Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

No heipä vaan kaikille! Tänään tehty testi ja tuloksena haaleaa haaleampi viiva, mutta näkyi kumminkin. Olo ollut viikon jo sellainen että raskaana olen. Tarvii testata uudestaan parin päivän päästä. Mutta silti astun joukkoonne iloiseen... :)
Kotona tepastelee jo tyttö 09/06 ja poika 09/09. Itse olen 27v ja mies saman ikäinen...

Ja nuori äiti minäkin joskus olen ollut, hyvin on mennyt molempien kanssa ;) ;)

Mä voisin varovasti liittyä kanssa tänne, tänään tein tosiaan 2 haaleaa positiivista testiä, huomen aamulla teen kolmannen ja todennäköisesti viimeisen testin :-) esikoinen täyttää tämän kuun 21. päivä 3 vuotta ja mulla ikää 21. 6kk oltiin yritetty miehen kanssa tätä ihmettä ja olin jo luopua toivosta (hätähousu tiedetään), mutta aloitin 1,5kk sitten foolihapon syönnin ja nyt tosiaan olen (kai se on uskottava) raskaana. Tiedä sitten oliko foolihapolla vaikutusta. Laskettu näillä näkymin 11.4.-15. Me kerrottiin naapureille jo tänään, kun ollaan monta kertaa päivässä tekemisissä ja tiesivät että yritys on päällä, mutta muille myönnetään sit kun huomaavat. Meillä on tämmöinen uusioperhe, poikani siittäjä ei ole tekemisissä kanssamme ja nykyinen avopuoliso onkin Tatulleni isi. 2 vuotta ensi kuussa seurustelua takana ja ensi vuonna olisi toukokuussa maistraatissa ollut häät, mutta saa nähdä aikaistetaanko hieman :-)

Tulipahan kerrottua koko elämäntarina melkein :D

Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia rutkasti kaikille meille. :-)

elämäntarinoita on kiva lukea ;D onnea!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Tän aamuinen testi oli haaleampi kuin eiliset, eli ei kun uutta pakettia ostamaan tänään :D

Heippa! Ensimmäistä siis odotellaan onnen ja pelon sekaisin tuntein :) LA olisi 10.4.
Pyöryttävää oloa ja iltaisin vatsa turpoaa tosi isoksi, muuten ei ole ollut vielä mitään oloja. Tuo oireettomuus tekee mut hulluksi, kun koko ajan miettii että onko kaikki ok, mutta ehkä ne sieltä tulee tai sitten ei :)
Ensimmäinen neuvola on syyskuun alussa ja pakkohan se oli varhaisultraan aika varata kun ei malta odottaa sinne asti.
Jännää!!! :)

Onnea taas uusille plussanneille! :)
Meitähän alkaa olla jo paljon! :Heartred

MariaNNa- toivottavasti testisi nyt siitä voimistuisi ja saisit kunnon plussan! :)

Viime yönä heräsin joskus 2-3 aikaan ja oli ihan hirveän huono olo!
En kuitenkaan oksentanut.
Saa nähdä alkaako nyt olla tätä, että öisinkin herää huonoon oloon..

Meillä eleltiin pientä jännitysnäytelmää eilen illalla kun isompi neideistä oli sängyssä ollessaan illalla rullannut yövalosta lampun pois, työntänyt sormensa sinne ja saanut sähköiskun. Sormeen tuli kaksi pientä palovamma jälkeä. Soitin sitten kuitenkin varmuuden vuoksi päivystykseen, josta sanottiinkin, että soita heti 112. HIEMAN adrenaliinitasot nousi ja alko sydän jyskyttää! Ei pal ollu enää väsymyksestä tietookaan, kädet vaan täris kun ensimmäistä kertaa elämässä näppäilin puhelimeen numerot 112. Sieltä sitten ohjeistettiin, että lähtekää heti omalla autolla lääkäripäivystykseen ja jos, voinnissa tapahtuu muutosta niin soitto takas niin he laittavat ambulanssin tulemaan. Neiti itse oli ihan ok ja hänestä oli hauskaa kun ei tarvinnutkaan käydä nukkumaan vaan pääsi sairaalaan leikkimään. Sairaalassa sitten ottivat sydänfilmin ja lääkäri kuunteli sydämen ja katsoi sormen palovammat. 24 tunia käski seurata ja jos jotain oireita tulee niin heti takas. Säikähdyksellä siis taidettiin selvitä ja sormea hoidetaan nyt vain palovammana. Kaikkea sitä kans täytyykin tapahtua!! Huh, huh. Tällä hetkellä neiti on ihan oma iloinen itsensä eikä tietoakaan siitä iltaisesta sähköiskusta niitä pieniä palovammoja lukuunottamatta.

Onnea taas uusille plussanneille!! Mukavaa saada lisää kanssaodottajia mukaan keskusteluihin :)

MariaNNa- Pidetään peukut pystyssä, että plussa lähtis siitä vahvistumaan!! ja minusta myös mukavaa lukea elämäntarinoita! :)

Kaamee aamu ollut kyllä tänään. Väsyttää ja on paha olo. Ei oikein tiiä miten päin olis, että olis parempi olla. Jos jotain positiivista niin ainakaan vielä ei oo oksua tullut, joka on hyvä, koska mulla on kauhee oksennusfobia. Nielesken vaan viimeseen asti etten vaan oksentais vaikka tiedän usein, että se helpottais oloa ainakin hetkellisesti. Jospa tää taas tästä iltaa kohden paranis tää olo. Toivoa sopii!

Sain eilen myytyä ne meidän tuplarattaat, joten nyt on lupa alkaa katsella uusia tilalle! Jei! Saa nähdä mihin päädytään. Vähän vilautin eilen illalla miehelle semmosia ihan uusia Brio Go Next yhdistelmiä, mut jos niihin päädytään niin sit täytyy kyl hetki kerätä rahaa. Ei ihan riitä noi mitä saatiin noista tuplista :D Olis kiva kyllä käydä jossain katselemassa ja ihmettelemässä ihan livenä ettei ostopäätöstä tarvis tehä pelkästään kuvien ja tietojen perusteella. Jos vaikka malttais odottaa joulukuulle niin ehtis keräämään rahaakin sen verran, että sit vois ostaa ihan mitkä haluu ja olis ehkä vauvan sukupuolikin tiedossa :)

Tänään rv 5+6, huomenna poksuu taas uusi viikko :Heartred ja 6 yötä ultraan on :Heartred

Mä oon ihan sekasin jännityksestä, se haalee viiva ei ollu yhtään hyvä vastaus mun epäilyksiin.. Tilasin eilen raskauskeijulta kaks testiä lisää ja joudun huomiseen oottaan et ne tulee! Mulla ei oo enää mitään oireitakaan et olisin raskaana... :sad001
No koska joka tapauksessa joskus oon vielä tai toivottavasti oon raskaana niin tilasin *H&M ltä äitiyshousut ja hameen alesta. Oon noista kahdestakin kasvanut valtavasti jo heti alusta et omat housut puristaa jo 7viikolta eteenpäin niin onhan sitten jo valmiina pöksytkin. :)

MariaNNa- Samoissa jännitysfiiliksissä siis ollaan.. Toivotaan et viiva on vahvempi kun uudestaan testaat! :)

LauraElina: HUI! Onneksi ei teidän neidille käynyt pahemmin!

LauraElina: Voi jestas! Sun tyttö tykkää aiheuttaa äidille vähän ylimääräisiä sydämentykytyksiä :wink Onneksi selvisitte tuosta säikähdyksellä!
Mulla muuten on kans tuo oksennusfobia...viimeseen asti kans nieleskelen ja pelkään sitä oksentamista..toivottavasti on niin onnekas, että säästyy enemmältä oksentamiselta!

Pipsa* mihin aikaan raskauskeijulta teit tilauksen? Mä joskus tilasin vasta joskus klo 14 aikaan ja silti oli jo seuraavana päivänä postiloodassa! :) Sieltä onneksi on nopea toimitus!
Onko sulla missä vaiheessa nyt kierto? Siis paljonko menkat myöhäs? :) Toivotaan että seuraava testi antaa kunnon vahvan plussan! :Heartred

Eli Pipsa* ja MariaNNa- pidetään peukut pystyssä, että kerrotte meille hyviä uutisia! :wink

Itsellä nyt 5+2. Voi kun tää aika menee hitaasti :p

Me päätettiin miehen kanssa tänään, kun on tullut tosiaan 3 positiivista ja etova olo on ollut tänään ja väsyttänyt, että parin päivän päästä teen viimeisen testin.. Kyllähän tää nyt selvä on, että raskaana ollaan, enemmän vaikuttaa tää mun epäusko vaan nyt tässä :D ensi viikolla soittelenkin sitten neuvolaan.

Kumma miten ensimmäisessä raskaudessa en osannut pelätä mitään, nyt en muuta teekään kuin stressaa kaikesta.

LauraElina: huh onneksi ei käynyt pahemmin! Lapset osaa kyllä säikäyttää välillä ei jestas..

4+4 <3

Lana: tilasin eilen illalla joskus ysin aikaan et tänään lähtee postin mukana ja huomenna toivottavasti tulee. Tänään olis rv 3+6. Huomenna pitäs menkkojen alkaa siis...

Kävelin äsken hakeen autoo, matkaa sinne oli 4km. Olin ihan varma et lähtee taju siinä loppumatkalla. Ihan kamala tunne, ei oo ennen huipannu tollain. Huh..

Iiluurista

LauraElina hui vitsi on noi kyllä niin ehtiväisiä, onneks selvisitte säikähdyksellä :)

MariaNNa- mulla ihan sama ton stressaamisen suhteen :D en oikeen usko vieläkään mutta en nyt oo viittiny enempää testejä tehdä vaikka ei mikään kirkunutkaan ihan tummanatulisena että RASKAANA... se on se oma mieli kun temppuilee!

Pipsa* toivotaan että tulevat nopeesti ja pääset näkemään hyvät uutiset!

Onnea Rosa! :)

MariaNNa- kyllä sitä vain aina tarvitsee sen kunnon plussan, ennen kuin voi oikeasti kunnolla uskoa :wink Vaikka olisikin ihan selviä oireita :D

Mä odotan vain niin kovaa, että pääsis ultraan!
Jos kuulee sydänäänet, niin sitten tän varmaan vasta kunnolla ymmärtää, että oikeesti on raskaana :Heartred
Nyt vain jännäilen saanko tuonne varhaisultraan aikaa, kun tänään viestittelin sähköpostilla sen gynekologin kanssa ja hän kertoi, että voisi raskausviikolla 7 ultrata, että sydänäänet varmasti kuuluu ja katsovat nyt, jos saavat mulle myöhemmälle iltapäivälle aikaa, että mieskin pääsis mukaan :)
Odottelen, että he ilmoittelisivat jotain :)

Takaisin