mangoes
Oman äänensä löytänyt
Se mistä epäilin vahvasti, että nyt on tärpännyt,oli se kun rinnat oli niin erikoisella tavalla kipeät, siis oikeasti kipeät. Jos kävelin kotona ilman rintsikoita niin sattui sekin. Huomasin että sivuilta ja alta tuntu se kipu eniten. Mulla ei normaaleihin PMS oireisiin kuulunut tommonen, joskus on ennen aristanut vaan nänneistä. Sitten oli kramppaavaa tunnetta alavatsassa, samanlaista kun menkkojen ekana päivänä. Sitä kesti monta päivää. En oo varma millon ovulaatio oli joten en osaa dpo-päivistä sanoa, mutta rintojen arkuus alkoi jo viikkoa ennen kuin plussasin, eli varmaan pian kiinnittymisen jälkeen.
Ennen plussaa hyvät karkit maistu pahalta ja ei tehnyt yhtään mieli makeaa vaikka normaalisti oon sokerikoukussa.
Ainiin, sit mulla oli myös unettomia öitä.
Raskautta oli odotettu jo jonkun aikaa, joten monen kuukauden ajalta pistetty kaikki oireet merkille, ja nyt oli ensimmäistä kertaa tällaisia tosi erikoisia oireita, joten oli "se tunne" että nyt se plussa tulee. (se tunne oli mukamas ollu jo aikaisemminkin ja johtanut pettymyksiin, joten olin tällä kertaa kuitenkin skeptinen)
Plussaamisen jälkeen alkoivat oireet vähenemään. Rintojen arkuus laantui, eikä ole alavatsakramppeja. Väsyttää vaan iltapäivisin tavallista enemmän, ja tarvii ottaa päiväunia. Tänään 5+5.
Ennen plussaa hyvät karkit maistu pahalta ja ei tehnyt yhtään mieli makeaa vaikka normaalisti oon sokerikoukussa.
Ainiin, sit mulla oli myös unettomia öitä.
Raskautta oli odotettu jo jonkun aikaa, joten monen kuukauden ajalta pistetty kaikki oireet merkille, ja nyt oli ensimmäistä kertaa tällaisia tosi erikoisia oireita, joten oli "se tunne" että nyt se plussa tulee. (se tunne oli mukamas ollu jo aikaisemminkin ja johtanut pettymyksiin, joten olin tällä kertaa kuitenkin skeptinen)
Plussaamisen jälkeen alkoivat oireet vähenemään. Rintojen arkuus laantui, eikä ole alavatsakramppeja. Väsyttää vaan iltapäivisin tavallista enemmän, ja tarvii ottaa päiväunia. Tänään 5+5.