oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on toiminu kanssa ihan ok toi meidän TK, lasten suhteen, mutta koska ite olen saanu niin kylmää kyytiä niin haluan kyllä pitää ns. takaportin auki ja pelaan varman päälle. Huomaaks, että on eka lapsi tulossa.... :grin

Kolme päivää supistellut välillä kipeitä ja välillä ei niin kipeitä. Pitäisi varmaan levätä enemmän ja ottaa neuvolaan yhteyttä asiasta. Väsyttää vaikka nukun melkein kokoajan, kun siihen on mahdollisuus :/

Mörri-Möykky, voi olla että tiedätkin tämän mut varmuuden vuoks sanon, ootteko vaihtaneet tyynyliinat? Silmätulehdus voi jäädä tyynyliinaan elämään ja tarttua siitä sit uudestaan vaikka olis jo mennyt pois.

Tänään sai sähkömyyjä osaks mun hormooneja.. Ne on ilman mun lupaa tehny mun edelliseen asuntoon kaks sähkösopimusta.. Saa nähä mihin tää vielä johtaa,mut siis lasku on tullu kahteen otteeseen,mut eri firmoita.. Tietääkseni se ei oo ees mahollista et ois kahest eri firmast sähköt ku mul ei oo tulku sit toisest mitään sopimusta enkä ite oo sitä tilannu..

tiada onko toinen soppari siirtosopimus ja toinen kulutuksesta, tämä on mahdollista, kun toinen tarjoaa "infran eli siirtomahdollisuuden" josta tulee maksaa ja toinen tarjoaa sitten itse sähkön kulutuksen mukaan?

Ei oo :) Ja miten niin mul on dementia lähin kauppaan ostaa leipää,piirakkavuokia,kurkkuu ja voita kaikki muut mä ostin ja lisäks sen unohtuneen tiskikone aineen,mut se voi unohtu.. Ja muistin sen vast äsken ku leipää ajattelin tehä.. Argghh en jaksais pukee taas päälle ja hakee sitä voita ku ne housut AHDISTAAA.. :(

Eka97: soita ihmeessä neuvolaan. Ne osaa sitten sanoa, mitä sun pitää tehdä ja pitääkö huolestua.

Ei prkl, millaista kohtelua oot, Mahnu, saanu... Ihan uskomatonta! :angry4:smiley-angry016:smiley-angry019

Kannatan täydestä sydämestäni tota Mjun ehdotusta. Jos ei sekään tepsi, niin sano vaan, mihin sairaalaan marssitaan, niin tehdään sinne joukolla rynnäkkö. Saavat tuta raskautettujen naisten vihan...

Ei prkl, millaista kohtelua oot, Mahnu, saanu... Ihan uskomatonta! :angry4:smiley-angry016:smiley-angry019

Kannatan täydestä sydämestäni tota Mjun ehdotusta. Jos ei sekään tepsi, niin sano vaan, mihin sairaalaan marssitaan, niin tehdään sinne joukolla rynnäkkö. Saavat tuta raskautettujen naisten vihan...

Ronsurynnäkkö:)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt alkaa meneen usko siihen et selviän loppuun kunnialla. Niin järkyttävä lonkka/selkä särky ollu ettei tuu seisomisesta mitään. Ja alkuviikon supistellu ihan levossa ollessakin. Neuvolaan ei tee mieli edes soittaa kun tää ny kuuluu vaan asiaan :(
Viellä pitäis jaksaa 10.12 asti olla töissä mukamas.

Minä kävin selkä- ja lonkkakivun takia hierottavana, eikä uskaltanut koskeakaan selän alueeseen, ettei synnytys käynnisty. Kannattaa ainakin varmistaa aikaa varatessa mitä voivat tehdä, ettei mene hukkaan. Minulla sentään oli jalatkin tukossa, nii hiero ees niitä paremmaksi..

Mörri-Möykky, voi olla että tiedätkin tämän mut varmuuden vuoks sanon, ootteko vaihtaneet tyynyliinat? Silmätulehdus voi jäädä tyynyliinaan elämään ja tarttua siitä sit uudestaan vaikka olis jo mennyt pois.

Juu, vaihdettiin tyynyliinat, käsipyyhkeet ja kaikki sellainen, mihin nyt keksittiin pikkuneidin voineen käsiä tai kasvoja pyyhkiä. Syytän tässä nyt kyllä vähän itseäni, kun nämä silmätulehduksethan yleensä saavat alkunsa ihan samoista pöpöistä kuin muutkin köhät ja minulla siis tämä köhä alkoi vasta sillä pikkuneidin terveellä viikolla. Eli jospa sitten minä onnistuin varovaisuudesta huolimatta pöpöt hänen silmilleen yskimään :(

Eilen illalla just kun olin nukahtamaisillani huomasin että jotain valuu kainaloon. Oli sit tissi ja olkavarsi taas märät, lakanaan asti ei tällä kertaa ehtinyt valua. Ilmeisesti se on tuo määrätty asento joka jotenkin puristaa rintaa niin että alkaa herumaan. Makasin siis oikealla kyljelläni miehen kainalossa niin että oikea rinta oli olkavarren päällä ja mä nojasin sitä vasten niin että rinta jäi väliin.
Ja aamulla herätessä oli toinen pakara hiukan märkä... Tän viikon ollut enemmän valkovuotoa ja olen välillä miettinyt jo voisko se olla lapsivettä kun tihkuu? Onneks on huomenna lääkäri! Ja vauva piti aamulla sellasta jumppatuokiota etten saanut nukuttua vaikka olisin voinut nukkua pitkään tänään.

Valkovuotokin on aika vetistä ja sitä tulee paljon :D Lapsiveden tunnistaa siitä,et se haisee imelälle ja sitä ei pysty pysäyttää sitä tuloa vaan sitä sit tulee tiputtamalla koko ajan. :) Näin mulle sanottiin kun kävin sen mun lammikon takia jorvissa :D

Nyt on tän mamman aivot tutkittu ja kai siellä vielä jotain toimintaa oli. :D Olen siis mukana FinnBrain-tutkimuksessa, jossa tutkitaan kyselylomakkein vanhempien stressitasoa raskauden aikana ja sen vaikutusta sit vauvaan. Lisäosana kävin tänään tutkimuksessa missä tutkittiin mun muistia, kielellistä ymmärtämistä ja yleistietoa. Muistiosio oli ihan hauskaa mut sit noi kielelliset ja yleistieto osat oli aika haasteellisia... Siis ei oikeesti vaikeita mut päässä löi tyhjää! :D

Ei vissii oo mun hommaa tuo lenkkeily... :o Käytii kaverin kans kävelyllä ja nyt makaan sohvan mutkassa maha kireenä ja meinaa supistella :( toivottavasti menee äkkiä ohi, epämukava olo... :o

Takaisin