Nyt kun miettii taaksepäin niin ei vois kyllä kenellekkään valittaa et on ollu kauheeta olla raskaana. Ehkä ne ajat on sit eessä päin kun kantaa sitä jättimäistä mahaa
alkuraskaudessa (outoa käyttää tota sanaa, oon mielestä vieläkin jossain alkuraskaudessa
) pahin oire oli ehkä nälästä johtuva pahoinvointi joka siis meni ohi kun vaan söi jotain, kertaakaan en oksentanut ja sit väsymys. Nyt on mennyt jo useampi viikko niin että ööh...oireet...ööh...no huimaa välillä ja jos makaa mahallaan sattuu tisseihin
liikuntaharrastukseni parissa oon pystyny käymään normaalisti tähän mennessä jne :) ja nälästä tulikin mieleen et tuokin on mennyt ohi, oon ollu yli tunnin hereillä enkä oo vielä syönyt mitään :D muutama viikko takaperin saatoin nousta samaan aikaan kun mies sen takia et oli pakko syödä jotain...joten 15+0 tänään, nyt tuli taas sellanen olo et haluis tietää mitään massuun kuuluu. Onneks ens viikolla neuvola niin jos ees sydänäänet sais siellä kuulla :)
Nyt saan sitten vauvajuttuja luettavaks, äitin äiti laitto viestin et tilas mulle kaksplus lehden joululahjaks...
en oo ite kertonut ees muille sukulaisille vauvasta (paitsi niille tietty jotka on fb:ssä :D ), äiti hoiti tän mun puolesta 
alkuraskaudessa (outoa käyttää tota sanaa, oon mielestä vieläkin jossain alkuraskaudessa Nyt saan sitten vauvajuttuja luettavaks, äitin äiti laitto viestin et tilas mulle kaksplus lehden joululahjaks...