oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja se voi olla hankalaa olla 4 tuntia pissaamatta (nimim useampi vti) mutta jos et pysty pidättämään niin kerrot sen niin ne tekevät pikaviljelyn lisäksi herkemmät labrat, mulla oli pikatesti puhdas mutta labraviljely löysi bakteerin (pissasin vartin välein)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miten ihminen voi olla näin väsynyt?!? Olin illalla sängyssä jo klo 21 ja aamulla oli kyllä herätys klo 6, vein miehen töihin ja olin takaisin sängyssä klo 7.20. Ja nyt en millään meinaa päästä sängystä ylös! On täysin veto pois ja pää tuntuu painavalta. Miten helkutissa mä saan mitään valmiiks jouluksi tässä kunnossa?!? Oliko se niin että matala hb väsyttää? Onkohan mun hb laskenut sit tän flunssan myötä kans... :(

Lähete labraan ja joo, olen Jyväskylästä. Tulokset tulevat maanantaina, mutta käski soittaa heti, jos kutina pahenee.

Mä istuin yli 2 tuntiä päivystyksessä tän yskäni vuoks. Viime yönä alko tuntuu etten saa henkee ja toi välilevynpullistumakin otti jo itteensä tästä köhimisestä.
Lopputulos on et hevoskuuri amorionia viikon ajan ja sekin vaan kun pika crp oli 64. Maanantaina ottaa uus crp, et auttaako toi kuuri. Mun onneks oli meijän neuvola lääkäri päivystämässä.

Eka97, hyvä kun sait edes labran niin saat selvyyden asiaan. Ja sit tosiaan soitat viikonloppuna jos pahenee etkä odota turhaan maanantaihin asti.

Oh shit... Mun pitäis viedä poika parturiin ja samalla värjäytän omat ripset ja kulmat. En edes muista minä päivänä pesin hiukset viimeks... Kunhan pääsis sohvalta ylös ekaks. En taida jaksaa edes yrittää saada itteäni edustavaan kuntoon, kunhan puen muuta kuin yöpaidan päälle ja harjaan hiukset.

Niinushka, saitko 750mg ja 2 vai 3 päivässä? Mä sain tuota samaa 3 päivässä ja vasta kaks päivää kuurin jälkeen tuntu kuin olis ehkä pikkasen alkanut yskä helpottaa. :( Eikä siis vieläkään ole todellakaan ohi (kuuri loppu ti).

Niinushka, no toi on todella hevoskuuri! Mulle farmaseutti ihmetteli jo voiko edes antaa 750g 3 kertaa päivässä. Toivottavasti auttaa. :)

Mä hikoilen yleensä eniten öisin, ihan on yöpaita ja pikkarit hiestä märkinä joka aamu :/ Mies jo kysy että onko tuo aivan normaalia, ja oonko jo kysynyt teiltä täällä että onko muut yhtä kovia hikoilemaan :laughing001 Sekin on jo tajunnut, että täältä löytää vastauksen moneen ongelmaan ja löytää yleensä kohtalotovereita näihin oireisiin :p

Oi täällähän on montakin hikoilu-kohtalotoveria! Mä en normaalistikaan oo mikään vilukissa, mut kyl tää hien määrä on selkeesti lisääntyny. Ei tulis mieleenkään laittaa mitään villapaitaa vaikka töihin päälle :D

Mä oon ollut ihan ihmeissäni, kun ei tartte villapaitaa vaikka tuolla on reilusti alle 20 astetta lämmintä. Vissiin vastine tolle teidänhurjalle hikoamiselle ;)

Mut onko teillä purenta muuttunut? Mulla on ollut muutaman päivän korvat kipeet, purressa ja maatessa kyljellä, korvan päällä. Kävin tänään lääkärissä ja korvissa ei näy mitään vikaa. Oltiin sen lääkärin kanssa yhtä mieltä, että purentaongelma.
Mulla siis on kiskot, joita en oo nyt hirveesti käyttänyt, kun on vieläkin vaikeampi saada unta suu täynnä tavaraa. Nyt kun korviin rupes sattumaan, oon käyttänyt kiskoja aina nukkumaan mennessä ja tuntuu, että toisella puolella yks poskihammas ei mene oikeaan kohtaan.
Tosi omituista, eihän nyt oikeesti voi hampaat siirtyä vaikka nivelet löystyis :D

Mulla kanssa kutinaa, mut taitaa olla vaan kuivaa ihoa. Ooon laiska rasvaamaan tai ei oo jaksanu, kun niin hirvee väsy iltaisin ollu töiden jälkeen.. Esikoisesta oli kans loppu ajasta aikamoinen kutina, sillo kävin verikokeissaki mut ei ollu mitää häikkää. Pitää kyl maanantaina mainita neuvolassa jos nyt viikonloppuna ei rasvailu auta..

Täälläkin yksi hikoilija! Normaalisti vedän villapaitaa päälle, kun kotona on alle 25 astetta lämmintä. Nyt hiki virtaa yötä päivää ja varsinkin yöllä. Ihan kun olis sisällä joku patteri.

Mä en kovin herkästi hikoile enkä ole hikoillut nytkään. Mutta vähissä vaatteissa kyllä kuljen! Mä käytän nyt vallan neulottua lyhythihaista tunikaa ja trikoita ja ulos puen vaan fleecetakin, jonka jätän auki. Nukun aina alasti ja normisti kyllä pidän peiton tiukasti ympärilläni mutta nyt laitan peiton myttyyn ja kyljellä maatessa ylemmän jalan peiton yli. :D

Kyllä nyt muuten närästää. Voiko lisääntynyt / äkkiä alkanut närästys johtua vauvan asennosta? Täällä on ruuvailtu varpaita kylkiluiden väliin nyt niin aktiivisesti että auts vaan. Yleensä mua on närästänyt vaan kerran viikossa ja sen olen yhdistänyt uimahalliin ja siihen uintiasentoon...

Ja toinen, hassumpi oire on ilmestynyt. Mun ylämaha tuosta kummun päältä on ihan jäässä! :eek: Siis muuten on lämmin ja ihokin lämpöinen mutta tuo ylävatsan alue tissien alta on kyllä ihan kylmä ja tekis mieli lämmittää sitä kädellä koko aika. Liittyyköhän tääkin nyt jotenkin vauvan varpaiden tunkemiseen vai mikä ihme?!

Huh huh tänään oon ollu liikenteessä lähes koko päivän ja nyt sit kyl supistaa mukavasti levossakin. Nyt siis oon jo pari tuntia sohvalla möllöttäny ja silti supistaa... pitää kai yrittää kohta nukkumaan jos se helpottais. Nyt on vaan aika paljon kaikkea hommaa ennen joulua joten toivottavasti huomenna ei enää vaivaa.

Elya: Voihan se olla että kudos venyy ja siitä seuraa verenkierron heikkeneminen alueelle, Se sit vaikuttaa lämpötilaan.

Muokattu viimeksi:
Elya, mua on kans närästänyt aivan tolkuttomasti tänään! Inhottava polte kurkussa. Onneks Rennie auttaa ja niitä oonkin syönyt urakalla tänään.

Takaisin