Oireet ja himot

Niin ja väsymys+pahoinvointi palannut. Oli jo muutaman viikon poissa. Ihan väkisin menee silmät kiinni ja ihan ykskaks alkaa väsy.

Tääl eilen jo tuulettelin, et 10vk oksentelua&pahoinvointia takana, vihdoin loppui! Päivä ilman mtn oloja! No, enköhän päässy taas äsken sit yökkimään pöntölle.. ääh..

Mä mietin että loppuuko tää pahoinvointi ikinä. Tossa oli jo pari parempaa päivää, mut tänään sai taas mennä suoraa sängystä oksentamaan. :( kummassakaan aikaisemmassa raskaudessa ei oo jatkunu näin pitkään.

Hei kanssatoverit, eilen ja tänään on tullu halailtua pönttöä vähän väliä. Pahimmat kaks päivää ikinä :( ei oo ollu edes alkuvaiheessa näin kökköä oloa.. (14+0)

Onko tää viikko 14+ joku ihme pahoinvoinnin paluu-viikko?! :D ..täällä kans palannut just kyseisen viikon aikana.

Minulla pahoinvointi jatkui 12vk loppuun asti mutta nyt voin ehkä varovasti tuulettaa että kun käännyttiin 13vk lle niin ei ole huonoa oloa ollut! Väsymystä on, joskus tulee mentyä jo kahdeksan aikaan jo nukkumaan!

Onko teillä muilla ollut muutoksia ruokahalussa?

Itselläni oli jatkuva ja loputon nälkä aina viime viikkoon saakka, joten nyt on erikoista kun pärjään niin paljon vähemmällä. Pieniä annoksia pystyy enää syömään ja muutenkaan nälkä ei ole niin valtaisa kuin mitä ehdin jo tottua :o

Mut laitettiin uudestaan testaamaan kilpirauhas-arvot, kun sanoin että pahoinvointi on palannut parin viikon tauon jälkeen. Alkuraskaudessa niissä ei siis ollut mitään, kun tarkistettiin jo silloin.

Täällö ei oo oikein mitään oireita ollu pitkää aikaa, muuta ku ettö kaveri ei annna nukkua ku potkii koko ajan. Hassua ku esikon aikaa oli kaikkia ruokahimoja mutta nyt ei oo johtusko siitä että kaikki niin sanotut ennen raskautta himot teki niin pahaa alku raskaudessa että nyt ei uskalla syyä mitään epäterveellista tai semmosta.

Täällä oksentaminen jatkuu... :( eikö tää lopu ikinä, alkaa olla kurkku jo kipeä joka päiväisestä yrjöömisestä.

Täälläkin taas aloitettiin aamu oksentamalla. Lisäksi ärsyttävät sydämen tykytykset riesana

Täällä kans oksennellaan päivittäin :-( Pahoinvointi alkoi n. viikolla 6 ja alkaa jo usko loppua, että milloin tää loppuu? Aiemmissa raskauksissa pahoinvointi on loppunut jo joskus 10-viikon tietämillä, mikäli oikein muistan (on tässä toki muutama vuosi välissä kultaamassa muistoja:-D).

Mulla vaivaa nyt toden teolla inhottavat vihlonnat kohdun seudulla :( Heti kun vähän reippaammin kävelee tai esim siivoaa niin alkaa vihloa. Menee kyllä ohi heti kun istuu alas. Dopplerilla kuuluu äänet jo selvästi. Tänään 13+3.

Ai niin ja kysymys kahvista!
Te joilla alkuraskaudessa kahvi ällöttänyt, onko se alkanut maistua jossain vaiheessa uudestaan? Muistelisin että esikoisen odotusaikana puolen välin aikoihin vasta alkoi kahvi maistua. Mä oon ollut kunnon kahvikissa (5-7 mukia päivässä) ennen raskautta, mutta plussasta alkaen on kahvi etonut eikä mee vieläkään. Ja mä niiiiiin ikävöin mun aamukahvia ja päiväkahvia esikoisen päiväuniaikaan :arghh: Tekee mieli juoda kahvia, mut ei pysty :D

Mulla on nyt väsymys palaillut :/ se helpotti sillo 10viikolla ja nyt taas tullu takaisin. Koko viikon ollu tosi vaikia herätä töihin, ja töissä ollu tosi vetämätön olo ja tuntunu ettei saa mitään aikaseksi ja haukottelee vaan ja illat meneeki sängyllä maaten.. Meistä on tullu lasten kanssa ihan erakoita ku ei jakseta ees kyläillä missään eikä kuttua ketään kylään, tai siis äiti ei jaksa :D

Täälläkin tuota vihlontaa jos kovin reippaasti liikkuu :/ ei vielä tässä vaiheessa tarvis alkaa.. väsymystä täälläkin, en vaan tiedä johtuuko työmäärästä vai raskaudesta. 9 tuntia voi helposti nukkua yössä :)

Mäkin ikävöin aamukahvia :( t. Toinen entinen kahvikissa, jolle ei myös maistu

Takaisin