo ennen plussaa ja kesti aika pitkään, nyt on vaan ihan lievää menkkasäryn tyyppistä mitä ei edes huomaa jos ei oikein tunnustele. Viimeks kauhistelin et voiko tämmöset kivut kuulua asiaan ja nyt että voiko tää kuulua asiaan, ettei tunnu oikein miltään :grin Eilen oli kuuma ja hengästytti, nyt ei mitään. Jne.. Ehkä vois olla vaan tyytyväinen jos tuntuu about normaalilta? Eihän täs oikein muutakaan voi.. imetys kyllä sattuu aivan järkyttävästi, vaikka tissit ei muuten kipeet ookkaan.

Mulla on nyt pahin oire toi selkäkipu, tuntuu kun joku puukottas, onneks on toi vehnätyyny. Se helpottaa. Toivottavasti selkäkipu ei jatkus enää ku koulu alkaa, voi olla kurja istua tunneilla..

Nyt joku vois sanoa, että olo tästä helpottaa. Elämäni tuskaisin työpäivä! Huono olo koko ajan, ei meinannut jaksaa ja heikko olo. Heikko olo johtunee siitä, kun ei tuo ruoka uppoa. Mutta siinä on hyvä yrittää toimia ja olla pirteänä :D

Mua ei tee mieli syödä yhtään mitään. Vatsaa turvottaa ja lääkärissä kävin. Sattuu jo niin paljon Ylämahaan, että töistä oli jäätävä pois. Lääkäri epäili tulehdusta ja nestettä. Kamalan makuista vatsahaava tappavaa tai tekee niiku semmosen kalvon vatsaan lääkkeeksi, eikö mitään apua. Maanantaina uudestaan näytille jos ei helpotusta.

Rintsikoita ei tosiaankaan voi pitää ja mitään ei kykene tekemään. Makaan vaan. Pitäisi mennä kauppaan, mutten millään jaksaisi.

Olisiko Teillä vinkkejä?

Toivottavasti olo helpottaisi pian! Niin kurjaa tuommoinen :/

Vinkkejä ei ole antaa, kun omakin olo on kuin kuolleella.

Oho, onpas ann4lla ankea olo jo nyt :(

Itse nautin mahdollisuudesta nukkua oikein kunnon päikkärit kun mies otti pojan mukaan kaupungille. Ai että tuli tarpeeseen!

Uh, ann4lle tsempit!

Huomaan myös, että unentarve alkaa kasvaa. Kunnon yöunet ei riitä vaan pakko oli tänäänkin ottaa päikkärit.

Mulla taitaa se kunnon väsymys olla vasta edessä...

Ann4 mulla oli viimeks vähän tommosta ja se autto kun otin aamulla ohan ensimmäiseks tl rypsiöljyä (jep, ällöä!) ennen minkään muun syömistä tai juomista ja muuten hetken kartoin rasvaa, voimakkaita mausteita, omenoita, sitruksia yms.. aika piimä/kaurapuuro/kurkku yms "lempeä" linjalla menin hetken ja söin pieninä annoksina kohtalaisen tiuhaan (pahoinvoinnin takia lähinnä tosin) ja vetelin kaksin käsin Rennietä.. muutamassa päivässä helpotti jo selvästi vaikka jotain tommosta oli kyllä loppuun asti herkästi.

Me oltu päivä liikenteessä: leffassa, kaupassa, ym. Kohtua "jomottaa" tai mikähän ois oikea sana... No epämukavalta tuntuu jotenkin. Ja uupunut olo. Puuh.

Kylläpä nyt vihloo ja nipistelee mahaa. Vainoharhainen olo, koko ajan tekee mieli käydä vessassa katsomassa, ettei vaan tuu verta.

Paljon teillä on raskausviikkoja? Toki voisin käydä kattomassa aina LA:n tuolta listalta mutta olis tässä helpompi ku porukka laittais vähän missä on menossa niin osais sanoa onko/oliko itsellä samassakohti samanmoisia tuntemuksia :) Esim miuk: mulla on tälläviikolla alkanu olee jotain tuontyyppisiä tuntemuksia tuolla mahassa, ne on minusta kivoja koska rv6 pikkualkio kasvaa niin kovaa vauhtia että varmasti kuuluu asiaan :) Alkuviikosta ja viimeviikon lopulla oli se vaihe että oli menkkajomotusta ja 100x päivässä tsekkaus alkoko verenvuoto.

Takaisin