Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Äiti85, paljonko sulla on viikkoja kasassa? Toivotaan, että vuoto olis harmitonta. Tsemppiä ja koita olla murehtimatta! Vaikka tiedän kyllä että vaikeaa on..

Anskumama, onnea plussasta! Olisko sulla nyt normaalisti menkat? Silloinhan joillakin vähän vuotelee..

Eveliina23 kun vuoto on hyvin minimaalinen.ja voi periaatteessa nähdä vaan kun pyyhkii. Huomenna soitan jokatapauksessa neuvolaan.. ja kiitos tsempeistä. Äiti 85 tsemppiä sinnekkin

Sent from my HTC One_M8 using Vau Foorumi mobile app

Anskumama ja Äiti85, toivottavasti tiputtelulla ei ole mitään merkitystä. Useinhan se on ihan normaalia näin alkuun. Jos arveluttaa, niin neuvolan kautta ultrallahan voi tarkistaa. Tsemppiä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Granger juurikin niin. Ja koetan saada huomenna asioita eteenpäin..

Jes, huomenna tutkitaan. Nyt on vuodot onneksi loppuneet. Eikä onneksi missään vaiheessa tullut paljoa mutta silti tämmöisiä uutisia ei halua!

Hienoa että äiti85 asiasi tutkitaan :) ja että vuodotkin loppuneet.

Äiti85 millaiset sun vuodot ollu.kauan kestänyt

Minäkin monesti kuullut, että nuo vuodot voivat ajoittua oletettujen kuukautisten ajankohdalle. Toki aina varmempi käydä tarkistuttamassa! :) Pidän peukkuja.

Tuosta hiusten värjäämisestä.. Esikoista odottaessa taisin värjätä juuri ennen raskautumista ja seuraavan kerran toisen kolmanneksen alussa. Kolmannen kerran sitten kolmannella. Nyt en ole vuoteen käynyt kampaajalla ja luulenpa meneväni aika pian, kummasti se piristää omaa oloa kun saa tukan kuntoon!

Täällä on nyt oletettujen viikkojen perusteella päästy pidemmälle kuin edellisessä raskaudessa, merkkipaalu sekin. Odottelen edelleen kutsua naistentautien poliklinikalle niiden viikkojen selvittelyyn, vaan ei ole kuulunut. Kaikki ajastaan, vaan en malttaisi enää odottaa! Edelleen melko oireettomana olen ollut niin olisi mukava saada konkreettinen tieto raskauden tilasta. :)

anskumama Parina päivänä (pe ja la) pikkuisen tuli vuotoja. Siis ihan verta. Ei onneksi niin kuin menkoissa! Tänään ei mitään ja mielikin jo parempi. :) Huomenna sitten tiedetään lisää! Toivottavasti oli nyt väärä hälytys!

Toivotaan äiti85 olisi väärä hälytys. :)

Mitä jos testi näyttää 1-2vk raskaana. Mut raskauslaskurin mukaa hedelmöityminen olisi tapahtunut aiemmin. Eli öö mitä mä uskon. Menkoista laskin la olis 28.4

Ei ne testit näytä 100% varmuudella..

Toki voihan oviskin olla ollut oletettua myöhemmin..

Ei kai ne testitkään aina ihan tarkkoja oo.... mut ennemmin mä ehkä sitä uskoisin ku laskuria :) Onko sul ihan säännölliset menkat ollu?

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla näytti 5+ viikoilla 2-3, kun monella näyttää 3+, että ei ne tosiaan aina mee niin ku elokuvissa. :)

Mulla on yleensä ollut. Kesäkuussa oli alussa ja heinäkuussa olikin 22pv alko.

Niin se kai vaan on että ultraan sitä joutuu odottaa että varmuuden saa... Tuntuu täs vaiheessa niiiin kaukaiselta - etenkin kärsimättömälle ihmiselle! ;)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin