Kiva Inkahoo että siellä pääsee alkuraskauden ultraan. Mulla takana yksi kkm, eikä se vaikuta siihen että ultraisivat heti alussa.
Tosin en olis mennyt vaikka olisin päässyt.
Hei
Ilmoittaudun mukaan huhtikuisiin jos vielä mahtuu. LA 21.4.15 jos omat laskut paikkansa pitää. Toista lasta odotan, esikoinen on jo ekaluokkalainen.
Hei... Ilmoittauduin äsken siihen huhtikuisten omaan salaiseen ryhmään, joka on siis tällä samalla foorumilla. Siellä ei taida olla vielä muita! Siellä voi varmaan ainakin joitain yksityisempiäkin juttuja jakaa, kun ne eivät näy muille kuin aktiivisille käyttäjille. Liittykää muutkin sinne! Ohjeet tuossa ylläpidon viestissä.
Mua jännittää ihan hirveesti! Huomenna on varhaisultra ja valitettavasti on parin päivän ajan tuntunut taas siltä, että ei ole kaikki hyvin
Oireet katosivat jälleen, ja ovat olleet nyt poissa eilisestä asti. Yökötys on jatkunut kyllä, mutta mielestäni lievempänä kuin aiemmin. Mutta esimerkiksi rintojen arkuus on hellittänyt lähes kokonaan eikä vatsassa ole ollut mitään tuntemuksia vähään aikaan.
Vaikka jo useammalla on käynyt ilmi, ettei oireiden katoamisella ole merkitystä niin jotenkin musta tuntuu että mulle lankeaa sitten se osa, että se merkkaakin jotain... Ihan hirveätä tämä epävarmuus enkä tiedä miten kestän odottaa aamuun. Ja miten kestän jos saan ne pelkäämäni uutiset! No huomenna sitten nähdään
Ilmoittaudun mukaan huhtikuisten poppooseen... :) täällä toista odotetaan :) Neuvola vasta 15.9. niin joutuu vielä odottelemaan sinne pääsyä sen pari viikkoo. Jospa se menis äkkiä! :)
Tökkönen...minulla ensimmäisen kanssa ei ollut juuri oireita lainkaan alkunipistysten (masussa) jälkeen...sitten kun meni jonnekin viikolle 11 alkoi olla välillä vain hieman etova olo iltaisin, muuta ei vielä siihen mennessä ollut... Toivotaan parasta :) pidetään peukut pystyssä että kaikki siellä hyvin!!
Tökkönen, toivon niin kovasti että kaikki on hyvin huomenna! Onneks ei ole enää kauemmin ultraan. Tuo pelko on inhottava. Täällä pidetään peukut pystyssä. ♡
Mitäs mieltä ootte hiustenvärjäämisestä raskausaikana?? On paljon mielipiteitä mut vähän todettua aineistoa. Ekan kolmanneksen aikana ei? EI ollenkaan? Milloin vaan??
Itse ehkä olisin ainakin ensimmäisen kolmanneksen värjäämättä.. En kyllä kestä tätä harmaata juurikasvua huhtikuulle asti.. tai kestän jos täytyy.
Tääl kärsitään just ekoista pahoinvointioireista. LA ois omien laskujen mukaan 21.4., eli seitsemäs rv menossa. Voi että kun odotan ekaa neovolaa ja sitäkin enemmän ekaa ultraa sitte jonku ajan päästä!
Ihana yrittää sinnitellä tän väsymyksen kanssa kun kotona on tuollanen vilkas vilpertti joka aloittelee lähenevän 2. ikävuoden uhmaansa :D Esikoispojasta tulis nyt siis isoveli 2,5 vuoden iässä <3 <3 Yritän kovasti pähkäillä (nyt jo!) että hommaako hänelle vaan seisomalaudan vaunuihin vai pitäiskö ostaa sisarusrattaat ihan... Hän kun ei ainakaan vielä ole mikään kakkista reippain kävelijä Toki ikää vasta kohta 1v11kk!
Zenik, itse kävin kampaajalla värjäyttämässä hiukset pariinkin kertaan ensimmäistä odottaessani. Toki vasta kun tuo eka kolmannes oli menny. Nyt ajattelin että ehkä sit vaikka raidat jos tuntuu ettei pärjää värjäämättä Raidoissa kun se väriaine ei osu päänahkaan juurikaan eikä kulkeudu verenkiertoon niin kuin tavallisessa värjäyksessä.
Värjään ihan samaan malliin kuin aina ennenkin, juttelin tästä kampaajan kanssa ekaa odottaessa. Kunhan pysyttelee kaikkein kovimmista aineista erossa niin en jaksa uskoa että mitään haittaa on. Enemmän ainakin tätä mammaa haittaa henkisesti 9 kk aikana kertyvä juurikasvu
hei
olen uusi tai uus vanha käyttäjä, unohdin vanhan nimimerkkini ja nyt sain plussan testiin. la olisi ihan loppukuusta, mutta pelottaa nää meikäläise pienet niukat vuodot.. onkoha kuinka normaalia ja niin pois päin. aikasemmista ei ole mitään tämmöistä ollut. tämä olisi kolmas.