Odotusajan mielihalut

aijaa, minä en noista lähteistä tajuakkaa oikein, et mikä on luotettava ja mikä ei :) hah, no joo tuossa vaiheessa katoais kyllä iteltäki makeenhimo :eek: Ja kiitos tuosta ihanasta ajatuksesta, kun tässä samalla suklaata söin, heh :DD
 
:grin joo suklaata vois olla kans tosi kiva oksentaa...not :p no,kompensoin tilannetta eilen vetämällä puoli litraa jotain kallista jätskiä minkä mies toi lohdutukseks kaupasta.hyvää oli :grin
 
Joo en määkää iha kaikka suodata mitä magneettimedia suoltaa ulos. En edes lue sitä ikinä paitsi kärkkäisen mainoksen jos ollaan menossa kärkkäiselle. Mut aattelin linkata ton jos joku haluaa kattoo, tossa nyt vois olla jotain järkeeki. Ei sillä että ite nuita tottelisin. Jos tekee mieli suklaata niin sitä syyän :D Nyt vaan ei onneks tee.. Helppo joulu ku riittää et kattoo ko toiset syö ja maistaa yhen konvehin päivässä.
 
heheh, en halua ees kuvitella millasta jätski olis pöntössä. :eek: okei, nyt lopetan oksennus puheet ku kävin taas hakemassa uuden levyn kaupasta ;> Joo ja mua taas tuo joulu vähän pelottaa, et ei taida pari konvehti rasiaa mulle riittää :wink
 
Täällä on ihan ehdoton ykkönen ja suurin himotuksennkohde on appelssiinimehu :p
 
Muokattu viimeksi:
mun tekee koko ajan enemmän ja enemmän mieli joko raikasta tai suolasta.entiselle karkkihiirelle melko hämmentävää :eek: voisin elää jollain appelsiinimehulla ja ranskalaisilla :p:grin
 
mä oon viikon aikan syöny kaks purkkia kurkkusalaattia semmosia keskikokosia purkkeja :D sitä on syötävä kaikkien ruokien kanssa ja leivän päällä ja sellasenaan
 
Täällä on himotuksen kohteeksi tullut mustikkakeitto :p sitä vois juoda ihan mielinmäärin :)
 
Ennen olen pystynyt syömään pitkäänkin samoja ruokia, mutta nyt olen huomannut, että tietyt ruuat on alkaneet tökkiä pahasti, jos niitä on tullut syötyä useammin. Kasviksia meni ennen paljon, nyt ne tökkii. Avocado varsinkin suorastaan ällöttää (ennen tykkäsin tosi paljon). Kana ällöttää, savulohi ällöttää, salaatti ällöttää... Kohta varmaan entinen herkku ruisleipäkin alkaa ällöttää, pieniä merkkejä on ollut jo ilmassa. :D Myöskään mikään kovin rasvainen ei maistu, maha ei kestä sellaista ruokaa enää sitäkään vähää mitä ennen.
Sellainen perus kotiruoka maistuu tällä hetkellä.
 
mä oon kans sokerihiiri, mut nyt nousee kaupassa karkkihyllyllä oksu kurkkuun :/ sen sijaan menee porkkanaraastetta ja raejuustoa :P
 
Nyt menee punajuuria ja porkkanaa..(ja ne karkit ällöttää myös täällä) ja yhä niitä sitrushedelmiä..
 
Mulla ei mene alas suklaa. Mun suurin herkku yrjöttää vaan :sad001 Sen sijaan kaikki missä on suolaa, give it to me!
 
Mulla on ollu järkyttävä himo mehujätskeihin. Ennen raskautta söin jätskeistä oikeestaan vaan lakujäätelöä ja nyt en oo raskauden aikana syöny sitä kun vissiin kerran mut pirkan amppari ja murkku mehujäät on ihan must have! :D
 
edellisraskaudessa ennätys oli 16 jaffamehujäätä yhden päivän aikana XD ne jaffat ja pommacjädet oli sellasia joita oli pakko olla pakkasessa aivan sikana ja auta armias jos ne loppu kesken....... haittapuolena oli et verensokerit oli sit ihan mitä sattuu
 
Täällä on eletty viimeiset neljä päivää mehujäällä, tosin sen takia kun se on ainut mikää pysyy sisällä mutta hyvää on :)
 
Ässämix mehujää on kans ihan loistava! Nyt harmittaa kun pakkanen on tyhjä. :D
 
mä tein viimeks myös jääpaloja mehusta ja ai hitsi ne oli hyviä, olin siis viimesilläni kesällä
 
Mä oon kiskonu viime päivinä hapankorppuja ihan urakalla. Kaks hapankorppua ja väliin kaks ohuen ohut-leikkelettä ja niitä saattaa mennä yli viis paria päivässä. Nyt en oo tänään enkä eilen muistanu syyä ku on ollu kinkkua, oikiaa joulukinkkua(ruisleivän päällä, namm) :) Juhlapöydän konvehteja oli eilen pakko saada, vaikka pöydällä olevat geishat (ja ne kolme karkkipussin jämää joista mies ei niin välitä) saa olla rauhassa, yleensä tykkään niistäkin. Present-rasia syötettiin pikkusisaruksille, ne ei oo ikinä uponnu. Ja mandariineja uppoaa edelleen useempi päivässä, äiti kauhistelee vieressä ku pikkumies(9kk) kerjää (ja saa) että hän ei oo ikinä alle 2-veelle antanu mandariinia.
 
Takaisin
Top