oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninna luotan kauhun tasapainoon ja hautaan itseni vielä täksipäiväksi one piece päällä sohvan nurkkaan irttaripussi kainalossa ja toivon että huomenna raskaushormonit antaisivat taas sitä tarmoa :p

Ollaan vähemmän ankaria itsellemme näin hautoma-aikana :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ninna sen sanoi, just ajattelin että miten Mju jaksaakaan olla noin kauhean terveellinen ja reipas :)

Mun oirelistaan kuuluu edelleen JANO, aivan järkyttävää kun koko aika vaan janottaa. Ja samaa tahtia sitten myös pissattaa. Nälkäisenä meinaa huono olo nostaa päätään, ja karkkia ei ole tehnyt mieli vaikka olenkin aivan järkky karkkihiiri yleensä. Se makeanhimon laantuminen onkin mukava oire, sais pysyä :grin Pientä paineen tunnetta on alavatsalla, mutta muuten ei sitten mitään. Joutuu välillä miettimään että onkohan siellä kuitenkaan ketään...

Elya ei sitä aina jaksakaan niin siks oon levyttänyt hyvällä omalla tunnolla sarjoja seuraten herkut seuranain :0

täällä tulee beverly hills maraton mä täällä yksikseen hihittelen kauheita ysärivaatteita pyykinpesun lomassa.

Huuh nyt kyllä turvottaa. Maha on kuin 4kk raskaana :-D ja tänään ekat oksutkin, etova olo jatkuu :/ esikosta oli turvotusta muttei tällaista pahoinvointia. .

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla kuivuu kans, ja suu on jatkuvalla syötöllä törkeen kuiva!! Samoin nyt kun flunssa helpottaa ni nenän limakalvotki on kuivahtaneet....

Ruuasta pystyin syömään vaan puolet, ku rupes etomaan ja kiitin onneani pahoinvointirannekkeista, ei tullut ylös asti.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Tuo suun kuivuus on myös tuttua. Huulet ihme kyllä on olleet paremmat kuin koskaan ennen! o_O Aiemmin jouduin lotraamaan huulirasvalla tosi paljon, nyt ei ole tarvinnut.

Olen tainnut unohtaa mainita oireikseni nenän kuivuuden. Koko aika vinkuu nenä kuivuuttaan, ja verta tulee tosi helposti vaikka mulla ei ole ikinä ennen tullut verta nenästä. On muuten aika inhottavaa.

Mulla myös kuivuu huulet ja suu mutta myös kädet ihan kuin pahimpaan pakkasaikaan. Saispa nassun ja hiuspohjan rasvan täsmäsiirrettyä näihin Sahara-kohtiin...

Täällä on kans verta nenästä nyt tihutellu pari päivää ku flunssa meni ohi :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Ensimmäinen finni, check! Yleensä finnejä tulee ehkä kerran puolessa vuodessa se yksi, nyt tuntuis tuloillaan useampiakin...
Samoin pahoinvointi nostaa päätään. Heräsin puolisen tuntia sitten johonkin ja etovan olon iskiessä menin pöntölle, vaan eihän sieltä mitään tullut. Nyt makaan ämpärin kanssa sängyssä ja yritän juoda pillimehua jos se auttais tähän huonoon oloon. En ollut valmistautunut oksentamaan ihan vielä näin alkuraskaudessa (4+5)

Etova yökköolo alko nyt viikonloppuna.. Ja näköjään on 24/7 päällä, kun nukkumaan menin oli ja kun heräsin se jatkuu.. Ja töihin pitäis mennä. Voi apua. Hajut ällöttää kans, jos jääkaappi piti aukasta tässä aamulla nenästä kiinni pitäen niin voin vaa arvata miten kauheeta on töissä käydä kylmiössä. No kiva vaa et on oireita :D hehhe.

Täällä ollaan taas niin vähäoireisena, että saas nähdä kuin kauan pysyy matkassa.
Hitto kun ei yhtään muista miten kahessa onnistuneessa meni oireiden kanssa, sen muistan että vähän oli sillonki, mutta että näin vähän?

Lievä etominen oikeastaan enää jäljellä, mutta kai seki on täyttä oireettomuutta parempi?

Mulla tässä kuudennessa raskaudessa on outoa se että mulla on ilmestyny hirveet iltapahoinvoinnit, nuiden 3 lapsen odotusaikana oli aina vahvat aamupahoinvoinnit, mutta niinku sanontaki on, jokainen raskaus on erilainen :) Sit on närästys ja rintoja nipistelee vähän väliä, onnellinen oon vaikka näitä raskausoireita tuleekin, tietääpä olevansa/tietääpä raskauden jatkuvan :)

Itsellä oireet vähentyneet eikä oo muutakun rintojen hyvin lievä kosketusherkkyys. Mielialanvaihteluita on ja aineenvaihdunnan hidastumista (en hikoile juuri ollenkaan vaikka ennen hikoilin koko ajan ja lisäksi palelen). Oli pakko tehdä uus testi ja nyt näytti CB:n digitesti 3+, joten sen mukaan mentäis ihan oikeilla raiteilla. Toivotaan että tämäkin pysyy mukana loppuun asti :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Ärsyttävän terveellinen eläjä oot! terveisin kateellinen lössykkä jolla auttaa pahoinvointiin näköjään vaan rasva ja suola...

Ninna terveisiä macista, aamu meni ilman aamupalaa nektariinia lukuunottamatta kun piti sännätä silmätulehduksen kaa lääkäriin, lääkärissä jo huono olo yllätti ja join smoothien mutta ei se mihinkään riittänyt ja nyt oli pakko syödä juustohampurilainen :0
Otin sit 2 pussia miniporkkanoita että sais kuituja..

En ihmettele kyllä täällä alkaa olla kanssa sellainen kokovartalokrapula päällä että tekis mieli huutaa ääneen mikä ihmeen raskaushehku ????

Takaisin