Oi joulun aika

Sinbbu

Keskustelun kolmiottelija
Muita jouluhulluja?
Joulukortteja jo askartelen ja pipareita on pakko saada leipoa.. joululahjojakin oon jo ostellut.. Ihanaa!
Pistin jo jouluvalot ikkunaan pojan (siis itseni) iloksi ja kaivoin esille kynttilöitä yms ihanuuksia. En malta oottaa, et saan laittaa joulutähden ikkunaan ja ostella hyasintteja jajajajajajaja..

Oispa jo joulukuu... :Heartred AINIIN. Pitää ostaa suklaalajitelma joulukalenteriin! :D
 
Jes! Toinen jouluihminen! Vähän mä ootan, et pääsen kattomaan, mitä poika tykkää kun saa näprätä joululahjapaketteja.. hihhihi.. Tai mitä sanoo joulukuusesta yms.
 
Mie myös :) :Heartred rakastan joulua!!!! Mulla vielä kortit tekemättä mutta ei niissä kauaa mene kun pääsen niitä touhuamaan :) kaikki joulussa on niin ihanaa :Heartred tunnelma, kynttilät, valot, ruuat... Viime joulu meni vähän mönkään kauhean pahoinvoinnin takia, ja suklaakaan ei maistunut koko raskausaikana. Graavilohta ei saanut syödä.. Omnomnom joulu tule tule :)!

Ainiin aiheesta tulikin mieleen. Itselleni tuli synnytyksen jälkeen se pieni baby blues pariksi viikoksi ja itse kuvailin tunnetta "ihan kun joulu olis ohi" :D
 
Mäki ootan joulua! En kyl jaksa tehä kortteja ite, mut kaipa ne kaupankki käy :) Osa lahjoist on jo aikaa sitte ostettu, mut edellee kuolaan kaikkia lelukuvastoja mitä luukusta kolisee :)
 
...mä kans kuolaan niitä lelukuvastoja.. on niin kivoja leluja, et niillähän leikkis jo itekin... hihiihhih... ^^
 
Marbles mulle käynyt samoin pojan lahjojen suhteen :D olen ollut oman äitini kanssa ostoksilla ja tiedän että sieltä on tulossa niin Paaaljon lahjoja :p mutta täytyy sitä jotain pientä omalle pojalle, en vain viel oo keksinyt
 
Minä ajattelin ostaa sellaisen... onkohan se brion lelu.. sellainen puinen lentokone, jota voi vetää perässä. Tykkään sellaisista lempeistä ja puisista leluista. Jotenkin kivempia ku noi muovihömpötykset. Ehkä ne kestääkin aikaa ja jää muistoksi vielä joskus. :)
 
Mä olen oppinut pikkuhiljaa vihaamaan joulua, kiitos isäni. Ehkä tuon pienen myötä oppii nauttimaan siitä uudestaan.
 
@sukki mun miehellä melkee sama juttu, tai ei se vihaa mut pistää masentuneeks. Kyl sielt ojasta pikkuhiljaa noustaan :) Ja oma jälkikasvu vaikuttaa asiaan, ku saa luoda sitä omaa joulua ja sitä kautta myös niitä hyviä muistoja.

Mä oon esikolle hankkinu vaikka mitä, ja oon yhen yhteisen lahjan löytäny mut en vielä ostanu. Tyynelle en oo mitää viel hankkinu, ku en meinaa millää keksiä et mitä sitä niin pienelle hommaiskaa. Ja en enää muista mitä esikolle tuli hankittuu, se kun oli ekana jouluna kuukauden vanhempi kui mitä Tyyne tulee olemaa.
 
Mää panin tänään ikkunaan roikkuu tähden ja hain vähä tonttu koriste tyynyjä sohvalle :)
Pitää penkoo varmaan koko talo väärinpäin että löydän loput jouluvalot jostain ku silloin ku olin raskaana siivosin vissii liian hyvin kaapit.. En enää löydä mitää :D
 
mä rakastan brion puuleluja, täällä oottaa jo musta työntäkärry, ja tota lentsikkaa kans kuolaan. Moni on sanonu että ne puulelut ei oo tätä päivää, mutta vauvan äiti haluaaa! ja etuoikeutettuna voi viä valkata leluja, ennenku poika itse kertoo :)
 
Mä olen jo ostellut lahjoja mutta vielä pitää ostella. Ja kyllä, minäkään en ole vauvalle ostanut mitää. Oikeestaa vähän sen takia, että kun totuus on kuitenkin se, että eihän noi vielä "ymmärrä" joulusta mitää. Aattelin, että vauvalle ostan yhden-kaks lahjaa (ja vähän senki takia kun kaikki vauvalelut on periytynyt esikoiselta ni ne kyllä riittää tähän vauvavaiheeseen). Mummit ja kummit ostaa kuitenkin ja voi sitte joulun jälkee (tai vauvan kasvaessa) sitte ostaa mitä tarttee. Itse sanoin äidilleni, että kun Poika ei ymmärrä vielä lahjoista yms niin jos hän ostaisi vain yhden lahjan (äitinikin on lahjahullu :D) mikä olisi hieman kalliimpi. Toivoin Pojalle omaa stokken tripp trappia, jotta sitte esikoinen voi istua vielä omassa tuolissaan ja Poika saa sitte oman oottamaan syömispuuhia (vauvatuet meillä on jemmassa esikoiselta, niitä ei tarvita).
Itse olen miettinyt Pojalle sitä brion helistintä, missä on siis se kulkunen siellä puuhässäkän sisällä. Esikoinen sai sellaisen vaaleanpunaisen ekana jouluna niin josko Poika sais sitte sinisen :)
Toinen mistä haaveilen (tämä kyllä sopisi esikoisenkin pakettiin, ehkä yhteinen siis?) on sellain laulukirja jossa on siis sanat ja nuotit ja nappia painamalla kuuluu sävelmä siihen lauluu. Jossain törmäsin tämmöisee ja se vaikutti kauheen mukavalta.
 
Nii ja joulukortit pitää tehdä, itse tietekin. On jo idea tän vuoden kortteihin, vielä puuttuu toteutus :)
 
Mulla on jouluinnostus kadoksissa. Aiemmin rakastin joulua ja sitä tunnelmaa. Joululauluja kuuntelin myös muulloin kuin jouluna juuri sen ihanan tunnelman takia. Askartelin kortteja tms. Nyt se tuntuu olevan jossain kaukana. Voihan olla, että mulle se on vielä liian aikaista. Mistähän sen löytäisi uudelleen :) ?
 
Mä en niinkää välitä joulusta,se on vaa ihmisten pakkoruokkimista ja toisten mielistelyä...aika nopeesti tuntuu se vähäinen joulutunnelma häviävän aaton jälkee.
 
Takaisin
Top