oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans noi alapään liitoskivut ihan kauheet. Ja nyt alkanut myös nivusia repimään. Ihanaa! Auta armias jos nousee wc pytyltä liian nopeesti, kyllä tuntuu. Ja nyt uutena oireena on tullut todella omituiset tuskanhiki hetket ja heikotus, siihen ei vaadita kuin parin tunnin kaupoilla olo, tai touhuuminen kotona. Tässä eräs päivä pääsin juuri ja juuri hamppari paikkaan ennen kun tuntu et nyt lähtee taju. Siellä tiskillä tilatessa ruokaa samalla riisuin takin, neulepuseron ja puhaltelin t-paidan sisään. Kyllä, sain katseita osakseni :D Pöydässä vielä otin kengät pois. Kyllä helpotti! :)

Mä kun aivastin nii tuntu tuol vasemmas nivuses et jotain ois revenny :D sängyssä ku käännän kylkee nii sattuu molempii nivusiin ja tää hien määrä :D en ymmärrä miten voit hikoilla ku oot paikoillas?:D Kaupassa jos oon nii riisun enne ku pääsen ees sinne muuten oon ku uitettu koira :D

Tiada tiedän niin ton hikoilun! Mulla pahimmillaan hiki ihan valuu selkää pitkin! En ees salilla oo saannut aikaseks sellasta hikoilua mitä nykyään tulee ihan mitättömästä liikunnasta :D

Siis tuo hikoilu - I feel U sisters! Olen aina ollut todella viluinen, hikoillut tooooodella vähän siis tyyliin en edes saunassa ja ääreisverenkierto tosi huono, nyt sängyssä maatessakin on tuskaisen kuuma vaikka kämpän lämpö 20c tai alle..

Nyt olen minäkin alkanut saamaan maistiaisia liitoskivuista, ei onneksi vielä sietämätöntä.

Mä nukun pelkissä alushousuissa ja suurimman osan yöstä peitto kainalossa eikä päällä... Normaalisti talvella mulla on pyjama, sukat ja peitto visusti päällä, nyt ei vaan pysty - hiki tulee ku ajatteleekin asiaa! Muutenkin oon kotona lähinnä tunikassa, ei voi housuja pitää ku persus hikoaa.

Hmmm? Mulla oli ihan alkuraskaudessa toi hikoiluhomma. Toisaalta, ei tässä kauheesti hikoiluta ku hiihtää yöpaidassa ja alkkareissa kotona päivät pitkät. Ulkoillessa mulla on t-paita ja isännän huppari ku omat takit ei mahdu enää enkä mä rupea isompaa takkia enää ostamaankaan. Ihme etten oo kipeeks tullu ku puol alasti hillun joka paikassa. Ei edes flunssan poikasta ole ollu. :grin

jep, hiki lentää vaikka paikallaan istuu :D eilenki oltii työkaverin kans juristin luona neuvottelemassa ni juristilla olo villapaita, työkaverilla kans pitkähihanen ja meikäläinen pyyhki hikee lyhyessä paidassa :D oli niillä hauskaa mun kustannuksella :D

Haha. Huomaa et on ollu töissä, paino pudonnu ainaki puolikiloa.. Hyvä juttu vaan.. Kerkee jouluna tulla kolminkertasena takas vähintää kuiteski :D

maanantainaki ennen neuvolaa käyn töissä vielä niin ei pelota nii kauheesti vaa'alle meno. Hyvään saumaan tuli kyllä tää työkeikka :D

Kutittaa ihan hirveästi! Mikään rasva ei auta. Kokoajan saa olla raapimassa! Ärsyttääää.

Kämmenistä, mahasta, käsistä ja jalkapohjista. Täytyypi käydä lukemassa. Kiitos :)

Näköjään voi soittaa vasta maanantaina sinne. Onko pissatulehduksesta haittaa? On alkanut kirvelemään vessassa käydessä..

Miks ei voi soittaa kuin vasta maanantaina? Kyllä mä soittelisin jo sit äpkl:lle jos ei neuvola vastaa ennen maanantaita. Kuulostaa kyllä niin vahvasti hepatoosilta et ois hyvä saada sut seurantaan asiasta.
Pissatulehdus taas voi alentaa yleiskuntoa ja pahimmillaan aiheuttaa munuaisaltaantulehduksen niin kyl sekin kannattaa pikimmiten hoitaa alta pois tai ainakin käydä tutkimuksissa.

Eikä oikeestaan kumpikaan voi odottaa. Soitat vaan jollekin, kyllä ne vastaa tai soittaa takasin (etkös sä eka97 ollut kans Jyväskylästä?) ja jos ei, sit synnärille. Ne ainakin kertoo, miten toimit. Ja vti:tä varten pissaamatta neljä tuntia, jos pääsisit tänään labraan.

Kyllä ehdottomasti soitat eka97 nyt jonnekin, vaikka sitten päivystykseen. Ei tuo voi odottaa viikonlopun yli.
Vti hoidetaan aina aktiivisesti pois tulehdus voi myös aiheuttaa ennenaikaisen syntymän joten hop hop hoitoon niin pääset toipumaan ennen joulua :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin