Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Joo mä en pääse ultraan. Jos ei ala kovasti vuotaa tai kipuilee. Eikä ole aiemmin takana kohdun ulkoisia.. Jtn se siitä.m ei auta ku kärvistellä.kuun lopussa neuvola

Sent from my HTC One_M8 using Vau Foorumi mobile app

Täällä ilmottautuisi uusi juuri plussannut mukaan!
Plussa tuli perjantaina ja se todellakin tuli silloin kun sitä vähiten osasi odottaa..
Itkuksihan se meni kun tajusi että kaksi viivaa testiin pamahti, myöhemmin piti tehdä viikkonäyttö testi ja 3+ näytti... :) Olo on vielä niin epätodellinen, mutta toiveikas että kaikki menee hyvin. Ensimmäinen vielä kyseessä joten hoomoilasena täällä ollaan ja jännitetään kun pitäisi neuvolaan tänään soittaa..

Täälläkin uskaltautuu yksi ilmoittautumaan mukaan, testi tehty jo aikapäiviä sitten, mutta kesän alussa tapahtuneen keskenmenon vuoksi vielä hiukan varovaisesti täällä odotellaan.. Olen kuitenkin hiukan teitä jo täällä seurannut, on niin ihana kun on muita samassa tilanteessa :) ensimmäinen lapsi tulossa joten kaikki uutta ja ihmeellistä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä ilmoittautuu yksi täysin shokissa oleva äiti! Tein testin torstaina. Meillä 5,5 vuotias esikoinen ja 1-vuotias kuopus. Molemmat on saatu aikaan ivf-hoidoilla ja takana on yhteensä neljä raskautta ja kaksi keskenmenoa ja vaikka minkälaista veuhaamista. Nyt sitten...KOLMAS. LUOMU. Olin jo töihinkin juttelemassa viime viikolla paluustani...Fak ja <3 jee! Aika paljon ajateltavaa. Ja miten ihmeessä jaksan? Viimeisin raskaus, josta kuopus nyt siis, päättyi raskausmyrkytykseen, joten sekin mietityttää. Samoin mietityttää mun perussairauden pysyminen hallinnassa, kun raskaus sitä aina vähän sekoittaa. Varattu oli aika kierukan asennukseen, ja nyt se vaihtui varhaisultraan. Muita, joilla ihan polla sekaisin?

Onko teistä monikin tuolla facen ryhmässä? Mietin itse, liityisikö siellä johonkin vai miten tekisi.

Nonnii, mikä raskaus?! Tää ihmettelee,miten aiheet ja kaikki niin outoja yhtäkkiä, niin mäpä seilaan edelliskuun lasketun ajan ryhmässä. :P

Heippa vaan kaikille plussanneille huhtikuulaisille, itse tulen mukaan seuraanne.
Itse plussasin 27.8 ja 3-v yritimme nykyisen mieheni kanssa yhteistä lasta. Elämme uusperheen arkea ja minulla on ennestään kaksi murkkua ja ikää on 41-v tällä mammalla.

Täällä taitaa moni olla facessa, mutta käy myös täällä

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Moii!
Täällä yksi 28v esikoistaan odottava! :)

Kuukautisten mukaan olisi rv 7+6, mutta vähän epäilen kyllä kun oireita ei ole juurikaan, ja viikko sitten keskiviikkona (27.8) sain clear blue testiin 1-2vkoa.

Oma kierto ollut tosi epäsäännöllinen, heinäkuussa sain kuukautiset terolut kuurin avulla aikaiseksi, ja niistä kuukautisista nuo viikotkin laskin. Haamuviivan sain testiin vasta la 23.8.

Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Neuvolaan soittelin ja koitin selittää tilannetta niin jauhoivat vaan tuota kuukautisista laskettuja viikkoja, ja yksityiselle kun varhaisultraan myös koitin varata niin sama juttu. En kuitenkaan haluaisi liian aikaisin sinne mennä koska olisi kiva siitä kalliista käynnistä saada jotakin irti, mutta mahdollisimman pian toki haluaisin kuulla sykkiikö tuolla sydän <3

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin