Hei kaikille! Olen lueskellut juttujanne ja saanut loistavaa vertaistukea. Vihdoinkin sain itseni kirjattua sisälle ja pääsen purkamaan omaa tuskaani.
Olen kärsinyt melkoisesta väsymyksestä ja pahoinvoinnista oksenteluineen rviikot 8 ja 9. Tietokoneen katsominen ja lukeminenkin ovat tehneet kuvottavan olon. Hidastaa gradun viimeistelyä kummasti. Tilasin pahoinvointirannekkeen. Välillä tuntuu, että se auttaa, välillä ei. Esikoisen kohdalla näin voimakasta kuvotusta ei ollut.
Vielä rv 7 söin närästyslääkkeitä, mut sit aloin oksentaa renniet ja gavisconit ja pelkkä ajatuskin saa palan kurkkuun. Jopa tablettina zantac teki niin huonon olon, että ei pysty ennen ku kuvotus menee. Närästys vaan aiheuttaa jatkuvan syömisen tuskan. Mä en voi kahta tuntia kauempaa olla syömättä. Tosi raskasta, en jaksa syödä koko ajan jotain!
Tissit tietty kipeet ja turvonneet ja nyt alkaa itkuherkkyyttäkin olla, liikutusitkua lähinnä. Ja hirveesti tekee mieli helliä esikoista ja miestäni.
Minulla on lisäksi ollu hassu kolottava ja jokseenkin kivistävä tunne kasvoilla, etenkin otsalla ja varsinkin saunassa. Tuollaista oiretta en muista kenenkään maininneen, tunnistaako joku?