oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsymystä myös täällä... Onko kellään menny vatsa sekaisin? Syön normaalisti mausteisia ruokia ja nyt vatsa ei kestä mitään. Ihmeellistä! söin yksi ilta mausteisia lohkoperunoita joita tein niin vietin lähes koko yön wc:ssä... oli aivan kamalaa :(

Mä syön chiliä ruoassa joka päivä ja se osaltaan pitää huolen että vatsa on toiminut mutta nyt on tullut jumi :( josko se tästä vielä vilkastuisi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihanaa MadH ettei mikään ollut isommin vialla vaikka kivut on olleet valtaisat, toivottavasti menisi nyt levolla ohi, tsemppiä kovasti <3

Tää mun väsymys on kyllä jotain ihan kamalaa. Koko päivä menee sumussa, ja oon jo 3 iltana nukahtanut sohvalle klo 21 aikoihin! Siis minä joka kukun yleensä 24 asti.. Ja päivisin torkun sohvalla ainakun on mahdollisuus..hihii.. :) Aamuisin pakko saada leipää heti, tai alkaa kuvotus. Siis onhan sitä kuvotusta läpi päivän, mut aamusin Se on pahin. Ja tissit, ne on niin kipeet. Varsinkin illalla kun ottaa liivit pois, auts.

Onneks noi raivoomis hormoonit alkaa laantumaan, alko olla jo ihan pirttihirmu olo..

On kyllä erilainen odotus verrattuna tyttöjen odotukseen..hmmm.. :)

Täällä kans nukuttu nyt muutaman tunnin päiväunet... mies tyytyväinen kun saa touhuta omiaan ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Nuorineito, en usko että siitä täytyy huolestua :)

Täällä taas aika halutonta, kivut ja huono olo vie maun... :D mies ei ihan niin tyytyväinen.... varsinkin kun tajusi et maitokin saattaa alkaa herumaan jo ennen laskettua aikaa. :D

Meillä mies pitää tarkkaa kirjaa tissien ja nännipihojen kasvusta. Miehet on kyllä hassuja, kun ne saa niin sekaisin vilauttamalla vähän... :p

Jep, tääl on niin tissimies et ei mitään rajaa, ja jos ei päivän aikana pääse näkemään/hipelöimään/lupsuttamaan ni päivä on pilalla :D arvatkaa vaan kuin moni päivä on ollu pilalla viimesien viikkojen aikana ;) kyllä alkaa pikkuhiljaa oppia hellän käsittelyn...

Täällä koittaa iskeä jonkinlaisenmuotoinen outo pahoinvointi tai joku vastaava, aina kun vatsa tyhjenee, tuntuu ku koko kroppa "kouristelis" ja rupee oksettamaan.. ikinä ei oo maha ollu näin tyhjä :D ja sitä sit parin tunnin välein... jee.

Lihaa, juustoo, kaikkee rasvasta ja suolasta tekis mieli. Makea ei yhäkään maistu (mies söi oman suklaalevynsä eilen, ja mulla vielä 3/4osaa jälellä)…

En tiiä onko hormoneista vai mistä kiinni, mut yhtäkkii mies on niin sairaan komea aina kun katson ja koirat on niin sairaan söpöjä ja kauheena tahtoisin lääppiä sekä miestä että noita karvaisia kavereita. Nytkin meidän corgipoika sylissä :)

MadH91: kuulostaa niiiin tutulta tuo komeusjuttu. Mäkin kattelen jatkuvasti miestä, että onpa se niin hyvännäköinen...

Onko teillä muuten ollu itku herkässä? Mulla paras tähän asti: katoin Muuttajia ja aloin itkeä, kun pariskunta seisoskeli uuden kodin pihalla. Mies nauroi mulle kaksinkerroin lattialla :grin

Eriika, joissain tietyissä asioissa on mut ei muuten itsellä ole vaikka olisin toivonutkin!! :D

Vastaplussanneena omia oireita voisi mainita olleen palelu, päänsärky, etominen, tuoksujen ja makujen muutuminen ja painontunne alavatsalla sekä repäisykivut/vihlonta

Saas nähdä pääsenkö yhtä oireettomana eteenpäin kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa.

Ai, itku herkässä? Kuulkaas, kun mä en lainkaan muistanut, miten äärettömän liikuttava laji toi jalkapallo on, niin ja ne kansallislaulut... Kyllä herkistää - maasta riippumatta. En ees itse kestä itseäni... :sad010:laughing014

Niin, ja toi nälkä... Oon aina nauranut muulle perheelle, kun niitä alkaa heti kiukuttaa, jos on yhtään nälkä. Mä voin normaalisti hyvin porskuttaa syömättä koko päivän ilman mitään ongelmia. Välillä tuntuu, että ajatus suorastaan kulkee paremmin tyhjällä vatsalla. Tänään sen sijaan oon ollut vähän väliä kuin pärsiiseen ammuttu karhu, mutta johan helpottaa, kun saa ensimmäisen suupalan nieltyä.

Dawwe sun oireet on kuin lukisi mun oireita :)

Täälläkin etovaa oloa, pahin on ilta! Siis tuntuu et illalla alkaa hirveä turvotus, joka aiheuttaa järkkyjä menkkamaisia kipuja ja vihlontaa. Mietin jo et onko tuo normaalia kun vielä tosi haalea plussa testissä. Ja tuo et jos ei syö niin nälkä on hirveä ja sit alkaa ne mahakivut. Helpottaa hetkeksi kun on syönyt.

Hajut tuoksuu voimakkaammin. Eilen yökkäilin koiranmakkaran hajulle :D Lisäks tuntuu et yhtäkkiä alkaa väsyttää ja paleltaa tosi paljon. Kiva olla töissä ja puoliunessa :(

Ja mä saan ihan ihmeellisiä naurukohtauksia. Hekota itsekseni oudoille jutuille eikä se meinaa loppua.

kyllä on itku herkässä, ollut jo muutaman viikon. Yks ilta meni jo hermo kun kyyneleet vaan valu, vaikka ei ees ollut varsinaisesti syytä! Mut Kyl sitä tulee nieleskeltyy kyyneleitä muutamankin kerran päivässä.. :') millon mistäkin syystä.

Tää viikonloppu meni ihan Pelastusarmeijalle, mun piti perjantaina tehdä jalkapuntti ja eilen combat, loputon väsymys pakotti vaihtamaan puntin 10 km työmatkapyöräilyyn. Eilinen meni kaupungilla käydessä jonka jälkeen päikkärit ja sohvaperunountia ja torkkumista. Jos tänään pääsisi salille saakka. Heräsin 9 aikaan ja voisin jo ottaa ekat päikkärit.
Pahoinvointi taitaa nostaa päätään aamulla oli huono olo ja jotenkin kroppa halasi kylmää ja söin 2 nektariinia, pakastetut mansikat myös toimii.
Kyllä tämä väsymyksen totaalisuus yllätti meinasin nukahtaa perjantaina palaverissa istuessani :/
Pyöräily piristi kyllä kun oli ulkona mutta kotiin tultua oli pakko saada päikkärit nukuttua.

Hajut pääkaupungissa asuminen on tuskaa kun k..i ja laatta haisee kaikilla asemilla työkaverin huono partavesi oksetti jo ennen plussaa. Mä oon aina syönyt säännöllisesti mutta että 2 tunnin välein ?? Ja se ettei syömättömyydestä tule vain nälkä vaan oikeasti huono olo.
Eilen söin aamupalan rahkaa neltariineja ja ruishiutsleita, menin kaupungille ja 2,5 tunnin päästä oli mentävä lounaalle ja jonossa tärisin kuin opiaattiriippuvainen, tulin tästä kotiin n 2 tunnin päästä niin ennen päikkäreille menoa vedin 500 grammaa mansikoita ja nyt fantasioin kokonaisesta kurkusta.
Tämä viikonloppu oli eka viikonloppu kun herkut maistui suklaapatukan ja irtokarkkien kera, nyt ei taas tee pitkään aikaan mieli.
Mun tekis mieli seksiä mutta jostain syystä pelkkä vilkaisu ukkoon just nyt nostaa mun alhaisen verenpaineen normilikuihin, siis jo se että se hengittää ärsyttää :)
Ensi viikonlopulle porkkana on että jos olen syönyt reippaasti yli 500 grammaa päivässä rehua palkitsen itseni oikealla hampurilaisella jossa paljon kasviksia ja täysjyvä sämpylä ei siis mitään mäkkihuttua ranut korvaan porkkanoilla :)

Takaisin