oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikku_Myy85: täällä kans kurkku karhea kuin ois raspilla vedetty ja nenä vuotaa. Viime yönä valvoin lisäks päänsäryn kera ja tuntui, että poskionteloja pakottaa... Lääkäriaika varattu, kun tää on nyt ihan outoo kun tää on jo kolmas kerta tätä samaa tän raskauden aikana. Viimeks oli jotain reilu kuukaus sitten. Ekalla kerralla oli joku tulehdus, josta ei selvinny mikä sen aiheutti.
Huomenna ois risteilylle lähtö edessä, joten ois kiva, jos tänään vaikka sais jotain lääkkeitä tähän.

Nojes.. Nyt ihanaa menkkamaista kipua ollu ku eilen kävin kaupassa ja yksin nostelin painavia ostoskasseja.. Se on varmaan miehen pakko lähtee ostoksia kantamaan nyt tästä eteenpäin kun aikasemminki samasta hommata tullu tätä. :(

Flunssa ei kyllä yhtää helpota tätä muutenkin raskasta oloa eilen meni koko päivä sängys, tänää vähä parempi... Noi aivastukset on pahoja, sitä menee automaattisesti ite ihan sikiöasentoon ettei sattuis vatsaan.

Paranemista kaikille flunssan kourissa taisteleville, tästä vielä noustaan :happy093.Joo ei oo kivoja enää nuo kaupassa käynnit ja hommaa ei helpota yhtään se et miehellä töissä nii kiireistä aikaa et lähtee aamulla ja tulee illalla, eikä sit enää oikeen taho kauppaan jaksaa lähtee kaveriksi... :think005

Flunssa ei kyllä yhtää helpota tätä muutenkin raskasta oloa eilen meni koko päivä sängys, tänää vähä parempi... Noi aivastukset on pahoja, sitä menee automaattisesti ite ihan sikiöasentoon ettei sattuis vatsaan.

Mä meinasin yks päivä ajaa autolla lepikkoon ku tuli supistus ja aivastus yhtaikaa.... se vasta kipeää käyki :confused:

Pikku_Myy85 ajelehan varovasti! Mun ei tarvitse miettiä autolla ajoa kun auto on miehellä työajoissa koko ajan. Onneks julkiset pelaa, mut toisaalta kynnys lähtee kotoa on korkeampi kun liikkuminen niin hidasta ja kankeata ..

Löytyykö canestenin käyttäjiä nyt raskausaikana? Tuliko alamaha kipeeks? Kauan kesti? Eilen illalla laitoin kapselin vaimikäsenyton ja tänää juilinu alamahaan koko päivän.. :/

Pikanieluviljely oli negatiivinen ja tulehdusarvot olemattomat eli sinänsä ihan kunnossa mun pitäisi olla. Ilmeisesti ihan vaan tavallista flunssaa. Olo on kyllä aika hirveä. Huomenna aion kyllä raahautua sinne risteilylle ellei nouse hirveä kuume. :oops:
Pyysin ottamaan verikokeita, kun hirveän väsymyksen vuoksi arvelin hemoglobiinin tipahtaneen. Eipä ollut: hemoglobiini näytti olevan 145. Leukosyytit oli yläkantissa. Osaako joku sanoa, johtuuko ihan vain raskaudesta? Lääkärin pitäisi soittaa tuloksista maanantaina.

Leukosyyttitasot on yleensäkin raskausaikana lievästi koholla. Lääkäri varmasti kertoo jos on liian korkea :)

Mulla on selkä niin jumissa, et kaikki sattuu ja tää yskiminen ei auta yhtään. Tunnin istuin ja siivosin pienimmän vaatekaappia, nii lopputulos on et sattuu selkään ja supistaa. Toivottavasti edes sais nukuttua yöllä.

Mä oon nyt niin turvoksissa ja tukossa et tekis mieli vaan itkeä... Aamulla pääsikin itku kun yskimiskohtauksen perään tuli oksennus. Nyt on niin masis- ja itsesääli olo päällä et onneks oon yksin kotona. :(
Joulukortit pitäis lähettää tänään mutta mulla on vasta kolme korttia valmiina enkä ole edes kaivanut osoitteita esiin... Taitaa jäädä lähettämättä tänä vuonna tai sit lähetän normi postimerkeillä ens viikolla.

Hitto eilen kun oltiin aamupäivä liikenteessä ja iltapäivällä vielä imuroin niin tänään on liikkuminen ihan tuskaa :mad: tänään oli tarkotus siivota vessaa ja kylppäriä, mut ei taida kyetä. Lohdutukseks kipuun ja särkyyn syön tummaa suklaata kahvin kanssa

Tänään tällänen särkee masentaa vituttaa päivä. Lantio kipuilee ja nivuset venyy ja paukkuu, reisiä särkee, väsyttää ihan hulluna, ja ihan yh olo kun ukkoo taas nähnyt ollenkaan päiviin. Töissä paljon ollut siis. Mut tää reisien särky on uuttaa, varsinkin sisäreidet kipeet. Mitäköhän mä oon yölllä oikein touhunnu...

Oire: Väsymys, jonka seurauksena kiukkuisuus vol.3000.... Mun työmatka kesti tänään huikeet 2 tuntia... Lähdin siis töistä fillarilla, mutta eihän se kulkenut lumessa. Supisti ja pissitti. Oli pakko taluttaa. Pysähdyin ekan kaupan kohdalla, että pääsen vessaan. Pyörän jätin sinne, tarkotuksella vielä auki. Siitäpä oikein hyvää joulua jollekin! Jatkoin matkaa hyvillä mielin jalan, tuossa vaiheessa yli 6km matkasta oli taittunut vasta noin 2,5km. Pissapysähdyksestä huolimatta supisteli sen verran ilkeästi, että pystyin kävellä vain 1km ja jouduin jäämään bussipysäkille. Istuin siinä peppu jäässä vartin verran ja jupisin kirosanoja... Kotiin päästyäni tosiaan huomasin, että aikaa oli kulunut aika reilusti entiseen "20 minuutissa kaupungin halki" :eek:

Nyt kun oon saanut ruokaa ja purkanut loput kiukut saunassa, olot on aika lailla tasottuneet. Mutta voi rakas pyörä parkani, kiitos näistä vuosista :(
Siinä vei taas raskaushormoonit naista 10-0....

Tirppana herätti mut kivasti seiskalta (normaaliati herätään kasilta) ja ai että mul on kans tänään ollu oikee hormooni päivä :D Mä kävin tankkaa auton ja ikinä ollu minkään näkösiä ongelmia laittaa sitä venaa tankkia kiinni noh eikös se sit alkanu vittuilee juurikin tänään ja takanani näin jo sen paketti auton ilmeen ja rupes vaan kahta kauheemmin vituttaa,enkä saannu sitä ees kiinni vaan suutus päissään löin sen kiinni ja ajattelin hiljaa itsekseni,että laitan sen kun oon yksin ja kirosin sitä taas parkkipaikalla ja totesin,et jos sen vois heittää ikkunasta oisin jo heittäny ja kappas se meni kiinni :D Noh huono tuurini jatkui iltaan kun raastoin käteen aamen! Ikävä että pyörä lähti eriteille :(

Etkö sä ole Janna saanut mitään lääkettä tuohon tautiin? Kuulostaa tosi kamalalta lenssulta :/ Toivottavasti sun olo alkaa pikimmiten helpottaa, kun eikö tuota ole kestänyt jo aika kauan!!!

Mä on muuten voinut aika hyvin, mitä nyt joka päivä närästää jonkin verran ja vatsan kanssa on vaikea istua pitkään paikallaan. Tänään ja eilen oon joutunu istua n. 4 tuntia molempina päivinä työmatkalla ja töissä vielä lisää istumista :/ Sellainen puoli-istuva/makaava asento tuntuu parhaalta. Lisäksi pikkuinen meinaa punkea ittensä kylkiluista läpi, kun oikealla ylhäällä tekee kipeää. Oon yrittäny rauhoitella ja saada sitä laskeutumaan silittelemällä tuosta kylkiluiden alapuolelta, mutta eipä tunnu paljoa auttavan :confused:

Takaisin