Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu Snuzzle keskiviikkona mulla on vihdoin ja viimein np-ultra! Totuuden hetki. Jos elämää löytyy, saan jonkin konkreettisen päivän la:ksi. Mulle kun on vaan heitetty jokin päivä arvioks, kun en muistanu edellisten menkkojen tarkkaa aikaa (tätä se vanhuus teettää...)

Kyllä siinä Sannis tuntee itsensä sangen seksikkääks ku mahassa menee musta karvavana! Ei muuta ku kesällä bikinit päälle ja karvasen mahan kanssa baanalle :)

Täällä lounaan jälkeen kun maha oli vähän liiankin täysi tuli sellanen hetkellinen tosi paha olo ja vähän yökin työpaikan vessassa. Se meni ohi tosi nopeesti ja sen jälkeen ei palannu :) tosi kiireinen päivä vaan töissä ja niskat+selkä ihan rikki päivän päätteeksi. Miettii vaan että miten sitä jaksaa sit kesällä kun maha on isompi :wideyed:

Ja samaa mieltä, täällä yhteishenki on ihan mahtava! :joyful:

Mulla tullut nyt uusimpana oireena "sukkapuikkokipuja". Tuntuu siis ihan siltä, niinku joku tuikkais sukkapuikolla kohdunsuulle, sellasia äkkinäisiä vihlasuja. Auts.

Auts. Mua alko sattua ihan kun vaan luin miuk noista vihlasuista. Tsemppiä niiden kanssa!

Mulla kramppas alavatsa äsken niin p*keleesti. Oon koko illan ollu menossa ja liikkeellä, sit imuroin aika vauhdikkaasti tuossa, niin alkoi krampit o_O
Vähän säikäytti -taas- mut tais mennä ohi kun kävin pitkälleen. Nyt en uskalla nousta enää täältä sohvan pohjalta kun pelottaa et alkaa alusta :P Pitää kai jättää tuo imurointi jatkossa miehelle :wink

miuk, mulla oli esikoisen raskaudessa ajoittain noita "sukkapuikkokipuja", enemmän kyllä sitten vasta myöhäisemmillä viikoilla, mutta muistaakseni jonkin verran alkupuolellakin. Kai ne on jotain kasvukipuja tms.

Just kun tänään sanoin et ei oo ollu pahoinvointia hetkeen, niin täytyhän nyt sit illalla oksentaa. Ja mahaa juilinut tänään kans. :D

Mulla kramppas alavatsa äsken niin p*keleesti. Oon koko illan ollu menossa ja liikkeellä, sit imuroin aika vauhdikkaasti tuossa, niin alkoi krampit o_O
Vähän säikäytti -taas- mut tais mennä ohi kun kävin pitkälleen. Nyt en uskalla nousta enää täältä sohvan pohjalta kun pelottaa et alkaa alusta :P Pitää kai jättää tuo imurointi jatkossa miehelle :wink

Kuulostaa supistuksilta.

Voi olla o_O Enpä tiedä miltä ne tuntuu, mut voisin kuvitella et just tolta! Onneks herkesi heti kun kävin pitkälleen. Kai se on vaan uskottava että vauhtia joutuu hidastamaan pikku hiljaa...

Eleanora, näin mäki muistelen. Kieltämättä kävi mielessä, että toivottavasti tää ei enteile pehmenemistä tms. kohdunsuulla, mutta ei ainakaan ekassa raskaudessa ollut sitä vaaraa, vaikka supistuksiakin oli lisäks. Onneksi muutaman viikon päästä lääkäri, niin kuulee mikä tilanne alakerrassa.

Sannis86, mulla tuli noita samoja.. Sitten pakko heittää pitkälleen ja loppuu! Pelottavaa! Äiti just tänään puhui siitä kuinka oli mua odottaessa noita ja joutui saikulle lepäämään.. :nailbiting:

Nonni, nyt on ekat laatat heitetty. Olin jo sängyssä ollut jonkin aikaa ja alkoi taas etomaan. Kävin keittiössä, ajatuksena syödä banaani, mutta se näytti niin tummuneelta ja pahalta ja just ehdin juosta pöntölle, kun iltametwurstit tuli pihalle.

Pelottavalta kuulostavat noi supistukset! Mutta näköjään todellakin kroppa kertoo kun pitäisi ottaa rauhallisemmin. Eilen kun pääsin kotiin ja otin ulkovaatteet pois, tajusin vasta millaseen jumiin lihakset on menny. Alaselkääkin jomotti mut siihen autto lepo. Pidin eilen pelkkää urheilutoppia mukavuuden vuoksi, mutta näköjään tukevat rintsikat on pakolliset tai muuten niskat jämähtää. Illalla oli sit kummallista vatsakipua oikean kylkikaaren alapuolella ja samaan aikaan vasemmassa nivusessa, jotka onneksi meni ohi aika nopeasti ja oli muutenkin suht lieviä. Pitää yrittää nyt venytellä hyvin, kun ei oikein hierojalle ehdi enää tällä viikolla.

Teettekö muuten muut sitä, että esim. kotona liikkuessa pidätte kättä mahan päällä? Mulla on sen verran turvonnu että huomaan jo nyt laskevani käden ton hiilaripöhön päälle :D

Miuk mulla oli just tuollasii kipuja kolmosen kohdalla mut vast myöhemmäs vaihees ja sillon mulle sanottiin että ne kypsyttää paikkoja..kannattaa ottaa asia puheeksi neuvolassa tai lääkärissä. Toivottavasti vain liitoskipuja tai kohdun kasvukipuja <3 mulla on huomenna eka neuvola :) ja tajusin just että mullahan on jo ens viikon perjantaina np ultra,voi kun aika menis nopeesti :) täytyy vaan saada lastenvahti ja nyt meillä jyllää vesirokko :|

Kyllä mä pitelen masua,mulla maha jo niin iso ettei pysty peittelemään.johtuneen varmaan että viimesestä raskaudesta niin lyhyt aika ja muutenkin neljäs raskaus neljässä vuodessa :D

Mäkin huomaan piteleväni kättä mahan päällä ja kotona kävellessä hieroskelen kylkiä. Mahaa ei ole tullut (normaalin pömpän lisäksi) kun on ollu tätä oksentelua, mutta jotenkin se psyykkisesti etsiytyy sille vatsalle. Rauhotaa omaa oloa ja mieltä.

Mullakin alkaa välillä käsi lepäilemään mahalla. Apua, nyt jo! Vaikka mahasta mitään edes näy vielä :D

Mulla myös :grin Ihmiset varmaan kohta jo arvaa siitä kun välillä huomaan pitäväni kättä mahan päällä töissäkin.

Minimani, o'ou. Toivottavasti ei meillä ihan tässä vaiheessa vielä saikulle ajais. Pitää nyt ottaa rauhallisesti.... Joku puhui niistä "sukkapuikkokivuista" aiemmin, niin nyt mulla tänään on tuikkinut just samalla tavalla. Yöllä en saanut hyvää asentoa, kun alaselkää juili ja jomotti. Alkaa vähän jännittää. :nailbiting: Kaks vaihtoehtoahan tässä on, et kipuilut merkkaa joko kaiken olevan hyvin, tai sit hyvin huonosti.

Mä huomaan välillä kans et käsi on istuessa vatsan päällä. Tuntuupa pöljältä, kun ei tosiaan vielä kumpua ole, tuo sama vanha röllykkä siinä vaan turvottelee :wink

Takaisin