Oi joulun aika

Mirabella, voimia hautajaisiin teidän perheelle. Se on aina niin raskas päivä.

Itsekin pitäis omaa kotia tänään vähän siivoilla. Mukavampi lähteä reissuun, kun saa lähteä siististä kodista ja tietää, että voi palata siistiin kotiin. Jäänyt nyt sitten vaan viimeiseen päivään koko homma, kun mies on kahtena edellienä päivänä lähteny kotoota töihin 6.30 ja palannut noin 20.30 ja nukkumaanhan me käydään 21.00. Itekin siis oon ollut ylitöissä lapsen kanssa enkä mitään oo saanut tehtyä.
 
Täälläki tarkotus nyt viikonloppuna siivota, ja kiirusha tässä tulee, ku jompana kumpana päivänä tulee kuusi, ja sit pitää kyllä olla jo siistiä... Mä en todellakaa tiiä mihin se kuusenjalka tuli muutossa laitettua. Ja muistaakseni oli tarkotus, et ostettais parempi, ku se mikä meil on, on varsin hepponen. Mut taas pitäny jättää viimetinkaa, ni voin vaik vannoa ettei enää mistää kaupasta löydy niit raskaita jalkoja :confused:
 
Mä tuuppasin eilen miehen ja lapset ulos ja jatkoin joulusiivousta. Nyt ollaan jo aika hyvällä mallilla! Ma käydään kaupassa ostamassa pikku suolaista aaton illalle. Tullaan illaksi suvun kesken meille ja tulee oikein joulupukki ( naapurin äijä) :) On varmaan jännät paikat 3-vuotiaalle esikoiselle kun tämä on eka vuosi kun pukki saapuu kylään :)
 
Tuntuu, että siivoan joka päivä vaikka ei olekaan ketään joka täällä sotkisi :) Hyvä kun Bettie muistutit kuusenjalasta, täytyykin etsiä se, meille tulee kuusi tänään. Parhaiten saan itse tehtyä kun laitan vauvan ulos nukkumaan, siellä se nukkuu parhaiten ja usein pitkään niin voi keskittyä tekemään jotain.

Voimia Mirabellalle ja perheelle raskaaseen päivään myös täältä.
 
Voi jolanda, kateeksi käy! Mäkin siiivoan ja siivoan ja hetken kun oon pois kotoa, niin tuntuu että koko kämppä on kierähtänyt ympäri :) tarttis varmaan vähän höllentää omia siisteyskriteerejä, kun tuntuu että välillä menee ihan stressin puolelle...
 
tai siis onhan meitä 3 sotkemassa :) ajattelin siinä, että jos olisi 2 lasta niin olisi eri tilanne.
 
Mua alkaa nyt kyllä ottaa peevelin kovasti pattiin :angry Mulla on kaks joulupakettia hukkateillä. Matkahuoltoon luvattu toimittaa ne kun ajoissa tilaa. Tilasin ennen viimeistä ehtimispäivää ne ja edellee jossain matkalla. Toisen pitäs tulla salosta ja ollu 18.päivä asti kuljetuksessa. Sen jälkee ei mitää uutta merkintää matkahuollon sivuilla. Ja meiän asiamiespalvelupiste tänää auki klo18. asti ja huomena kiinni! Ei oo kuulunu pakettia ei.

Ja se toinen paketti Eurotoysilta pitäs tulla UPS:n kuljetuksella joko matkahuollon lähimpää pisteeseen tai kotiin. Sielläpä lukee niin, että sitä on 19. ja 20. päivä yritetty meille toimittaa. Ekan kerran ilmeisesti matkahuoltoon(syy epäonnistuneeseen toimitukseen;paikka kiinni?) ja toisen kerran ilmeisesti meille kotiin. Ei kyl oltu silloin kotona, mutta ei kyllä saatu lappua toimitusyrityksestäkään:smiley-angry019 Ja ne sivut englanniks, Ja tehty jotenki niin vaikeeks se yhteydenotto sinne; ne nimittäin vaatii juurikin toimitusyritys-kuitin jotai numeroa, ja sitä lappua meil ei ees oo! Sivuil lukee et tänään yrittävät toimittaa sen meille viimesen kerran, mut siin ei sanota et mihin ne sitä yrittää. Mä oon niin varma ettei se paketti koskaan tuu meille asti. Ja ei muuten mut siin ois olle viel tytöille parit lahjat :smiley-angry017
 
No nyt se Eurotoysin paketti tuli :smiley-bounce005 :) Se tyyppi sano et sil ei ollu silloin viimeviikol niit lappja mukana et olis voinu sellasen jättää. Mut pääasia et nyt se tuli, oon niin onnellinen :) Ja oon saanu tänää kuulla maailman ihanimpia uutisia ystävältä :) Nyt vielä kun se toinen pakettiki löytäis perille, niin olis tän perheen joulu pelastettu, ja kun sais viel siivottua loppuun ja tehtyy niit toffeita... Kaikki vaan piti nyt jättää viimetinkaan :smiley-ashamed005 :smiley-chores020
 
Tilasin itsekin Upsin kautta paketin ja ainakin niillä on suomenkielellä nettisivut, soitin niille myös yhdestä paketista asiakaspalvelunumeroon ja sitä kautta toimi ihan hyvin.
 
Hyvää joulua täältäkin kaikille :)

Me ollaa se vähä mitä ollaa UPSin kans oltu tekemisis ni aina englanniks. Vaik kylhä se jätkä joka paketin lopulta toi, puhu tietty suomea :)
 
Ihanaa joulua kaikille. On ollut mukava kirjoitella teidän kanssa vauva-arjesta ja kaikkeen siihen liittyvästä :) Kiva sivusto tämä.
 
Hyvää joulua kans minunkin puolesta!! Me vielä maalataan seinää, kun innostuttiin remppaamaan ja joulusiivous aloitetaan maalin kuivumisen jälkeen :smiley-angelic003
Ottakaa rennosti ja antakaa vauva monen rakkaan syliin, jos menette sukuloimaan, koska pyhien jälkeen se vauva on taas vain teidän kanssa :love017

:greet008
 
Takaisin
Top