Ähh, turhauttaa, vituttaa ja tekis mieli vetästä vaihteeks kunnon itkupotkuraivarit..
Eilen sain lapsen isältä viestin, jossa hän ilmoittaa ettei halua olla lapsen kanssa tulevaisuudessa missään tekemisissä ja hän toivoo etten ole raskaana ja että olisin tehnyt abortin! Siis jumankauta, ko. ihminen on tasan tietoinen siitä ettei abortti ole minulle mikään vaihtoehto ja lapsi on omalta osaltani ainakin haluttu. Ilmeisesti ukko ei tuntenutkaan samoin.. muutenkin tällä hetkellä tuntuu että kaikki passka kaatuu niskaan niin vielä tämä.. ja kyseinen herrahan on melkein 30 vuotias, muttei ole valmis kantamaan vastuuta "töppäyksestään".
Eniten pelottaa kun kuukauden lopussa sairasloma päättyy ja töihin sekä koulunpenkille olisi näin 5 kuukauden jälkeen itsensä kammettava. Ja lapsen isä on samalla työpaikalla missä itse olen, ja on todennäköistä että joudutaan olemaan työpari.
Huh, saipahan taas edes yhdestä asiasta purkautua. :D
Mutta, np ultrassa käyty kolme viikkoa sitten ja masuasukilla kaikki kunnossa♡ ja sokerirasituksessa tuli pari viikkoa sitten käytyä, aivan järkyttävä kokemus

ensimmäisen tunnin ajan pidättelin oksennusta ja loppupeleissä sitten oli pyörtyminen turhan lähellä, ei pystynyt puhumaan tai liikkumaan kun tajunnantaso meni :/ mutta ilmeisesti ei radia ole, eikä sieltä kyllä peräänkään ole soiteltu :D
Keskiviikkona tulee 16 rv täyteen, ei usko kuinka nopeesti tää aika menee :) kohta on jo pieni eläjä sylkyssä♡