Oireet ja himot

Voi ei Hansus,toivottavasti maanantaina varhaisultrassa kaikki olisi kuitenkin hyvin.Voimia,pitkiä päiviä varmasti odottaa ensiviikkoon.

Mulla ei ollu oikeestaan mitään oireita tokassa raskaudessa ennen ultraa viikolla 12 ja sanoin monesti miehelleni että oon varma että siellä ei oo ketään. Olin siitä hyvin varma vielä ultra-aamunakin ja yllätys oli suuri kun sieltä löytyikin kaksi tyyppiä.. Eli oireettomuus ei kyllä aina tarkoita huonoa! :) Ja siis ekassa raskaudessa oli oireita että osasin niitä kyttäillä kyllä.

Hei. Täällä olis menossa 6+1 menkoista laskettuna. Viikonloppuna oli etovaa oloa aaltoillen ja tissitkin hieman arat sekä paleli viime viikon tosi paljon. Päänsärkyä ollut myös päivittäin, mut olen pärjännyt ilman särkylääkettä. Eilen ja tänää oireet hiipunut. Ei tunnu oikeestaan mitään tisseissä ja mahaakaan ei nipistele. Hikoiluttaa ja välillä viluttaa. Yöllä saattaa unet loppua kesken eikä saa enää nukuttua. Onko tää normaalia? Pelottaa et menee kesken. Onhan tätä jo 2 v yritetty.
Viikonloppuna kun tein testin niin testiviiva ilmestyi heti ja oli todella tumma. Ärsyttävää tää epätietoisuus näistä oireista ja siitä jatkuuko raskaus vai ei. Useampia keskenmenoja jo takana vuosien varrelta.

Maka81, uskon et oireet voi aaltoilla suuntaan jos toiseen joka tapauksessa.
Itsellä välillä ollut parempi olo, mut sit taas tultu toiseen suuntaan rytinällä.

Nyt mennään jo toista päivää lähinnä vesimelonia välillä pari palaa syöden. Ravintolan herkullinen ateriakin jäi pariin haarukalliseen, kun ei vaan pystyny syödä.
Sit taas jos ei syö, heikko ällö olo mut jos syö niin laatta lentää. Täytys koht puoliin kestää 6.5h lento Helsinkiin ja siit sit 3.5h automatka kotia. :O
Vähän kyl sit lepään kun vihdoin pääsee omaan sänkyyn! :)

Maka81 niin tuli mieleen, et just sillo itsellä kun oli rv6+1, ei ollu oikeen mtn oireita, nekin alun vähät oireet oli hävinny. Siit sit pari päivää eteenpäin alko jatkuva ällötys ja oksentelu, et en sinuna olis huolissaan.
Kyl ne olot kerkee viel tulla ja sit toivookin jo et "voiku hetken olis normaali olo" :)

Julianna89: kiitos. Jospa tosiaan vaan aaltoilee suuntaan jos toiseen. Tsemppiä sulle matkusteluun. Toivottavasti ei ole aivan kamala olo. [emoji4]

Mulla keskenmenoissa vuoto oli ihan normaalin kuukautisvuodon väristä, välillä ehkä vähän ruskeampaa 'vanhaa verta'. Mutta kun sitä tuli, niin tuli todella reilusti, 15 minuutissa yksi side täyteen..

Toivotaan, että on vaaratonta vuotoa!

Nyt on vuoto vähentynyt. Raskausoireet ei oo vieläkään palanneet. Ainoana on ruokahaluttomuus, mutta se voi tällähetkellä johtua muustakin. Sain aikaistettua ultran torstaille niin selviää osuko epäilykset oikeaan vai onko kaikki kuitenkin kunnossa. Toivottavasti kaikki olisikin hyvin :Heartred

Täällä kans tokaa päivää täysin oireetonta kunnon oireiden jälkeen.. Mullakin monta keskenmenoa jo, en jaksais taas :arghh:

Mie tosiaan plussasin vasta tänään, mut menkat olikin jo 2 viikkoo myöhässä ennen kuin ees tajusin..et HITTO, pitäskö testiä tehdä :grin Mulla ei oikein muita selkeitä oireita ole ollut, kuin että rinnat ovat ihan jäätävän kipeet ja niitä oikein kirvelee. Yöllä saa edes nukutuksi kun en voi mahallaan nukkua niinkuin yleensä nukun ja aamulla taas saa pidellä niistä kiinni etteivät vaan yhtään heilu :laughing021 Mut nyt kun sit alkaa miettii niin, joo nenään on kyllä kaikki hajut ottanu herkemmin ja väsymys on ollut aika kova..ja nälkä! Tuntuu et voisin vaan syödä kokoajan. Aijemmissa raskauksissa ei ole paljoakaan pahoinvointia ollu, ehkä toisen lapsen odotusaikana rv9-10 oli pientä. Toivon että säästyisin siltä edelleen.

-elmeri- mullakin tosiaan päänsärkyjä päivittäin ja selkeet oireet katosi yhtäkkiä. Mut jospa kaikki ois kunnossa. Mulla ennestään 2 lasta, 3 kemiallista ja 1 keskenmeno. Ensimmäistä tehtiin 2 vuotta. Toista tehtiin piirua vaille 3 vuotta ja kolmosta yritetty 2 vuotta. 17 vuoden aikana on saanut aikaiseksi kaksi lasta vaikka ehkäsyä ei ole ollut ollenkaan..

Eihän niitä keskemenoja jaksais. Ja kun raskaaksi tulo on niin vaikeaa ettei jaksa uskoa uuteen mahollisuuteenkaan. Aina kun pari vuotta vähintään vierähtää välissä ni ikä tulee jo vastaa.

Tsemppiä Hansus, toivotaan parasta! Minullakin pelottaa kun maha ollut kipee tänään ja vähän vertakin tuli, vaikka se nyt voi olla normaaliakin. Mutta jotenkin tuntuu että olo on erilainen, oireita vähemmän..

Nyt alko täälläki sitten panikointi:arghh: Pari kertaa jäänyt paperiin beigeä vuotoa, hyvin haaleaa. Alaselkä kipeä. Maha myös vähän kipeä, aivan häpyluun yläpuolelta. Pitääkö jo alkaa valmistautua pahimpaan...? Ajoin tänään kyllä autoa 500km että selkäkipu voisi selittyä sillä. Esikoisesta ei ollut mitään vuotoja ni nyt oon ihan paniikissa:woot:

Muoks. Torstaille on jo ultra varattuna et ei täs onneks tarvii kovin kauaa jännittää.

Muokattu viimeksi:
No, jos tämä menee kesken niin on jo viides keskenmeno. Kuudes jos kemiallisen laskee. Näitä on ollut niin paljon etten muista miten missäkin meni oireet, mutta sen muistan että ainakin yhdessä rinnat aristi aluksi mutta sekin oire katosi. Eikä auta edes ajatella että no näkeehän sen alkaako vuotaa, kun mulla noi ei oo koskaan vuotanu itsestään :arghh: Täällä saatu reilusaa viidessä vuodessa 1 lapsi aikaan ja vain hetken pillerit esikoisen jälkeen..

Nyt alko täälläki sitten panikointi:arghh: Pari kertaa jäänyt paperiin beigeä vuotoa, hyvin haaleaa. Alaselkä kipeä. Maha myös vähän kipeä, aivan häpyluun yläpuolelta. Pitääkö jo alkaa valmistautua pahimpaan...? Ajoin tänään kyllä autoa 500km että selkäkipu voisi selittyä sillä. Esikoisesta ei ollut mitään vuotoja ni nyt oon ihan paniikissa:woot:

Muoks. Torstaille on jo ultra varattuna et ei täs onneks tarvii kovin kauaa jännittää.

Mitkä viikot? Mulla tuli ainokaisesta niukkaa rusehtavaa vuotoa rv5 ja 8. Keskenmenneistä vain yksi vuoteli.

Takaisin