ja kysymys: suunnitellaan miehen kanssa talvilomamatkaa joulukuulle, onko joku muu aikeissa matkustella...? koska tuntuu toisaalta, että uskaltaako lähteä mihinkään!? ei tässä mitään ruokamyrkytyspöpöjä kaipaisi, keski- ja etelä-euroopassa on iso toksovaara jne... toisaalta olis ihana vähän käydä jossain, varsinkin jos ja kun tämä baby näkee päivänvalon, niin ihan heti ei tule varmaan lähdettyä mihinkään.
Mä ainakin aion matkustella ihan normaaliin malliin, kunnes lentoyhtiöt kieltävät reissaamisen :D
Nojoo, en nyt niin kova reissaaja oo mitä tosta antais ymmärtää. Kuitenkin, ollaan menossa Aasiaan marraskuussa ja joulukuussa aateltiin suunnata ehkä johonkin eurooppaan joulumarkkinoita fiilistelemään. Ens vuoden puolesta en vielä osaa sanoa mitään, suunnitteilla oli matka Italiaan maaliskuussa mutta se ehkä nyt jääkin sitten välistä.
Mä jotenkaan en vaan osaa pelätä mitään, toki kerta se ois ensimmäinenkin mutta oon pääosin 20 vuotta elämästäni reissannu ulkomailla eikä ikinä oo mitään myrkytyksiä tai muita tullut, siksi en vaan osaa pelätä. Matkavakuutuskin on toki hyvä muistaa!
Mul ei pahemmin oo ollu mitään isoja oireita, mut nää normaalit menkkakipumaiset kivut alavatsassa ja alaselässä, sekä pahoinvointia silloin tällöin, plus että mun aina niin ihanan sileeseen naamaan on alkanu tuleen hirveesti finnejä. Teininä aina toivoin et saisin finnejä, et olisin niiku muutkin mut ei näis kyl mitään helmee enää nyt oo näin kolmekymppisenä :D
Eiku oho, pieni muokkaus: Finski antaa lentää kunnes on 36 raskausviikkoa täynnä kunhan raskaus edennyt normaalisti. Eli mikäli kaikki mennyt mulla ok, niin Italia kutsuu maaliskuussa. LA mulla on 29.4. joten hyvin kerkee :P