masc
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä oon lähes oireeton ollu koko ajan, kunnon ällötys/pahoinvointi loppu kun seinään 6+4 ja varhaisultrassa 7+1 oli kaikki hyvin. Pientä ällötystä joskus ja väsymystä. Viime viikolla neuvolas 9+4 kokeiltiin sydänääniä ja saatiin kuuluviin hentoisesti joten kyllä tuolla masussa joku kasvaa <3 alavatsa kipuja on ollu paljon, mutta nyt vähentyneet selvästi. Oon saanu huomata ihan tosissaan et raskauksia ei voi verrata toisiinsa ja oireettomuus ei tarkoita mitäön vakavaa, rennosti vaan jos meinaan huoli tulla, stressi on se kaikkein pahin tässä alkuvaiheessa. Oon itse panikoinu tätä oireettomuutta, mutta enää ei jaksa, jos ei vuotoja tule nii en ala huolehtimaan oireettomuutta, kun kahdesti jo todistettu et tuolla masussa elämää on <3
Jaksuja ja positiivista mieltä kaikille, tiedän kyllä sen epätietoisuuden tunteen. <3
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Jaksuja ja positiivista mieltä kaikille, tiedän kyllä sen epätietoisuuden tunteen. <3
Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ruokaan ja juomaan tulee ikävä sivumaku ja koko ajan saisi olla hampaita pesemässä tai suuta porskuttamassa.