Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Mua mietityttää kovasti, jos mies sattuukin oleen töissä.
On siis vartijana ja tekee lähes pelkkää yövuoroa, tai työaika sijoittuu klo 16-07 välille.

Mikäli lähtö tulee niin, että mies onkin jossakin hälytyksellä tai sulku-/avauskierroksella, ei sieltä kovin äkkiä pääse lähtemään.

Ollaankin ajateltu kaikki vapaat ja lomat jättää sinne lasketun ajan lähettyville..

Meillä oli heti itsestäänselvää, että mies lähtee synnärille mukaan :) Ei mistään hinnasta missaisi oman lapsensa syntymää. Onneksi näin, sillä mua jännittää jo nyt ihan kamalasti! Hurjaa tämä ensimmäisen odottaminen.

Ja SM81: Mulla on ollut sama vika... kerran ihan säikähdin, että mikä hitto siellä roikkuu :D tottakai käännyin googlen puoleen, eikä se voinut olla muu kuin limatulppa. No tiedä siitä, mutta kaikki kuvaukset osui nappiin. Valkovuodosta ei ollut kyse, vaa ihan kunnon limaa. Hyi. Ei oo siistiä eikä nättiä tämä paksuna oleminen, synnytystä ja eritteitä ootellessa... :rolleyes::smiley-ashamed004

Täällä ekat liikkeet tuntui tossa viikko sitten, nyt on lähes joka päivä tuntunut entistä määrätietoisempia töytäisyjä. Viikkoja 17+5 :)

Ulla88: Munki mies hermoili ennen esikoisen syntymää tuota samaa, että osaako sitten olla oikealla tavalla mun tukena. No, turhaksi osoittautui se pelko. Hän oli aivan loistava! Osasi sanoa aina juuri oikeat sanat oikeaan paikkaan, tulkata kätilöille mun sekavat sopertelut ja luoda muhun uskoa, kun itteltä meinasi usko loppua (synnytys todella oli piiiiitkä). Oikeastaan tajusin vasta tuolloin, kuinka hyvin hän todella mut tuntee. En missään nimessä haluaisi lähteä synnyttämään ilman häntä ja eiköhän tuo ihan mielellään mukaan lähdekin. :)

16+6 tuntui muljahdus ja jotain "tökkimistä". Nyt en ole moneen päivään tuntenut mitään kovin selkeitä liikkeitä (rv 17+4)

Mää aloin tuntemaan 19+0 kohdilla, tai sinä päivänä ainakin aloin oikeesti uskomaan että ne hassut tunteet ovat pikku potkuja. :) Pari päivää olin niitä hassuja tuntemuksia kuulostellut, eli suurinpiirtein 18+5 kohdilla aloin potkuja tuntemaan.

Saanko avautua? Avaudun kuitenkin. Täällä taas yksi kaikkien ruttuturpien kantaemo. Ensinnäkin..Mulla palaa käpy mun mieheen. Molemmille uus tilanne joo, kun esikoista odotetaan mut hän ei tunnu ymmärtävän ollenkaan et välillä kaipaisin ees vähän extra hellyyttä. Ja viime yö..Ai ettien että..hää kuorsaa niin et ikkunat helisee ja ku koitin varovaisesti tönäistä ja sanoa et käännä kylkeä niin törkee kiukuttelu..Noh, minäpä valvoin sitten tämän takia aamu 6... -.- pitää varmaan alkaa kohta nukkuu sohvalla. Ai niin ja tänään 18+0

Täällä sairastellaan flunssaa nyt näin alkaneen 20+0 kunniaks... :( päivystykses olin 4,5h odottelemassa...

Ai, piukullakin sama LA. Paranemisia sinne!

Jonkin näköisiä liikkeitä olen tuntenut 3-4 vikkkoa. Nyt reilun viikon ajan ihan monotusta,vaikkakaan ei välttämättä ihan joka päivä. Joitamia potkuja on tuntunut kevyesti mahan päältä käteenkin. Ovat ehkä enemmänkin sellasia vahinkoja vielä. Ja ylipainoa on edelleenkin, kun joku kyseli liikkeistä tuhdimpana.

Viikot siis tasan 20+0

Mullakin tuntunut liikkeitä vatsan päältä jo muutaman päivän, tosin ei jokapäivä. Sisko piteli kättään vatsani päällä ja sanoi tunteneensa vähän liikehdintää :)

Täälläkin tarpeeksi kovasti kun tyttö tyttö potkaisee niin kädellä tuntuu. Mutta tosiaan harvemmin eli vielä saa kasvaa ja voimistua :)

Heli, anteeksi unohtui tuosta viestistä kun oli vaikeaa saada se läpi.. Eli tällä hetkellä rv 21+0.

Siis mä olen tuntenut potkut vatsan päältä jo pari viikkoa ja aivan selkeästi :) nyt 20+6

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Takaisin