Odotusajan mielihalut

Mulla hirmuinen piimä himo :) Tropicanan La Rossa mehu maistuu myös hurjan hyvältä vaikka normaalisti en juuri mehusta välitä. Makeaa ei tee mieli, pystyn kyllä syömään mutta normi suklaa himo on tipo tiessä!! Suolainen, kirpeä ja hapan niillä mennään :)
 
Hmph, mulla ei ole tässä raskaudessa mitään himoja enää. Sellaset raikkaat ruoat, kuten salaatit, maistuu hyvälle. Makeaa tai suolasta syön kyllä jos nenän eteen laitetaan mutta itse ei tule mitään osteltua...

21+3
 
Tietenkin laku ja salmiakki koko ajan, vaikka niitä pitäisi rajoittaa just nyt. Oon kyllä syönytkin viikottain, toivottavasti ei tuu mikään kovin hidasjärkinen mukula...
 
^eiks siitä tuu ennemmin ylivilkas? :grin mä oon kans pahassa lakukoukussa.äh.oon yrittäny syödä kaikkee sitkeetä/kovaa,kuten merkkareita,ettei määrä ois ihan se 300g kerralla...samoin kaikki suolanen tekee erittäin hyvin kauppansa.tuntuu et tungen kaikkeen ruokaankin pekonia... o_O
 
Ei täälläkään enää suurempia intohimoja- paitsi leipominen- onneksi on nyt paljon noita synttäreitä ollut.. ei niitä tee mieli itse mässätä, mutta kova tarve ruokkia miestä ja lapsosia.. jotain pesänrakennusta kai tämäkin.
Vatsa menee jotnkin herkemmin nykyään sekaisin-karkiin ainakin reagoi negatiivsesti (kun ei sitä osaa salmiakkia säännöstellä 50g/pvä...:rolleyes:)
 
muumi-limu ja croisantit, niitä tekee mieli ei vaan viitti usein syödä
 
Jostain (blogista?) kuin nuudeleista ja purkkilihapullista, ja nyt en pääse tästä himosta yli! Tyhmänä menin vaan lukemaan purkkipullien tuoteselosteen, ja niissä on sydäntä! Hyi ällö, mut silti tekee mieli :P
 
^viä parempaa tulee jos tekee jonkun knorrin tms valmispasta-aterian ja sotkee pullat sinne :) ihan sikahyvää.ja lihapullien kuuluu olla niitä perus jalostajan tölkkipullia.aah.nam.
 
Sydän on ihan priimaa ravintoa! Hienosyisempää kun mikään muu lihas:p-luulen että on niiden pullien paras raaka-aine! Vetää ne eskimotkin ensin sen parhaan osan
 
Turkinpippurit. Siis ihan hillitön himo ihan koko ajan. Onneksi nyt loppumassa ku eihän se tosiaan ihan hirveen hyvää pienelle tee.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Heidi79, Nuo Jalostajan tölkkipullat on just parhaita :p Kaameeta mössötavaraa, mutta oon pitänyt niistä aina, nyt ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa himoa niihin kylläkään.

Hemmari, turkinpippurit tai mitkä tahansa salmiakkikarkit appelsiinimehun kanssa, lyömätön yhdistelmä :grin
 
upload_2014-1-28_8-26-10.png

Täällä päivä ei lähde käyntiin ilman näitä AH NIIN IHANIA maustekurkkuja :) Ja ne on vaan tietyt kurkut mitkä kelpaa, ja siitä mies onkin saanut kuulla kunniansa muutaman kerran kun vääriä tuonut :D Tässä meikäläisen perus aamupala: pari juusto-kinkku leipää, ei väliä onko vaaleeta vai tummaa, vitamiiniporejuoma, 2 maustekurkkua, rautanapit, magnesiumlisä, D-vitamiini ja närästyslääke :) Aamukahvit on juotu jo aikasisemmin :)
 
Mulla ei oo pahempia mielitekoja.. tai jos on niin ne on menny ohi ettei oo tarvinnu ostaa. :grin
Mä yritän viikolla olla syömättä kauheesti sokeria ja pidän karkkipäivän.. oon huomannu et mulla tulee siitä sitte huono olo ja seuraavana aamuna tuntuu ku olis krapula.
Kaikki normaalit jutut mitä muutenki syön maistuu hyvältä. Kuten aamupuuro raejuustolla... Leipää menee enemmän ku ennen, ku esim rahka ei maistu kovin usein, joskus iltapalalla teen rahkaa ja marjoja. Ennen join teetä aina iltapalalla, nyt se ei maistu, pitää olla lasi maitoa. :)
 
Mäkin syön aika normaalisti, mielihaluja ei juurikaan ole. Ja tosiaan noi rahkat yms ei oikein maistu, vaikka normaalisti niitä syön. Tuoreet, raikkaar ruoat kuten salaatit maistuu erinomaisesti, kasviksia kaipaa muutenkin enemmänkin kuin normaalisti. Ja sama homma, leipää menee enemmän kuin yleensä, nyt monta palaa päivässä kun normaalisti ehkä 1 tai maksimissaan 2.
 
Salmiakki ja lakritsi kyllä himottavat mua. Muutenkin kotona ollessa tekee mieli kaikkia herkkuja.
 
Tulinen ruoka (esim. Hornetit, jalapenot yms.), suolakurkku, salmiakki ja pähkinät (mielellään niitä Parotin suklaapäälysteisiä)... :P

Lähinnä kuiten enimmäkseen kaikkea suolasta ja proteiinipitoista tekee mieli.

Viime viikolla kävin lounaalla pastapaikassa, jossa oli avokado-kanaspagettia. Sitä on sen jälkeen tehnyt mieli jo monta päivää. Jos tietäisin reseptin niin tekisin sitä. Enkä ole aikasemmin edes tykännyt avokadosta.
 
Mies osti sairastelun takia kotiin paahtoleipää. Meillä ei siis yleensä todellakaan syödä paahtoleipää, oikeastaan vaan ruisleipää ellen itse leivo esim sämpylöitä.

Nyt olen vetänyt suurella himolla paketillisen paahtoleipää. Voita ja juustoa päälle, nam! :grin Varmaan tässä kolmen viikon sairastelun aikana tullut 5 kiloa lisää, en taida viitsiä käydä vaa'alla... :p
 
Takaisin
Top