Oireet viimeisellä kolmanneksella

Huh! Huomannut että haukottelu on nykyään haastavampaa! Ei saa kerrallaan vedettyä niin paljon henkeä, joten haukottelen pätkissä :woot:
 
Närästystä täälläkin! Varsinkin jos syö vatsalaukun vähänkän täyteen niin johon! Rennietä yöpöydällä tulee käytettyä pari kertaa viikossa
 
Ai härtsyykkeri kuinka koskee noihin alapää luihin :sad001 hyvä että voi kävellä. Onkohan tää oikeesti ihan normaalia ?
Närästää. Unta saa yöllä muutaman hassun tunnin , tänäänkin 03.20 loppu uni.
 
Ai härtsyykkeri kuinka koskee noihin alapää luihin :sad001 hyvä että voi kävellä. Onkohan tää oikeesti ihan normaalia ?
Närästää. Unta saa yöllä muutaman hassun tunnin , tänäänkin 03.20 loppu uni.
Mulla välillä ikävää painetta tai vihlontaa, mutta kestää toistaiseksi vaan minuutin verran. On kyllä pidempään kuin aikaisemmin, ja pitenee varmaan tästä eteenpäin...
 
Evelin83, kuulostaa liitoskivuilta. Voivat olla tosi voimakkaita. :sad001
Nukkuminen tökkii täälläkin, mutta kyllä sulla on tosi lyhyet yöunet. Pystytkö yhtään nukkumaan päivisin? Tsemppiä!
 
Mulla on myös unet siinä kolmen aikaan katkolla joka yö ja joskus pitää monta tuntia odottaa uutta unipätkää. Yritän nyt syödä vähän puuroa yms. illalla, kun välillä siinä hereillä ollessa on tullut nälän tunnettakin, vaikkei se nyt heräämisen syy olekaan. Jos joku vielä kerrankin asiasta puhuttaessa sanoo mulle, että "sun keho vaan valmistautuu yöheräämisiin" niin mä pimahdan.
 
Evelin83, kuulostaa liitoskivuilta. Voivat olla tosi voimakkaita. :sad001
Nukkuminen tökkii täälläkin, mutta kyllä sulla on tosi lyhyet yöunet. Pystytkö yhtään nukkumaan päivisin? Tsemppiä![/QUO
Evelin83, kuulostaa liitoskivuilta. Voivat olla tosi voimakkaita. :sad001
Nukkuminen tökkii täälläkin, mutta kyllä sulla on tosi lyhyet yöunet. Pystytkö yhtään nukkumaan päivisin? Tsemppiä!

Kiitos :) hyvin vähän päivällä jos olenkaan. Ja tosiaan kun on jatkuvaa kipu. Levossa helpottaa onneksi. Toivottavasti menee ohi pian ainakin näin jatkuvana särkynä oleminen. Ensi viikolla taas ultra niin pitää siellä kysellä onko kaikki ihan hyvin ja onko ihan normaalia.
 
Ruuansulatusongelmia ollut mulla alkuraskaudessa varsinkin. Just kun olin onnellinen, että enää ei oo, niin viime yö taas oli kurja. Mun pitäisi syödä tosi säännöllisesti ja tarpeeksi, mutta nyt ei pariin päivään oo tullut tehtyä niin. Kaiken kivan lisäksi vauva riehui mahassa koko yön. :eek: Ihan hirveä meininki. Ja yksi lapsista tuli kipeäksi. Kauhea olo, kun on nukkunut minipätkiä vaan.
 
Närästää kyllä ihan kauheasti, hiemankaan jos ruuan jälkeen alkaa kykkimään ja kumartelemaan tai muuten enemmän touhuamaan niin alkaa polttelu. Samoin kasvava kohtu kai painaa nyt mahalaukkua sen verran että jos syö kumarassa asennossa tai liian nopeasti niin meinaa kaikki tulla samaa tietä ylös. Väsymys painaa vaikka saisi välillä nukuttuakin 8h yöunia, välillä sit vaan 4-5 tuntia ja herää pirteänä. Outoa. :D mutta päivääkään en vaihtaisi pois, kyllä nuo pienen potkut aina saa iloiselle mielelle ^_^
 
Täälläkin närästys vaivaa ja oon aina ruuan jälkeen mennyt pötköttelemään, no nyt vasta kuin että pitäisi mennä vaan istumaan kun muuten alkaa närästys :hilarious: Häntäluu kipuilee ja jalan suonet on jotenkin kireät, kyykkiessä meinaa tunto lähteä jalasta :inpain:
 
Häntäluu kipuilee täälläkin ja suonikohjut ovat lisääntyneet...vaikka miten käytän tukisukkia:mad:
 
Vihdoin alkanut tuntemaan potkuja, ihan muutaman vain joka ilta , mutta ihana on tuntea vihdoin jotain konkreettista, ja isukkikin kovasti koettaa tunnustella jos hänellekin potkisi :Heartred

Paino nousi viikkoon 28 alkuun vain n 2 kg mut nyt on viikossa tullut reilu kolme lisää :/ nestettä tuntuu olevan kehossa höpsö määrä.

Vaapun kun pikku ankka menemään, kun tosiaan luut on mahdottoman kipeät.... Ja molemmat kantapäät on aivan kamalilla vekeillä. Mikään raspaus tai rasva ei meinaa auttaa :wtf
Onneksi nyt juuri kun käännyttiin viikolle 29 niin oon saanut taas pari päivää nukuttua ihan kohtalaisesti:blob6
vauvelilla kaikki onneksi hyvin ultran mukaan joka oli eilen , pikkuisen käyrän yläpuolella 1475g mutta ei vaikuttanut yhtään huolestuneelle lääkäri :Heartred
 
Onko meillä jotain ultraketjua tmv olemassa? Mä nyt laitan tähän, kun tossa on toi Evelinin painoarvio sopivasti kans. Mulla tänään 28+0 ja vauvalla painoa n. 985g. Siro tyyppi kuten edellisetkin, kontrolloidaan kasvua kk välein sen yhden meidän pienipainoisen vuoksi. Ja etenkin, kun ei tämäkään valtava ole. Miettikää, mä UNOHDIN kysyä lääkäriltä, näkyisikö sukupuoliveikkaukselle varmistusta. Miten voi unohtaa!?? :P Ehkä sit seuraavassa ultrassa opin virheestäni. :D
 
Mulla on harjoitussupistukset lisääntynyt tosi paljon. Heti jos on vähän vessahätä niin koko maha on ihan pinkeenä. Ei mitenkään kipeitä eikä mitään jomotusta, mutta aika tukalia oloja aiheuttaa... Liikunta ei kuitenkaan tunnu aiheuttavan, ennemminkin syöminen ja vessahätä...
 
Viikko 28 meneillään. Närästystä/polttelua on aina kun on syö vähänkin jotain. Siihen auttaa vain se et on makuullaan tai seisoo. Heti jos istuu eli on vähänkin lytyssä niin alkaa taas. Mahaa myös turvottaa edelleen syönnin jälkeen, mut ei ihan joka päivä.

Selkäkipuja on välillä, aina alhaalla selkärangan vasemmalla puolella. Tulee istuessa. Menee onneksi ohi jos on kyljellään tai seisoo. Selällään ei pysty oleen muuta kuin omassa sängyssä; kovalla alustalla tai esim sohvalla selkään sattuu. Tästä enkä närästyksestä huomannut mitään neuvolassa sanoa viime käynnillä vaikka multa kysyttiin et onko ollut jotain. Sanoin vaan et mitään ei ole ollut. :D

Mutta muuten mennyt kivasti, mitä nyt yöllä joutuu kerran pari nouseen vessaan, mutta nukuttua olen saanut hyvin. Kova meininki tyypillä on mahassa päivittäin, tuntunut potkut ulospäin selkeästi jo monta viikkoa. Ja sokerirasitus oli normaali, eli ihan turhaan olin huolissani herkkujen syönnistä! :)
 
Perjantai iltana iski kamalat supistus kivut. Noin kahden minuutin välein , mutta kesti noin 20 minuuttia. Ihan säikäytti kun ei kait harjoitus supistusten pitäisi olla niin kivuliaita että tuntuu että henki lähtee :sad001 ala selkään jonotti kunnolla myös. ??
Lauantai iltana muutaman kerran väänti myös ja maha oli ihan sekaisin.
Onneksi huomenna on neuvola niin saa hieman tietoa taas mikä on normaalia ja mikä ei ja pitääkö olla huolissaan...
 
Olitko jo Evelin83 neuvolassa?
Harkkarit ei pitäisi olla ollenkaan kipeitä, ennemmin tukalia kiristyksiä. Mulla maha menee sekaisin synnytyksen alkaessa supistuksilla. Toivottavasti sulla oli harmittomia nuo tuntemukset silti! :Heartred
 
Takaisin
Top